וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירי באום אל פחם: בת שנתיים נפצעה בינוני-קשה

שלומי גבאי

16.6.2017 / 9:22

הפעוטה פונתה למרפאה בעיר, שם טופלה בידי חובשים ופרמדיקים של מד"א והועברה לבית החולים העמק בעפולה. מהמשטרה נמסר כי הפעוטה נפגעה מירי לעבר בית המשפחה. אמש נורה למוות תושב ראשון לציון בן 43 בסמוך לרחובות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפעוטה פונתה למרפאה מקומית בעיר שם טופלה בידי צוות מד"א. אילוסטרציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פעוטה כבת שנתיים נפצעה הלילה (שישי) באורח בינוני עד קשה מירי באום אל פחם. הפעוטה הובאה בסמוך לשעה 2:00 למרפאה מקומית בעיר עם פציעת ירי ודיווח על המקרה הועבר למוקד 101 של מגן דוד אדום. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למרפאה חברו לצוות המקום, העניקו טיפול רפואי לפעוטה ופינו אותה לבית החולים העמק בעפולה.

מהמשטרה נמסר כי הירי בוצע מרכב חולף אל עבר ביתו של תושב העיר בן 48 וכי הפעוטה נפגעה בזמן ששהתה עם אביה במרפסת הבית. עוד נמסר כי המשטרה עורכת סריקות באזור וכי נפתחה חקירה לבירור נסיבות התקרית.

הפעוטה הובהלה לבית החולים כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מפציעה בפלג גופה העליון. היא טופלה במהלך הלילה בבית החולים ומצבה השתפר מעט. בשעות הבוקר צפויה הפעוטה לעבור ניתוח. אמה נפצעה באורח קל ושוחררה במהלך הלילה מבית החולים.

עוד בוואלה! NEWS:
החיסול ברחובות: הגבר שנורה למוות היה תחת מעקב המשטרה
למרות הבדיקה: המדינה הלכה צעד אחד יותר מדי ביחסה לאולמרט
ליברמן על עזה: "אם הפלסטינים ישלמו – הם יקבלו חשמל"

זירת הרצח בסמוך לכביש 411 באזור רחובות, 15 ביוני 2017. אבי כהן
זירת הרצח ברחובות, אמש/אבי כהן

אמש נורה למוות גבר בן 43 במטע בסמוך לאזור התעשייה ברחובות. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו עם סימני אלימות ופצעי ירי רבים וקבע את מותו בזירה. מהמשטרה נמסר במהלך הלילה כי מדובר בתושב ראשון לציון המוכר למשטרה, שהיה תחת מעקב.

מוקדם יותר נורה גבר בן 33 ביפו, ברחוב פיקוס בעיר. הוא פונה באופן עצמאי לבית החולים וולפסון בחולון עם פציעות באורח קל-בינוני. המשטרה מסרה כי פתחה בחקירת נסיבות המקרה וכי הרקע למעשה הוא פלילי.

(עדכון ראשון: 7:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully