שתף קטע נבחר

מכבי ת"א: אלטון בראון נכשל בבדיקות הרפואיות

שחקן החיזוק החדש, שלא היה מצוי בפעילות לאחרונה, לא עבר בין היתר בדיקת אקו לב ובמועדון לא מתכוונים לקחת סיכון. בשל כך, הוא לא ישותף כנראה במשחק נגד מכבי ראשל"צ. דורסמן חוזר להיכל נוקיה: "נעשה הכל כדי לנצח"

אלטון בראון, כדורסלן החיזוק החדש של מכבי תל אביב, שנחת ביום רביעי שעבר בישראל, עדיין בספק למשחק של הצהובים מחר (ב') בליגה נגד מכבי ראשון לציון.

 

בראון, שלא היה מצוי בפעילות גופנית במסגרת סדירה קרוב לחודשיים, לא הצליח לעבור בהצלחה את הבדיקה הרפואית הנדרשת מכל שחקן טרם רישומו הסופי בקבוצה. בין היתר, נכשל בראון בבדיקת אקו לב. במכבי תל אביב לא מתכוונים לקחת סיכון, גם בשל ניסיון במקרים קודמים, כמו זה של הכדורגלן מני לוי. בשל כך לא ישיבו את השחקן לפעילות עד שיעבור את הבדיקה. כמו כן אמור בראון להיבדק אצל רופא לב מומחה.


סובל מכושר לקוי, אלטון בראון (צילום: יועד כהן) 

 

בדיקת אקו לב היא סריקת על קול (אולטרסאונד) של מבנה הלב ופעולתו ומשמשת לאבחון ולהערכה של מחלות לב מולדות ונרכשות. זוהי בדיקה בטוחה ואמינה, שלעיתים חוסכת צינתור של הלב. מדובר ברק אחת מני בדיקות שעל שחקן חדש לעבור, כמו גם ארגומטריה (ניטור הלב בזמן מאמץ) ובדיקות נוספות. במכבי אמרו כי אינם מאמינים שבראון יוכל להרשם מחר למשחק, אולם העניין אמור להסתדר בתוך מספר ימים.

 

אסטבן באטיסטה, שעשוי לקבל שיחרור מהקבוצה כאשר אלטון בראון ו/או מרקוס פייזר יישובו לכושר משחק, ישאר בינתיים בקבוצה ויתלבש מחר מול מכבי ראשון לציון. מיירה צ'אטמן, שהוזכר כמועמד להגיע לעמדת הרכז, ישאר בסופו של דבר בבשיקטש הטורקית, ששילמה את השכר שהיתה חייבת לו. 

 

דורסמן: "מודעים למאזן הכוחות"

מנגד, בראשון לציון מודעים ליחסי הכוחות בין הצדדים. עבור מיקי דורסמן, מאמן הכתומים. תהיה זו הופעה ראשונה בהיכל נוקיה, לראשונה מאז זכה שם אשתקד באליפות. "יהיה משחק קשה", אמר מאמן ראשון לציון. "אנחנו לא מתיימרים לומר שאנחנו טובים יותר או באים לדרוס. אנחנו מודעים למאזן הכוחות ובכל זאת נעשה הכל כדי לנצח".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אלטון בראון
צילום: ניר "שוקו" כהן
מומלצים