שתף קטע נבחר

זניט מחכה לבני יהודה, הגרלות קשות למכבי ת"א ובית"ר

נקבעו היריבות הבאות של הישראליות בליגה האירופית, אם הן יעברו את הסיבוב השני: מאריטימו הפורטוגלית מחכה לבית"ר ירושלים, הצהובים ישחקו נגד המנצחת בין פאניוניוס היוונית לגוריצה הסלובנית. הרוסים עשויים לחזור לארץ

מכבי ת"א, בית"ר ירושלים ובני יהודה עדיין לא עברו את שלב המוקדמות השני של הליגה האירופית, אבל היום (ו') הן גילו מי תהיה, אם וכאשר, היריבה הבאה שלהן, וזה ממש לא הולך להיות פשוט.  

 

מכבי של ג'ורדי קרויף, כזכור, גברה אתמול 1:3 על רייקיאוויק, והיא תתמודד מול המנצחת בין פאניוניוס היוונית לגוריצה הסלובנית. הירושלמים אכזבו עם 1:1 ביתי מול בוטב פלובדיב ומצפה להם מפגש לא קל עם מאריטימו מפורטוגל. בני יהודה סחטה 1:1 בסלובקיה מול טרנצ'ין והיא קיבלה קרב אכזרי מול זניט סנט פטרסבורג. צמד המשחקים בסיבוב השלישי ייערכו ב-27 ביולי וב-3 באוגוסט.

 

מכבי ת"א הייתה מדורגת בניגוד לישראליות האחרות, אבל נסיעה ליוון היא בהחלט לא דבר משמח בשלב הזה של העונה. פאניוניוס ניצחה 0:2 את גוריצה בבית במשחק הראשון והיא צפויה להשלים את העבודה בגומלין. אם הסלובנים נשמעים לכם מוכרים זה מכיוון שהם הודחו על ידי מכבי ת"א בסיבוב הראשון בעונה שעברה (0:4 לצהובים בסיכום). המשחק הראשון ייערך בארץ.

  

גם בית"ר ירושלים תארח את המפגש הראשון וזה היה יכול להיות נגד וויין רוני ואברטון בעקבות צמצום האופציות. במקום זאת שרון מימר ושחקניו קיבלו הגרלה לא אטרקטיבית ומאתגרת במיוחד נגד מאריטימו מפורטוגל. בעונה שעברה היא סיימה במקום השישי בארצה ואין לה ניסיון אירופי עשיר.

 

מימר. הגרלה קשה ולא אטרקטיבית (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
מימר. הגרלה קשה ולא אטרקטיבית(צילום: ראובן שוורץ)

 

ההגרלה הקשה ביותר היא זו של בני יהודה שתפגוש את זניט סנט פטרסבורג, אם כאמור תשלים את העבודה מול טרנצ'ין. הרוסים ביקרו בארץ לפני פחות משנה עם ה-3:4 הבלתי נשכח מול מכבי ת"א. עד כמה הרוסים חזקים אפשר ללמוד מהעובדה שהם בעלי הדירוג הגבוה ביותר מבין כל הקבוצות בשלב הזה, יותר ממילאן, אברטון ובילבאו. המשחק הראשון ייערך בסנט פטרסבורג.  

 

עוד נקבע בהגרלה שספרטה פראג וטל בן חיים יפגשו את הכוכב האדום בלגרד או אירטיש פבלודאר הקזחית. פנאתינייקוס ועומרי אלטמן ישחקו נגד המנצחת בין גבאלה האזרית לביאליסטוק הפולנית. גנט (קני סייף, רמי גרשון ואור אינברום) מול אלטאך האוסטרית או דינמו ברסט (בלארוס). מילאן תתמודד מול קראיובה הרומנית, ואילו אברטון מחכה למנצחת בין בראן (נורווגיה) ורוז'ומברוק (סלובקיה).

 

זניט בארץ. לצהובים יש עדיין סיוטים (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
זניט בארץ. לצהובים יש עדיין סיוטים(צילום: יובל חן)
 

לא יגיע לארץ. רוני (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לא יגיע לארץ. רוני(צילום: רויטרס)

 


פורסם לראשונה 14/07/2017 07:32

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
ג'ורדי קרויף
צילום: עוז מועלם
מומלצים