שתף קטע נבחר

תמיר בלאט צפוי לחתום בהפועל חולון

הרכז הצעיר יחליף את גוני יזרעאלי, שמבוקש בהפועל גלבוע/גליל. רועי הובר ימשיך כנראה לשחק בהשאלה לעונה נוספת מהפועל ירושלים

תחנה חדשה בקריירה לתמיר בלאט. הרכז בן ה-20 סיכם את תנאיו בהפועל חולון אחרי שהמשא ומתן עם הפועל אילת נתקע. כזכור, בלאט פדה את החוזה שלו מהפועל ת"א עבור 25 אלף דולר והיה עתיד להגיע לעיר הדרומית בה משמש מי שמלווה אותו צמוד בשנים האחרונות, עידן אבשלום, כאחד הבעלים, אך זה בסופו של דבר לא קרה.

 

בחולון כבר סיכמו עם המתאזרח חנן קולמן את התנאים, אך השעו את מעמד החתימה. כעת, בעקבות צירופו של בלאט, נראה כי קולמן לא יילבש את הגופייה הסגולה. בהפועל ת"א הביעו עניין רב במתאזרח.

 

פדה את החוזה מהפועל ת"א. תמיר בלאט (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
פדה את החוזה מהפועל ת"א. תמיר בלאט(צילום: אורן אהרוני)

 

 

מי שצפוי לעזוב את הסגולים בעקבות הגעתו של בלאט הוא אחד הסמלים הגדולים של המועדון בשנים האחרונות, גוני יזרעאלי. ביחסים בין הרכז הוותיק לדן שמיר היו לא מעט עליות ומורדות, ויחד עם העובדה שיזרעאלי נמצא לקראת סיום הקריירה, העדיפו בחולון להצעיר את הסגל עם בלאט.

 

בלאט שגדל במחלקת הנוער של הפועל לב השרון, עבר בהמשך לאקדמיה בוינגייט וחתם ב-2014/15 על חוזה בהפועל תל אביב. הוא שיחק במשך שלוש עונות במדים האדומים והעמיד ב-2016/17 ממוצע של 7.4 נקודות ו-5.4 אסיסטים ב-25.5 דקות.

 

בחולון יתאחד בלאט עם רועי הובר, איתו שיחק בלב השרון, באקדמיה ובנבחרות ישראל הצעירות. לאחרונה אף מונה בלאט לקפטן נבחרת העתודה שתחל בקרוב את אליפות אירופה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
תמיר בלאט
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים