שתף קטע נבחר

סנוקר: ישראל הפסידה 4:1 לסקוטלנד

גביע העולם: עדן שרב לקח מג'ון היגינס האגדי משחקון ושחר רוברג נתן לו פייט מכובד, אבל בסופו של דבר הסקוטים המעולים היו גדולים על הנבחרת. מחר: קפריסין

נבחרת הסנוקר של ישראל ממשיכה בהופעתה בטורניר גביע העולם הנערך בסין, והיום (ד') הפסידה 4:1 לנבחרת סקוטלנד, הנחשבת על הנייר לחזקה בבית.

 

אלוף ישראל, שחר רוברג, הצליח להקשות מאוד על ג'ון היגינס, אלוף העולם ארבע פעמים ואחד מגדולי השחקנים בהיסטוריה. רוברג הכניס אדום קשה ומשם ברח ל-3:33. במצב של 16:38 לטובתו רוברג הכניס כדור לבן שגרר את המשחקון לקרב הגנתי ארוך בסיומו היגינס הצליח לנקות את השולחן ולנצח 38:52. עדן שרב, שעד לאחרונה ייצג את סקוטלנד, פגש במשחקון הבא את חברו הטוב אנתוני מקגיל, איתו הוא נוהג להתאמן. במצב של 8:25 למקגיל הוא הציב את שרב בסנוקר ממנו הישראלי לא הצליח להיחלץ. מקגיל ניצל זאת כדי לעלות ל-8:37 ובסיומו של משחקון ארוך הוא העלה את הסקוטים ל-0:2.

 

היגינס, רוברג, שרב ומקגיל בתמונה קבוצתית (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
היגינס, רוברג, שרב ומקגיל בתמונה קבוצתית(צילום: פרטי)

 

ברייק של 67 נקודות במשחקון הזוגות העלה את הסקוטים ל-0:3 והבטיח להם את הניצחון בהתמודדות. מכיוון שכל משחקון בטורניר מעניק נקודה, לישראל עדיין היה הרבה מה להרוויח ,ושרב שידע זאת היטב ניצח במשחקון הבא 20:92 את היגינס. במשחקון האחרון ברייק 78 נקודות העניק למקגיל ניצחון על רוברג ו-1:4 בהתמודדות.

 

בעקבות ההפסד ירדה ישראל למקום החמישי בבית עם שש נקודות. צפון אירלנד ממשיכה להוליך עם 10 נקודות וסקוטלנד שנייה עם תשע. שתי הנבחרות הראשונות יעלו לרבע הגמר. מחר ב-14:30 תפגוש הנבחרת את נועלת הטבלה קפריסין, בשורותיה משחק המקצוען מייקל גאורגיו המקצוען. עוד בבית הישראלי היום, צפון אירלנד שמרה על מאזן נקי מהפסדים כשניצחה 2:3 את תאילנד, הודו ניצחה 1:4 את קפריסין.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: גטי אימג'ס
ג'ון היגינס
צילום: גטי אימג'ס
מומלצים