החל מסוף חודש אוגוסט, משחקי אליפות אירופה בכדורסל ייערכו לראשונה בישראל. לקראת הטורניר, בפני גולשי חדשות 2 Online נפתחה האפשרות לבחור את השיר שיושמע ברקע עם עליית הנבחרת לפרקט - וכן במהלך החימום לקראת המשחק. שחקני נבחרת ישראל בחרו שישה להיטים, מתוכם אתם בחרתם את השיר שלדעתכם הכי מתאים "להרים" את האווירה לקראת ההתמודדות.

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

27% מהמצביעים בקרב גולשי חדשות 2 Online חשבו שהלהיט "הכי ישראלי" של להקת "התקווה 6" הוא השיר הכי מתאים להיות מושמע במהלך החימום של הנבחרת לפני המשחקים. במקום השני, ובפער קטן מאוד זכתה להקת "הדג נחש" עם הלהיט "הזמן להתעורר" (26% מהמצביעים).

אתם בחרתם. התקווה 6 (צילום: ערוץ 24)
אתם בחרתם. התקווה 6 | צילום: ערוץ 24

במקום השלישי דורג השיר "אף אחד לא יושב פה" של הזמר עומר אדם (18% מהמצביעים). אחריו, במקום הרביעי, נבחר השיר "One Day" של הזמר מתיסיהו עם ההרכב "אינפקטד משרום" (11% מהמצביעים). אחרונים, בהם בחרו 9% מהמצביעים כל אחד, ממוקמים להקת הבלקן ביט בוקס עם השיר "Move It" ולהקת משינה עם "אין מקום אחר".

אתם בחרתם: השיר של נבחרת ישראל (צילום: איגוד הכדורסל)
"הכי ישראלי" - יחמם את הנבחרת | צילום: איגוד הכדורסל

משחקי ה"יורובאסקט" יתקיימו לראשונה בהיסטוריה בישראל בהיכל הספורט ביד אליהו מה-31.8 ועד ה-6.9. בטורניר ישתתפו בין השאר נבחרות כמו ליטא, גרמניה, איטליה, אוקראינה וגיאורגיה. ארבע נבחרות בלבד יעפילו למשחקי הגמר שיתקיימו בטורקיה.