שתף קטע נבחר

הפועל ב"ש הוגרלה מול לודוגורץ או ז'לגיריס

אם הקבוצה של ברק בכר תעבור את הונבד ההונגרית, היא תפגוש בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות את המנצחת בין הבולגרים לליטאים (1:2 לז'לגיריס במפגש הראשון). המשחק הראשון ייערך בארץ ב-25 או 26 ביולי

הפועל באר שבע עדיין לא עברה את הונבד, בטח אחרי ניצחון מזערי של 1:2, אבל היום (ו') היא גילתה מי תהיה היריבה שלה בסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות - אם כמובן תשלים את המשימה בגומלין מול ההונגרים. מדובר במנצחת בין לודוגורץ רזגארד הבולגרית לז'לגירית וילנה הליטאית.

 

האלופה הישראלית נמנעה מהגרלה מול אולימפיאקוס או רד בול זלצבורג וזכתה למפגש נוח יחסית. הבולגרים אמנם הופיעו פעמיים בשלב הבתים של ליגת האלופות בשלוש השנים האחרונות, אבל כלל לא בטוח שהם יעברו את הליטאים שניצחו בבית 1:2 במפגש הראשון. 

 

המשחק הראשון ייערך בארץ באצטדיון טוטו טרנר ב-25-26 ביולי, והגומלין בחוץ ב-1-2 באוגוסט, אבל שוב - הדבר תלוי בכך שבאר שבע תעבור את הונבד ההונגרית. אגב, אם הגומלין ייערך ב-1 באוגוסט באר שבע תיאלץ לשחק בתשעה באב. אגב, בעונת 1997/1998 באר שבע הדיחה את ז'לגיריס וילנה בגביע אירופה למחזיקות
 
לודוגורץ בביקור האחרון בליגת האלופות (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
לודוגורץ בביקור האחרון בליגת האלופות(צילום: רויטרס)

 

עוד נקבע בהגרלה שליאור רפאלוב וקלאב ברוז' יתמודדו מול איסטנבול בשקשהיר הטורקית. הבלגים ינסו לעלות בפעם השנייה ברצף לשלב הבתים ומצפה להם נסיעה לא פשוטה לטורקיה. הקרב המסקרן ביותר בסיבוב השלישי הוא בין איאקס לניס של מריו באלוטלי.

  

 

 


פורסם לראשונה 14/07/2017 07:07

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים