הבריחה פריט למסיבה - והפכה לכוכבת ברשת

סטודנטית מצאה דרך מקורית להכניס אלכוהול לנשף הסיום • התמונה עם הפתרון להברחה הועלתה לרשת והפכה לוויראלית • מצליחים לזהות היכן הסתירה את האלכוהול?

סטודנטית בריטית בשם אלינור קלארק מככבת בימים האחרונים ברחבי הרשת כאשר עשרות אלפים מכנים אותה "גאונה". לא, אלינור קלארק לא סיימה כעת דוקטורט, היא לא פתרה משוואה מסובכת וגם לא מצאה תרופה למחלה חשוכת מרפא - היא בסך הכל הצליחה להבריח אלכוהול אל תוך מסיבת נשף הסיום שלה בצורה מתוחכמת.

התמונה שהעלתה קלארק לרשת, בה היא נראית כאשר היא במסיבה וברשותה אלכוהול שהכניסה עימה, הפכה כה פופולארית כך שרק ברשת הטוויטר יש לה (נכון לכתיבת שורות אלה) יותר מ-315,000 לייקים ויותר מ-63,000 ציוצים מחדש. מעבר לכך בפייסבוק התמונה גרפה עוד עשרות אלפי לייקים, שיתופים ותגובות וכן פורסמה באתרי חדשות ורכילות מסביב לעולם. מה גרם לתמונה שכזו להפוך לכה ויראלית? תשפטו בעצמכם:

 

התמונה שהעלתה אלינור קלארק לרשת הטוויטר // צילום: טוויטר

קלארק נמצאת בתמונה במרכז בין ארבע מחברותיה. במבט ראשון כתשובה לשאלה: "מזהים מה לא בסדר בתמונה הזו?", רבים מהגולשים לא הצליחו להבין במה מדובר וחלקם טענו כי: "לבחורה האמצעית יש רק רגל אחת" לדוגמה. בפועל מדובר במבט על התיקים/ארנקים שבידי המצולמות. במבט בוחן על ארנקיהן של הנשים ניתן להבחין באחד כסוף במיוחד. ה"ארנק" הזה הוא בעצם בקבוק אלכוהול גדול, שקלארק הכניסה למסיבה במסווה של תיק קטן.

 

בתמונה הזו ניתן לראות בבירור שלא מדובר בארנק // צילום: טוויטר

 

בפוסט המקורי שהעלתה קלארק היא כתבה: "אני עדיין לא יודעת איך הצלחתי להכניס בקבוק אלכוהול ענקי לנשף הסיום כארנק". אנחנו ממליצים לא לבצע את מעשים כגון אלה, אבל התגובות ברשת היו אוהדות במיוחד. נראה שבריטים רבים התחברו לרעיון של לשתות לשוכרה בנשף הסיום - בכל מחיר. 

 

חוגגת - קלארק עם חברה // צילום: טוויטר

מתוך שלל התגובות אחד הגולשים ציין: "כולכם מתעסקים בבחורה שהבריחה בקבוק אלכוהול לנשף ומתעלמים מהבחורה הימנית בשמלה האדומה שהבריחה את החתול שלה לנשף, בעוד הבחורה הכי שמאלית נכנסה לנשף עם אייפד בכיסוי כתום" .  

 

ויראלי: פוסט הטוויטר של אלינור קלארק

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר