שתף קטע נבחר

פוטיס קציקאריס מונה למאמן הפועל ירושלים

המאמן היווני חתם לשלוש עונות אצל האלופה ויחליף את סימונה פיאניג'אני על הקווים: "מדובר במועדון עם חזון ברור, אני מודה על ההזדמנות לעזור לו להמשיך לצמוח ולהתפתח"

 

מאמן חדש להפועל ירושלים . פוטיס קציקאריס בן ה-50, שאימן את נבחרת יוון מ-2014 עד 2016, חתם היום על חוזה לשלוש שנים בקבוצה (רביעי) ויחליף את סימונה פיאניג'אני בתפקיד אחרי שהאיטלקי עזב את ירושלים לטובת ארמאני מילאנו.

 

"אני שמח מאוד להצטרף להפועל ירושלים", מסר המאמן היווני והוסיף: "מדובר במועדון עם חזון ברור לגבי שיפור תמידי במפעלים המקומיים והאירופיים. אני רוצה להודות לבעלי הקבוצה, אורי אלון, על ההזדמנות לעזור למועדון להמשיך לצמוח ולהתפתח. הייתי כאן בעונה שעברה עם לוקומוטיב קובאן והתרשמתי מאוד מהאווירה ומהאוהדים. הפעם אני אהיה בצד שלהם ואני מצפה כבר לפגוש אותם. אני בטוח שתהיה לנו עונה מרתקת אבל עכשיו זה הזמן להתחיל לעבוד. יאללה הפועל!".

 

"כמאמן קובאן התרשמתי מאוד מהאווירה ומהאוהדים כאן" (צילום: הפועל ירושלים) (צילום: הפועל ירושלים)
"כמאמן קובאן התרשמתי מאוד מהאווירה ומהאוהדים כאן"(צילום: הפועל ירושלים)

 

על מועמדותו של קציקאריס לקבוצה פורסם אתמול (ג'). קציקאריס החל את קריירת האימון שלו

בא.א.ק אתונה (איתה הגיע לטופ 16 ביורוליג ולגמר הפלייאוף ביוון), ובהמשך עבד בדינמו סנט פטרסבורג. ב-2006 מונה למאמן ולנסיה ואחרי שנתיים פוטר מתפקידו בעקבות פתיחת עונה גרועה.

 

 

"מודה על ההזדמנות לעזור למועדון להמשיך להתפתח". פוטיס קציקאריס (צילום: AP) (צילום: AP)
"מודה על ההזדמנות לעזור למועדון להמשיך להתפתח". פוטיס קציקאריס(צילום: AP)

 

קבוצותיו הבאות היו אריס סלוניקי (ממנה התפטר כעבור 100 ימים בדיוק בתפקיד), בילבאו ומורסיה (בעונה החולפת), אליה חזר לקדנציה שנייה אחרי גיחה קצרה בלוקומוטיב קובאן. ב-2012 מונה למאמן נבחרת רוסיה, אך התפטר מתפקידו לפני שהספיק להדריך אותה. מ-2014 עד 2016 אימן כאמור את נבחרת יוון.

 

את תקופתו היפה ביותר העביר קציקאריס בבילבאו, איתה הגיע עד לגמר הפלייאוף בספרד, העפיל לפיינל-פור היורוקאפ וזכה בכרטיס ביורוליג. ב-2013 נבחר למאמן העונה במפעל המשני ביבשת.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים