זה החשוד בביצוע עבירות מין בתלמידות
שמואל שמאי, המורה החשוד | צילום:

בבית הספר בתל אביב בו עבד המורה החשוד שפגע בתלמידותיו קיימו אתמול (רביעי) ישיבה דחופה של הנהגת ההורים בשיתוף הצוות החינוכי בבית הספר. במהלך הפגישה סיפרו ההורים כי מנהלת אמרה ש"הצוות הסביר לילדים כי המורה עשה מעשים אסורים וכי לא יחזור לבית הספר".

לסיפורים הכי מעניינים והכי חמים – הצטרפו לפייסבוק שלנו

מנהלת בית הספר תיארה בפני ההורים את התרחשות העניינים בימים האחרונים, החל מהפנייה הראשונית שהגיעה אליה בשעות הערב המאוחרות של יום ראשון, דרך פנייתה המידית לכל הגורמים המוסמכים ועד הגשת התלונה למשטרה והשעיית המורה.

המנהלת סיפרה להורים כי כבר ביום שלישי נכנסו לכיתות בית הספר היועצת ופסיכולוגית בית הספר והסבירו לתלמידים על הנושא. המנהלת ציינה כי בשל הגבלות והנחיות מהמשטרה לא ניתן היה לפרט בשלב זה על פרטי החקירה.

המנהלת הוסיפה שנערכו שיחות מפורטות יותר עם הילדים בנוכחות מחנכי הכיתות. הצוות הסביר לילדים כי המורה עשה מעשים אסורים וכי לא יחזור לבית הספר. בהמשך אפשרו לילדים להגיב על הפרשה וענו על כל השאלות שנשאלו.

מנהלת בית הספר והצוות המטפל הסבירו כי למעשה הוקם בבית הספר חדר מצב שבודק ונותן התייחסות לכל שאלה ופנייה של ילדים והורים כאחד, נותן דעתו לשינוי בהתנהגות אצל ילדים במהלך שעות הלימודים ועורך סבב הסברים בכיתות השונות מחד ובאופן פרטני.