תיעוד דרמטי במהלך תרגיל של חיל האוויר הבלארוסי: טייס פלט את עצמו מתוך מטוס הקרב, שניות לפני שהאחרון עלה באש והתפוצץ. רגעי האימה תועדו על ידי אזרח שצפה בתרגיל שהתקיים בשדה התעופה בעיר ברוסק שבבלארוס.

התקרית אירע כשמטוס הקרב, מסוג מיג-29, ניסה להמריא ממסלול ההמראה. המטוס החל לפלוט עשן ולעלות בלהבות במהירות. בסרטון, נראה המטוס נוסע במהירות על מסלול ההמראה כשזנב המטוס מתחיל לפלוט אש. לאחר מספר שניות, פולט עצמו הטייס מהמטוס הבוער, רגעים בודדים בלבד לפני שהמטוס מתפוצץ. לפי הדיווחים הטייס לא נפגע במהלך התקרית והוא הצליח לנחות בבטחה על הקרקע בעזרת מצנח הבטיחות.

דיווחים מקומיים שיערו שהאש פרצה כתוצאה מכשל במנוע של המטוס, אך לא התקבל אישור רשמי להשערות. משרד ההגנה הבלארוסי פרסם הודעה לפיה הרשויות החלו בחקירת האירוע כדי להבין את מקור הבעיה. "איש לא נפגע בתקרית. המטוס לא עזב את שטח שדה התעופה", נכתב בהודעה הרשמית.

המטוס, בעלות של כ-22 מיליון דולר, תוכנן בראשית שנות השבעים על ידי משרד התכנון מיקויאן גורביץ. הוא נכנס לשירות מבצעי בחיל האוויר הסובייטי בשנת 1983 ועודו בשימוש בחיל האוויר הרוסי כמו גם במדינות רבות שרכשו אותו באסיה, במזרח התיכון, בדרום אמריקה ובברית המועצות לשעבר.