שתף קטע נבחר

גיורגי קוסטדינוב חתם לשנתיים במכבי חיפה

הקשר הבולגרי בן ה-27 הצטרף לירוקים מלבסקי סופיה ויהיה הזר השלישי של המועדון. עבר את הבדיקות הרפואיות וירוויח כ-250 אלף דולר לעונה

גיורגי קוסטדינוב חתם הערב (ה') לשנתיים במכבי חיפה. הקשר הבולגרי בן ה-27 עבר את הבדיקות הרפואיות והוא ירוויח כ-250 אלף דולר לעונה. הוא מגיע מלבסקי סופיה ויהיה שחקן הרכש הרביעי אחרי אליסון דוס סנטוס, גל אלברמן ועומרי בן הרוש.

 

לאחר החתימה התראיין קוסטדינוב לאתר הרשמי של מכבי חיפה ואמר: "עוד לפני שהגעתי, ידעתי שמכבי חיפה היא הקבוצה הגדולה ביותר בישראל, קבוצה ששיחקה בליגת האלופות ועם קהל נהדר. לשחקן כמוני, להגיע לקבוצה כזו זה דבר טוב".

 

קוסטדינוב. מתרגל לירוק (צילום: מכבי חיפה) (צילום: מכבי חיפה)
קוסטדינוב. מתרגל לירוק(צילום: מכבי חיפה)

 

על הציפיות לעונה הקרובה: "קודם כל, אני מאחל לי ולקבוצה המון בריאות ואני מאמין שעם הרבה עבודה קשה, אנחנו נשיג את כל מה שנרצה".

 

מדובר בקשר אחורי שרשם בעבר 13 הופעות בנבחרת הצעירה של בולגריה וארבע הופעות בנבחרת הבוגרת שלה. לאחרונה כבש בהפסד 2:1 לבלארוס במוקדמות מונדיאל 2018 ולפני כן שיחק 90 דקות בניצחון 0:2 על הולנד.

 

קוסטדינוב החל את הקריירה בנפטקס בורגס ושיחק גם בצ'רנומורץ, לודוגורץ וברואה סטארה זגורה. בשנתיים האחרונות לבש את מדי לבסקי סופיה, שותף ב-52 משחקים וכבש שמונה שערים. כעת, הסגל של מכבי חיפה כולל שלושה זרים יחד עם גארי קגלמאכר, אליסון דוס סנטוס וכאמור קוסטדינוב.  

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: מכבי חיפה
גיורגי קוסטדינוב
צילום: מכבי חיפה
מומלצים