שתף קטע נבחר

רוזנפלד: "אל תענישו את הקבוצה, אלא אותי"

יו"ר הפועל עכו היה על סף דמעות בדיון בבית הדין בנוגע לפרשת החוזים הכפולים: "הכל היה בתום לב, לא שיקרתי בכוונה ולא רימיתי. תאשימו אותי. איבדתי בן בלבנון, אני מתעוור ואשתי חלתה בסרטן". הדיינים הודיעו שימסרו את החלטתם בשבוע הבא

הפועל עכו הועמדה היום (ה') לדין משמעתי בשל החוזים הכפולים שעליהם חתמה עם חלק משחקניה ועם המאמן שלומי דורה. דייני בית הדין הודיעו בסיום הישיבה כי ימסרו את החלטתם בשבוע הבא.

 

יושב ראש הפועל עכו, דודי רוזנפלד, אמר בין השאר שלא ידע כי דברים כמו דלק ושכר דירה היו אמורים להיכלל בחוזה השחקן ולא בהוצאות כלליות, והוסיף על סף דמעות: "הכל היה בתום לב, לא שיקרתי בכוונה ולא רימיתי. תאשימו אותי, אני איבדתי בן בלבנון, אני מתעוור ואשתי חלתה בסרטן. אל תענישו את הקבוצה, תענישו רק אותי".

"היה במצוקה". שלומי דורה (צילום: אביהו שפירא) (צילום: אביהו שפירא)
"היה במצוקה". שלומי דורה(צילום: אביהו שפירא)

 

לגבי המאמן שלומי דורה אמר היו"ר: "הוא פנה אלינו כדי לבקש הלוואה לשכר דירה. אמרתי לו שאני אתן לו עשרה צ'קים והוא יחזיר לנו כחלק ממענק העליה את התשלומים. שאלתי את הבקרה גם אם זה אפשרי, ביקשנו ממנו גם לקצץ בשכר ולשמחתי הוא הסכים, והבטחתי לו שנפצה אותו. ההלוואה הזו כבר הוחזרה במענק העלייה".

 

לשאלת התובע, עורך דין ניר רשף, איך הוא אישר את ההלוואה אם היה במצוקה, אמר היו"ר כי המאמן היה במצוקה לא פחות מהמועדון ולכן החליטו לעזור לו. דורה הוסיף: "לא דאגתי שזה יהיה בהסכם כי זו הייתה הלוואה, הייתי אמורה להחזיר אותה בכל מקרה".

 

דייני בית הדין, עורכי הדין ישראל שמעוני ונעם ליובין, החליטו כאמור לדחות לשבוע הבא את ההחלטה בנוגע לעונש על המועדון, המאמן והשחקנים הזרים; זאת לאחר שקודם לכן הסכימו השחקנים הישראלים לעסקת טיעון במסגרתה יעבירו תשלום כופר של עשרה אחוזים מהתשלומים שקיבלו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עוז מועלם
הפועל עכו
צילום: עוז מועלם
מומלצים