שתף קטע נבחר

לאלה הצטרף למחנה האימונים של הפועל חיפה

החלוץ המריא לקייב לאחר הדיון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בו קיבל אישור להתאמן אך לא להשתתף במשחקים רשמיים. הקבוצה הביסה 2:6 את ארסנל קייב

בצל הסערה סביב מהראן לאלה והשימוש בחומרים אסורים, המריא הבוקר (ה') החלוץ למחנה האימונים של הפועל חיפה בקייב. לאלה קיבל אתמול את אישור בית הדין של ההתאחדות לכדורגל להתאמן, אך הוא אינו יכול להשתתף במשחקים רשמיים עד למתן החלטה סופית.

 

כזכור, לאלה אמר בדיון בבית הדין: "עברתי דרך קשה בכדורגל ובחיים לא קרה לי דבר כזה. אני נשבע בילדים שלי שלא ידעתי שזה אסור, נפלתי קורבן. אם הייתי לוקח בכוונה, הייתי אומר שתעיפו אותי קיבינימט. תהיו הוגנים ותנו לי לחזור לשחק. הכדורגל זה אהבת חיי".

 

לאחר הדיון שוחח הבעלים יואב כץ עם החלוץ וביקש ממנו להצטרף למחנה. לאלה נענה בחיוב, וכאמור, הוא יחבור היום בצהריים לקבוצה יחד עם סגן נשיא המועדון, דורון אוסידון, שטס איתו.

 

המאמן ניר קלינגר מנסה להקנות לשחקניו שיטה "לוחמנית יותר" והוא אמר להם: "עד עכשיו אני מרוצה מהרצון והנכונות שלכם ללמוד. יש לנו עוד עבודה קשה, אבל בשביל זה אנחנו כאן". היום תתמודד הקבוצה מול ארסנל קייב.  

 

 (צילום: מתוך אינסטגרם)

 

השחקנים מעידים על תנאים מצוינים במחנה ואווירה טובה. הבעלים העביר אמש הרצאה על ציונות ויחד עם חברי הצוות המקצועי הם ביקרו באנדרטה בבאבי יאר. כמו כן אמר כץ כי אינו מאשים איש במחדל לקראת קיום מחנה האימונים ומה שחשוב זה שהקבוצה נמצאת במלון ברמה גבוהה.

 

אנשי הפועל חיפה (צילום: הפועל חיפה) (צילום: הפועל חיפה)
אנשי הפועל חיפה(צילום: הפועל חיפה)

 

הקבוצה הביסה 2:6 את ארסנל קייב האוקראינית בפתיחת מחנה האימונים. קייב עוד צימקה ל-3:2 בפתיחת המחצית השנייה, אבל צמד של אלון תורג'מן ואחד נוסף של ענר שכטר סגרו סיפור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
מהראן לאלה
צילום: עוז מועלם
מומלצים