שתף קטע נבחר

רשת יולו השיקה חנות אונליין

הרשת שהפכה ללהיט בקרב ילדי ישראל השיקה אתר אינטרנט מכירתי, שלדבריה, יש בו כל מה שצריך עבור חזרה ללימודים, למרות שזה לא בהכרח מדויק. בגלל העיצובים הייחודיים - המחירים גבוהים: קלמר ב-79 שקל, תיקי אוכל ב-69 שקל. יש גם חלופות זולות לכל פריט, אבל רק בקנייה מעל 250 שקל תקבלו משלוח חינם

רשת יולו (Yolo) השיקה היום (ב') אתר מכירות אונליין. הרשת שמחזיקה 13 סניפים (שניים נוספים ייפתחו בקרוב), החלה להפעיל את האתר עוד קודם בהשקה שקטה. המשלוחים: לכל רחבי הארץ, כולל כמובן אזורים שבהם לא קיים סניף יולו.

 

המחירים ברשת נחשבים לגבוהים. בעלי הרשת ומנכ"ל YOLO יעל יגלום אמרה ל-ynet בתגובה: "יש דעה כזאת שאנחנו יקרים, אבל זה לא נכון. יש פה טווח של מחירים לכל מוצר. טווח המחירים ברשת Yolo נע בין 4 שקלים ל- 299 שקל. יש לנו אלטרנטיבות זולות לכל מוצר, לדוגמה, יש לנו שלושה סוגי מחדדים במחיר לכל כיס ומוצרים כמו טושים ומרקרים שהמחירים שלהם דומים למחירי רשתות אחרות. יש כאן עלויות לא אכחיש, אבל אנחנו משתדלים שיהיה טווח של מחירים".

 

צילום מסך של אתר יולו ()
צילום מסך של אתר יולו

האינטרנט זו תחרות גדולה בשבילכם?

"כן ולא. בנינו מותג שילדים אוהבים. זה לא דומה למקס סטוק או לעלי, שם קונים בזול. אצלנו הילדים אוהבים את העיצובים הייחודיים, העושר, הצבעוניות. השתדלנו להעביר את התחושה הזאת לאתר. לראשונה יש לנו בחנות ובאתר את כל מה שצריך לבית הספר".

 

אין פה בהכרח כל מה שצריך ללימודים (מד זווית, מחשבון מדעי, טאבלט), אבל אפשר להצטייד פה בסל נאה. איך המחירים באתר? זהים למחירי החנויות. נכון שיש טווח של מחירים לרוב המוצרים, אבל גם החלק התחתון של הטווח הוא יחסית גבוה לעומת מחירי רשתות זולות באמת.

היתרון של יולו הוא בעיצובים הייחודיים (לעומת שאר ההיצע בשוק החזרה ללימודים) והטרנדיים (קלמרי חדי קרן, מחקים בצורת מקרונים) ובפריטים מיוחדים (כמו רמקול בצורת גלשן, מחדד אוטומטי עם אורות ומחשבון בצורת פתי בר).

 

אפשר למצוא שם קלמרים במגוון מחירים: 79 שקל מחיר גבוה במיוחד (ל"קלמר בועות כפול") וגם ב-75, 65, 59,, 55 ו-25 שקל. אין פה קלמר ב-10-4 שקלים כמו ברשתות אחרות שמציעות מוצרי חזרה ללימודים.

 

תיקים אורתופדיים עולים פה 299-199 שקל - מחירים דומים למחירי שאר הרשתות. תיק גן עולה 79 שקל. ברשתות אחרות מצאנו תיקי גן במחיר דומה, אך גם ב-29 ו-39 שקל. קלסר A4 במחיר 19.90 שקל (בחנויות אחרות אפשר למצוא גם קלסרים ב-14.90 שקל ומטה), מחברת A4 ב-18.90 שקל, תיקי אוכל ב-30-69 שקל ובקבוקי שתייה ב-54 שקל ו-65 שקל.

 

יש גם דבק ב-5 שקלים, 18 טושים ב-25 שקל ומספריים ב-9 שקלים, אך גם ב-12 ו-19.90 שקל. ברשתות אחרות אפשר למצוא מספריים בשקל, אך הם לא ייראו כמו המספריים של יולו. באינטרנט יש יותר הצלחות בתחום המחיר והעיצוב המקורי. עט כדורי עולה פה 7.90 שקלים, מחיר דומה למחירי עטי פיילוט וחבילה של 8 עטי ג'ל נמכרים ב-24.90 שקל. מחדד אפשר למצוא ב-6 שקלים (בחנויות אחרות: פחות משקל), 14 שקל ויש גם מחדד מאיר שנמכר ב-59 שקל.

 

מוצרים ייחודיים כמו "מכונת מסטיקים" שמכילה מחקים דמויי מסטיקים עגולים עולים בהתאם. 59.90 למכונת המחקים, 49.90 שקל למאוורר אישי בצורת שלגונים, סט מחקים בצורת עוגיות מקרון עולה 14.90 שקל ורמקול בצורת סקייטבורד עולה 249 שקל. עם כל אלה במלאי, לא סביר להניח שילדים יסתפקו במוצרים הפשוטים והזולים יותר, שכן הכל פה מעוצב לעילא.

 

אם קונים מעט פריטים מחיר המשלוח מייקר עוד יותר את העסק: 26 שקל בקנייה עד 149 שקל, 10 שקלים בקנייה בין 150 ל-249 שקל וחינם בקנייה מ-250 שקל ומעלה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים