אז מה הצעירה היפה הזו עושה עם איש העסקים המבוגר?

גברים כריזמטיים, אנשי עסקים מצליחים נראים במקומות יוקרתיים עם נשים צעירות ויפות. גם אנו מבחינים בתופעה על הבארים במסעדות יוקרה, במתחמי הקניות הצמודים למגדלי הדירות היוקרתיים, בטרקלין האח"מים שבשדה התעופה. איך ולמה מתחילות מערכות יחסים מסוג זה?

צילום: shutterstock // shutterstock

בדור האחרון רווחת התופעה של נשים צעירות ויפות שמנהלות מערכות יחסים עם גברים המבוגרים מהן בהרבה שנים וגם מצליחים מאוד כלכלית. תופעת ה”שוגר דדי” מוכרת היטב בארץ ובעולם. כולנו מכירים רשימה של דוגמניות ונערות זהר ישראליות בולטות בהווה ובעבר, שמנהלות מערכות יחסים רומנטיות, זוגיות עם גברים המבוגרים מהן בהרבה שנים.

מה גורם לגבר המצליחן ולאישה הצעירה לבחור במערכת יחסים שכזו? היא מחפשת גבר כריזמטי ומצליח, בעל יכולות כלכליות, שמסוגל לספק לה אורח חיים בזבזני ונהנתני. גבר  שמסוגל לספק לה אורח חיים בזבזני וראוותני, בנסיעות לחו”ל ובקיצור: לחיות את החיים הטובים.

הוא מצדו, מחפש אישה צעירה ויפה, שתסכים לבלות איתו חופשות משותפות, להתלוות אליו לפגישות עסקים, להתארח במלונות יוקרה, לאכול במסעדות שף וליהנות מכל מה שהכסף שלו יכול להציע.

shutterstock
shutterstock

מגזינים יוקרתיים של לייף סטייל באירופה ובארצות הברית מפרסמים מדי שנה את המקומות ואת השיטות שבהן יכולות השוגר בייביז, שמבקשות ליהנות ממנעמי החיים, למצוא לעצמן את השוגר דדי המושלם. בראש רשימת המקומות שבהם נמצא את הגברים הללו ניתן למצוא מלונות פאר,  מתחמי קניות יוקרתיים, מסעדות המדורגות בכוכבי “מישלן”, אתרי סקי ועוד ועוד.

איך זה עובד בישראל? ובכן, שאלנו מומחי רכילות, אינטרנט, ולייף סטייל האם התופעה הזו רווחת גם אצלנו בארץ? היכן זוגות אלה הכירו? מי הם הגברים שיודעים לזהות את הנשים הצעירות שמתאימות להם, להתייחס אליהן בכבוד ולהרעיף עליהן שלל פינוקים ומתנות יוקרתיות.  מתברר שמי שמצויים בתחום ומכירים אותו סיפרו שהתופעה אכן קיימת בישראל. הם גם סיפקו  כמה תשובות שהבהירו היכן הפוטנציאל למפגשים כאלה הוא גבוה.

זה קורה על הבארים במסעדות יוקרה נחשבות בתל אביב ובשרון, המארחות את אנשי האלפיון העליון, שם ניתן ליצור קשר עם שוגר דדי פוטנציאלי. מתחמים של מגדלי דירות יוקרתיים, ומרכזי הקניות שמחוברים אליהם. טרקליני האח”מים שבשדות התעופה. אנשי העסקים המבוגרים והעמידים חפצים בנשות שיחה מעוררות עניין.

בעידן האינטרנט השולט, אפשר ללמוד על התופעה גם באתר הבכיר והפופולארי של התחום. אתר “שוגר דדי” –  http://www.sugardaddy.co.il/  – מציע שפע של אנשי עסקים מצליחים החפצים בהיכרות וקשר עם נשים מעניינות ומוצלחות שילוו אותם לפגישות עסקים, נסיעות עסקיות ועוד. באתר גם נשים שמחפשות לעצמן גבר שכזה.

לדברי א.ג מבעלי האתר: “האתר פעיל כבר כמה שנים, יש בו כ-30 אלף חברים, ועל כל “שוגר דדי” ניתן למצוא לפחות ארבע “שוגר בייביז”. ההרשמה לנשים היא בחינם. ממלאים עמוד פרופיל, מצרפים תמונה ויוצרים קשר בקלות. זהו אתר מכבד ששומר על האינטרסים של הצדדים. את תוצאת הפעילות בוודאי ראיתם כשהבחנתם בזוג כזה - גבר עשיר ומצליח, כאשר לצידו אישה צעירה ויפה, מבלים יחד במסעדת יוקרה ונהנים זה בחברת זו.

א.ש., שמכיר את התחום כבר כמה שנים, התנדב לספר לנו: “מערכות היחסים מתנהלות בסולידיות ולשביעות רצון שני הצדדים. לעיתים הגבר מציע עזרה במימון לימודים או שכר דירה. השוגר דדי הוא איש עסקים מצליח, הוא מחפש להיראות מקובל במקומות בהם הוא מבלה והוא רוצה אישה יפה וחזקה שתלווה אותו לשם. הבחורה מרוויחה גבר חזק, רומנטי, כריזמטי ומצליח שבכיף מרעיף עליה שפע של מתנות ופינוקים. הם מטיילים בעולם, מתארחים במלונות יוקרה, אוכלים במסעדות יקרות ועוד. קשר כזה לא יכול להחזיק מעמד אם אין חיבה משותפת ששני הצדדים לומדים לרכוש זה לזו. קורה לעיתים שקשר כזה אפילו מתפתח לרומן שנמשך לאורך החיים”.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר