יום ראשון, 23.02.2025 שעה 08:53
ONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורטONE - מספר 1 בספורט
שלום לוי

אין ממה להיות מרוצים

דעה: אבי נמני איכזב אותי. בתור מכביסט, אין ממה להיות מרוצה לאחר ההפסד בדרבי. אפילו שכירי החרב של הפועל נראו יותר מחוייבים ממכבי

ממה אתם כל כך מרוצים? מזה ששוב הפסדנו דרבי? ששוב יצאנו עם הראש למטה, מושפלים וכואבים? את האמת, נמאס כבר, נמאס ששוב הפועל מנצחת אותנו, ששוב זה קורה ממצב נייח וששוב הקבוצה שאני כל כך אוהב משחקת בצורה נאיבית, במשחק שכל כך, אבל כל כך, חשוב לנו.

דווקא במצב שאני נמצא בו היום, רק אוהדי הפועל יכולים להבין אותי כי רק הם יודעים מה זה להפסיד בדרבי. זה ממש לא כמו עוד הפסד. בשריקת הסיום הרגשתי צביטה בלב, למה שוב זה קורה? איפה הקבוצה שלי? לאן היא נעלמה?

אתמול זו היתה הפעם הראשונה שאבי נמני שאני כל כך אוהב, איכזב אותי. לא בקטע המקצועי, לזה אני וכל הקהל של מכבי נותנים לו את כל הסבלנות שבעולם, אבל האמירה שיצאה מפיו אחרי ההפסד, שהפועל רמה אחת מעלינו, היא זו שאיכזבה כל-כך. אני ממש לא חושב שזה נכון וזה בטח לא משפט שמכביסט כמו נמני צריך להגיד.

אבי נמני. ממה הוא מרוצה? (רועי גלדסטון)
אבי נמני. מספיק עם הדיבורים על בניה (רועי גלדסטון)

אך היו אלו גם שחקני הבית שהכעיסו אותי. כמה דרבים בקריירה צריכים לעבור יובל שפונגין, ליאור ז'אן ושרן ייני כדי שיפסיקו לרעוד להם הברכיים מול הפועל? עד מתי תמשיכו להיראות מפוחדים ומתי תבינו שזה המשחק הכי חשוב בליגה מבחינתנו? כרגיל, אתמול פשוט איכזבתם אותנו.

את מי זה מעניין שהיינו ברגעים מהמשחק יותר טובים, ששלטנו פה ושם בקצב של המשחק, בסופו של דבר שוב חזרנו הביתה עצובים ואנחנו לא יודעים מה לחשוב או מה להגיד.

בהרכב של הפועל יש בסך הכל שני שחקני בית, דני בונדר וביברס נאתכו, היחידים שגדלו באדום ויודעים בדיוק מה המשמעות של הדרבי וזה ממש לא היה נראה ככה. איתי שכטר, גילי ורמוט ואפילו דה סילבה, נראו כמו שחקני בית יותר מאלה של מכבי.

שכטר מול ייני ושפונגין. שכיר החרב נראה מחוייב יותר משני שחקני הבית (רועי גלדסטון)
שכטר מול ייני ושפונגין. שכיר החרב נראה מחוייב יותר משניהם (רועי גלדסטון)

איפה המכביזם שנעלם אני שואל ולא מופתע. אם הבעלים והצוות המקצועי של מכבי משדר לשחקנים שלו שהם פחות טובים מהיריבה ושהם מרוצים אחרי עוד הפסד להפועל, ושזה לא נורא להפסיד כי אנחנו בשלב של בניה, אז באמת שקשה לנצח ככה.

אבל אין ברירה, זו הקבוצה שלי ואותה אני אוהב. צריכים לשכוח את הדרבי ולהסתכל קדימה. יש לנו קבוצה לא רעה בכלל העונה והליגה עוד ארוכה, רק דבר אחד אני מבקש לדרבי הבא: אני רוצה לראות להופעה חד פעמית את מכבי האמיתית, לא מישהי בתחפושת, מכבי שלא מפחדת, מכבי שבאה לנצח, כי לפחות ככה אותי לימדו וחינכו.

הכתוב הינו טור דעה

לכתבה זו התפרסמו 82 תגובותלקריאת כל התגובות הוספת תגובה
ישנן 82 תגובות ב-65 דיונים
הוסף תגובה בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאי השימוש
תגובתך נשלחה ותפורסם בהתאם לשיקולי המערכת
65
רק מכבי06/11/09, 12:13
לדעתי אם נסיים את העונה ב 4 מקומות ראשונים זה הצלחה, אם לא בשש הראשונות זה אומר כישלון, אם השנה ב 4 ראשונות זה נותן תקוה שבשנתיים הבאות כשבוזגלו יחזור וכל שחקני הבית יקבלו יותר נסיון ובטחון, נהיה מועמדים חזקים לאליפות, מסכימים איתי?
הצביעו כחול להסכמה, או שתגידו מה המיקום שלדעתכם צריך להיות?
השב   •  41
64
צהוב עצבני04/11/09, 11:49
השב   •  00
63
יוסף הצהוב04/11/09, 05:29
החלפת הבעלים גרמה לכך שלא היה ניתן להביא רכש בקיץ, המתקונת היחידה להצלחת מכבי לאורך זמן היא רכישת הקבווצה ע"י האוהדים דרך הנפקה בבורסהץ

רק כך תהפוך מכבי לקבוצה מסודרת
ללא תלות.
השב   •  00
62
אודי "חולה צהבת"03/11/09, 15:20
כמה שאתה צודק וכמה זה כואב. ההבדלים הם בהתנהלות של הקבוצות ושל השחקנים והכל מתחיל ונגמר באיך שכל קבוצה או שחקן רואה את עצמו לעצמו וככה בדיוק אחרים רואים אותו ובמכבי לא מנסים להלחיץ את השחקנים לכן לא יכולים להביא אותם לטירוף ואמונה שיש לנו קבוצה מצויינת שיכולה לנצח כל קבוצה. נקווה שאת הגישה נשנה ואם יבואו תוצאות טובות בהמשך זה ישתנה מעצמו.
השב   •  00
61
אביב03/11/09, 14:18
יש עוד הבדל מהותי בין מכבי להפועל .להפועל יש מאמן , למכבי אין !
השב   •  00
60
שי02/11/09, 23:37
אין כמעט מה להוסחף חוץ מששבחון מתתיל להימאס עליי השחקן לא תורם שום דבר!
השב   •  00
59
מכביסט מאוכזב02/11/09, 22:34
המכביסט הכי גדול בהיסטוריה
של המועדון גרם לי ולעוד אלפי אוהדי מכבי לצאת מאוכזבים ומתוסכלים מהמשחק הכי חשוב לאוהדים העונה!
אני מאותם אוהדים שחושבים שדרבי זה מעל הכל! ואני מעדיף שנפסיד כל העונה העיקר שמכבי ינצחו את הדרבי! נימני עלה בהרכב פחדני כאילו הוא רק רוצה לא להפסיד!
כאילו הוא משחק נגד ברצלונה,לעלות עם 5 קשרים שחוץ מאילייב אף אחד מהם לא שווה שקל! ברגע שראיתי את ההרכב לא בדיוק ידעתי מאיפה תבוא הישועה מי הולך לנצח לי את הדרבי,המכביסט הכי גדול בהיסטוריה אומר אחרי המשחק שהוא מרוצה ממה בדיוק?!?!? שלא קיבלנו 4?!?!? אני לא יודע איזה משחק נימני ראה אתמול(אולי הוא שיחק סוני עם הילד שלו)למה מכבי לא הגיעו למצבים חוץ מהחצי נגיחה של מאיוקה שגם אם אני אתן לו 10 מצבים כאלה בלי שוער בשער הוא לא שם את זה אז אני לא יודע לאיזה מצבים הגענו אולי אני ראיתי משחק אחר אני לא יודע..נמאס לשמוע את נימני ואמר יש לו דרך ולא נסתה ממנה.על איזה דרך הוא מדבר בדיוק? למכבי אין שיטה אין תבנית משחק,המשחק לא שוטף שחקנים לא יודעים באיזה עמדה הם משחקים אין גורם הפתעה תראו את חיפה או הפועל ואפילו בני יהודה,מזיזים את הכדור מחליפים מקומות משחקים בהתלהבות,במכבי  הכל מיקרי זה שניצחנו כמה קבוצות תחתית זה סבבה את הנקודות האלו צריכים אבל מה עם הגדולות??!?! לא ייתכן שמשחק שלם אניימה לא נוגע בכדור,להגיד ששלטנו במשחק בגלל שהזזנו את הכדור בין המגן לבלם 17 פעם שלא יעבדו עלינו בעיניים אין למכבי מה למכור!,חיפה ניצחו את הפועל כי הם יזמו התקפות לא חיכו לטעויות או חיכו למתפרצות,נימני יצא לוזר!! להגיד שהפועל יותר טובים!?!?! גם אם זה נכון שאפילו בצחוק לא יגיד את זה!
השב   •  20
58
צודק !02/11/09, 22:14
איזה ברכיים כפופות מפחדים לא עולים ראשונים לשום כדור לא בועטים לא זזים לא רצים כלום !
בושה מה שהיה אתמול !!  נמאס כבר שכל דרבי אנחנו יוצאים מבואסים מהתחת ורואים ת''קהל של הפועל חוגג כמו לא יוטדעת מה !! נמאס כבר !@!
השב   •  10
57
שאולי02/11/09, 21:28
השב   •  12
56
גידי02/11/09, 21:27
תיסתכלו על הפועל,ראשונים לכל כדור,רוצים לנצח ןמנצחים,ואנחנו? אלונים ישמור,עצוב
השב   •  00
מישהו03/11/09, 17:24
מי זה אלונים ? ואם הוא שומר טוב אז ניקח אותו להגנת מכבי חח (אח אלוקים ישמור .)
השב   •  00
55
יובל02/11/09, 21:24
תודה לך הפועל
על ערב נפלא ומתוק
השב   •  00
54
אדום02/11/09, 20:48
היום אני לא שמח על האכזבה של אוהדי מכבי אני שמח על האכזבה שלך! בגלל אוהדים כמוך מכבי נמצאת במצב שהיא נמצאת בו. חבורה של שחצנים שחושבים שהם מעל כולם בגלל שבשנת תרפא לא היו כאן קבומות והיה מונופול בשם מכבי תל אביב. צאו מזה! מכבי היא אחת מ4-5 הקבומות האמיתיות בכדורגל שלנו. אבל היא ממש לא הכי טובה. כמושזה נראה ב30 השנים האחרונות חיפה היא זאת שמתבלטת בזמן שביתר הפועל ומכבי מבליחות לגיחות קצרות כל אחת בתורה. דיי לחשוב שאת יחיד סגולה אתם עוד קבוצה אתם לא מיוחדים רק שחצנים. מגיע לך כל כך על הטור שהיה פה ביום חמישי
שחצן
השב   •  30
53
צהוב02/11/09, 20:45
הדרבי הזה רק מראה פה כמה שבוזגלו חסר במכבי.! אם הוא היה במשחק הפועל היו בצרות .אבל מה שהיה היה עם כמה שקשה זה 1-0 להם .
השב   •  00
52
דניאל02/11/09, 20:40
ערב טוב לכולם ,
לצערי הרב ישנם שחקנים במכבי שלא הייתי נותן להם לגרוב את הגרביים של הקבוצה. בתור מכביסט מלידה שראה ימים יפים בתולדות המועדון פשוט כואב
לראות לאן הקבוצה הדרדרה.
לא מובן לי כיצד נימני שנדמה לי שמבין "קצת" בכדורגל נותן ל"שחקנים" שאני קורא להם ליצנים לשחק : גפני , שפונגין,טומסי''ץ ( בדיחה מהלכת ) , ז''אן , שבחון ( פחדן ונמושה ) יבוריאן והרשימה עוד ארוכה.
מכבי הרי לא תיקח אליפות ( לצערי ) ולא תרד לכן יש בינואר הקרוב לומר שלום לכל "התותחים " שהזכרתי ולעלות שחקני נוער כדי שאולי בשנה הבאה יהיה טוב יותר.
נ.ב.
אם כל האהבה שלי לנימני גם הוא צריך לעזוב את עמדת המאמן.
השב   •  11
51
מכביסט בדם02/11/09, 20:28
איך שבחון מסיים כל משחק 90 דקות בזמן שדור מלול על הספסל.. הרי התעצבנתם על רן בן שמעון שלא שיתף אותו ומה עכשיו?? שבחון כמו כוסית!! לא עושה גליץ לכדור עושה טובה שהוא רץ והוא גם מתחבא ולא לוקח אחריותונותנים לו לסיים כל הזמן 90 דקות.. שפונגין כמעט בדיוק אותו דבר.. לא יודע להרים ברגל ימין והוא מנסה עוד להרים בשמאל מה יהיה מכבי
השב   •  21
צדוק02/11/09, 20:53
אף פעם זה ייני הכושל חביבו של נמני. שבחון מוחלף כל משחק שני. ושלא בצדק. שבחון  שחקן גדול אבל קשה לעשות משהו כשזה שלידך ייני מתחבא כל הזמן
השב   •  00
ירון,צהוב מיואש02/11/09, 20:53
השב   •  00
50
גיל02/11/09, 20:22
מכבי צריכה מאמן רסר כמו קשטן. אם נמני מאפשר לשחקנים להעביר קטעים באימון זה מה שהוא יקבל במישחק. שכונה. עובדה היא שהיחידים שאיך שהוא הביאו תוצאות ב15 שנים אחרונות היו מאמנים קשוחים כמו קשטן, קלינגר והשריף.
השב   •  01
49
רוני02/11/09, 20:06
כל מה שסיפרו לך זה סיפורי סבתא,זה היה בזמן שהבריטים שלטו כאן ושיחקתם נגד המשטרה הצבאית ,כבר 20 שנה כמעט שאתם כל שנה מעמידים תקציבים שלא היו מביישים קבוצות קטנות בליגה אירופאית,ועדיין אתם עגלות,מה סיפרו לך?שיש לכם הכי הרבה אליפויות וגביעים,תבדוק ותראה מתי ונגד מי זה קרה ,מה עשיתם עד היום בזירה האירופאית חוץ מלהנות מהמנגינה של ליגת האלופות,אתם האחות הקטנה מת''א,קבוצה קטנה קטנה קטנה,שעושה רוח ,ואנחנו נדאג שגם השנה לא תזכה לנחת בדרבי,ילד קטן ובכיין שאבא שלו עבד עליו שהיה קטן,תתעורר אנחנו הסיוט שלך ושל הקבוצה שלך,וזאת רק ההתחלה,
השב   •  30
רוני02/11/09, 20:47
יא אוהד קקמייקה ב - 20 השנים האחרונות לקחתם אליפות אחת ובשאר הזמן הייתם בד"כ בתחתית. מכבי ב - 20 השנים האחרונות לקחה 5 אליפויות ו - 6 גביעים. שב בשקט טמבל!
השב   •  00
48
כל מילה בסלע !02/11/09, 19:56
השב   •  10
47
יוסי02/11/09, 19:52
למה דור מלול לא משחק למה יש מישהו יותר טוב ממנו
השב   •  00
46
אדום לוהט02/11/09, 19:49

שלום תבין משהו אתם לא היתם אף פעם קבוצה לא עכשיו לא שנה שעברה וגם לא תהיו בשנה הבאה הבנת אין לקבוצה שלך מחויבות וזה מה שאמרתי לך לפני המשחק שזה לא משנה כרגע אם מכבי ת"א שלך מקום 2 והפועל מקום 4 אלה מה שמשנה זה היכולת הקבוצתית!פה נמדדת קבוצה לאורך העונה ולא לפי משחק כזה או אחר.

השב   •  00
45
גיא02/11/09, 19:47

נימני, עד מתי תמשיך לתת קרדיט לשיבחון, איליה , גפני ,אתה מוכן להוריד את מכבי ליגה ,

השב   •  11
44
אבי02/11/09, 19:47

אפילו לא לנצח בכבוד אתם לא יודעים?? ניצחתם שבו בשקט. בושה.

השב   •  01
43
רק הוא מסוגל להחזיר עטרה ליושנה!02/11/09, 19:26
הגיע הזמן שיבוא למכבי מאמן מנוסה, מאמן שיודע להביא דאבלים ! מאמן עטור ביותר !ולא כל מיני חסרי ניסיון כמו קלינגר,קאנן,אלי כהן ,ניר לוין,בן שמעון ואבי נמני.!..היום אני אומר דיי לכל המאמנים הצעירים!

רק קשטן מסוגל להחזיר עטרה ליושנה! 
השב   •  41
42
ירון,צהוב 35 שנה !02/11/09, 19:22
הפועל, לצערי אתם יכולים להיות רגועים ל 10 הדרבים הקרובים.
השב   •  00
41
ירון,צהוב 35 שנה !02/11/09, 19:19
אתה חושב שזאן, ייני, שיטרית, שפונגין, צמח, לוטטי, גפני הם שחקני הבית שיהוו את העתיד? מבטיח לך שתוך שנתיים תמצא את רובם משוטטים כמו "הכשרונות הנפלאים" עובד,ביטון,לירן כהן וחבריהם. אין להם את זה . הם לא מכביסטים ואת להם את הרוח של ברומרים ,שלח, קלינגר, נימני,אוברוב ושאר הגרזנים ששיחקו בשנות ה 90.
ומה דעתך על יבוריאן, לא ליצן בקרקס , אבידור שהלוואי שיתן בעונה שלמה 5 גולים, שפונגין שמגן פרווה כזה לא ראיתי מימיי. לא מגן ולא יודע להרים כדור. בושה. או שבחון- אחד השחקנים הכי מגוחכים בליגה. פשוט אין לו כלום. לא כשרון, לא יכולת,לא עבודה קשה או מאמץ, לא מבקיע, לא מבשל, לא מתקל. אני חושב שמקומו, במקרה הטוב, על הספסל של עכו.
אין ספק , קב'' בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום (ובלי מאמן).
השב   •  22
צדוק02/11/09, 20:55
אין לו הגבהות? כנראה שלא היית באף משחק של מכבי! שבחון שחקן גדול שנאלץ לפעול בחלל ריק ללא שחקנים על ידו וללא מאמן רציני
השב   •  00
40
4602/11/09, 19:07
צריך להחזיר את קשטן זה רק יעזור למכבי נימני לא מאמן
השב   •  10
39
טופוזקוב02/11/09, 19:00
עד שלא תפסיק ללכת לדרבים לא תנצחו לעולם
השב   •  10
38
כעגכג02/11/09, 18:55
השב   •  00
37
צדוק02/11/09, 18:27
די נמאס לכולם,
השב   •  32
36
אלמוני02/11/09, 18:07
ממש בדרן אתה.בטח אתה קירח.
השב   •  00
35
עומר02/11/09, 18:07
זה שלכם יש ניהול טוב, שברגע שמי שעומד בראשו יעזוב אתם תחזרו להיות קבוצה עלובה? זה שעליתם לליגת האלופות בגלל שמישל פלאטיני רצה למצוא חן בעיני המדינות הקטנות כדי שיבחרו בו להיות נשיא אופ"א בפעם הבאה שיהיו בחירות אז הוא סידר לכם הגרלה נוחה במוקדמות? אנחנו מועדון שבמשך שנים סבל מניהול קשה ורק עכשיו אנחנו מתחילים להשתקם ובוא נראה בעוד כמה שנים אם אנחנו נצליח יותר מכם ומהגועל או לא
השב   •  00
זרג אנליטי02/11/09, 19:37

ועזוב את ההגרלה הנוחה.
אתם הגעתם לאלופות מהמקום השני שסידרנו לכם, אחרי שנתנו לכם את המשחק האחרון אצלנו בבית. תיקו היה מעלה את הלוזונים.
מה גם שהשתתפתם במוקדמות האלופות רק בזכות ההצלחה שלנו ושל הפועל באירופה בשנים שלפני.

תכלס, הגעתם לאלופות בזכות הפועל.
כואב, לא? ח

השב   •  11
34
רואה קדימה02/11/09, 17:52
אבל אתה מקבל כאן טור, ועושה את כל השגיאות האפשריות. פעם אחת אתה מתלהם לפני המשחקכמואחרון האוהדים, ועכשיו אתה עצוב ועגום כמו כל אוהד פשוט. אז בשביל מה הטור שלך?  איפה הדיעה השונה? הפרספקטיבה? והכ מצחק, זה שאתה מפרגןלנימני.אבל אני מה איכפת לי.שיישאר שם עוד שנים..והמבין מבין
השב   •  21
33
נאור ציון02/11/09, 17:36
מה, נדרת שאתה לא מסתפר עד שמכבי מנצחת בדרבי? אתה רוצה לסיים כמו רובינזון קרוזו? מוש בן ארי?
השב   •  30
32
אמור02/11/09, 17:22

אין קילר אינסטינגט, קבוצה אנמית.
נמני לקח במשחק את כל ההחלטות הנכונות אבל מה הוא אשם ששיבחון יבוריאן וישראלביץ חושך?! אלו כנראה לא שחקנים שמתאמים לקבוצה גדולה.לצערי אף אחד מהם לא הוכיח אחרת. ולאוהדי הגועל?
תזכרו שהגלגל מסתובב!
השב   •  20
31
אמור02/11/09, 17:10
השב   •  00
30
מורי ת"א אדומה02/11/09, 16:54
מתי ניצחתםם בדרביי? לה אתם קוראים קבוצה? לכם אתם קוראים אוהדיםם?? אתם פשוט קנאים תאכלו תלב
השב   •  01
29
גיא מ.02/11/09, 16:33
השב   •  10
28
אדום לנצח02/11/09, 15:58
השב   •  00
27
JohnnyB02/11/09, 15:57
שפונגין לדעתי אחד המגנים הטובים שיש בליגה תוך שנתיים שלוש הוא יוצא לאירופה. בקשר לשירן ייני הוא שחקן ענק אני לא חושב שהוא נופל מנאתכו.
אז תפסיקו להתלונן י''קבוצה של לוזרים!
עוד דרבי אדום לאוסף!
השב   •  30
26
אלון02/11/09, 15:44
בתור אוהד מכבי חיפה קשה לי לראות את מכבי תל אביב במצב הזה קבוצה שכל כך הרבה שנים שלטה ובעשור האחרון מתפרקת ממש כואב הלב..
השב   •  10
25
פישי02/11/09, 15:42
השב   •  11
רחמנות02/11/09, 17:40
באיך הפועל מנצחים.  עשר שנים של תבוסות והשפלות עם אין ספור שלישיות שקיבלתם. טילים לחיבורים של בלילי של טועמה של טלקיסקי מי לא השפיל אותכם? פאביו ג''וניור אח אתם אפסים ומסכנים מה נשאר לך להגיד? קיווית לתיקו ובכל זאת הפסדתם כרגיל. עלובים. מסכנים.מושפלים. במילים אחרות - מכביסטים!
השב   •  01
24
סנטה קולומה02/11/09, 15:41
איזה כיף שאתה מרגיש מתוסכל על כל שניית צער מגיע לך ת"א שוב אדומה ואתה יכול רק לבכות
השב   •  11
23
ניר02/11/09, 15:37

שחקני הרכש שמגיעים אלינו פשוט מתאהבים במועדון,בהנהלה וקודם כל בקהל.שכטר מתרגש מהקהל בכל אימון ומשחק, רואים שהיה חסר לו קהל כדי לפרוץ יותר בקריירה.גילי ורמוט בכל ראיון שהוא היה מחוץ להפועל אמר שהוא מתגעגע למועדון.
זה ההבדל העיקרי בינינו למכבי שהשחקנים שלכם מנוכרים ממכם, הקהל שלכם מפולג עקב פוליטיקה זולה ואינטרסים.אפילו שאתם מעודדים זה לא אפקטיבי כי אין חיבור לשחקנים ולהיפך.
תגידו שאני טועה.

השב   •  21
הכוכב משער 802/11/09, 16:43
עם כל הסטיגמות על בית קברות לחלוצים ועוד כל מיני שטויות, מכבי המועדון שכל איש מקצוע: שחקן/מאמן וכו. רואה בו הטופ כשמדובר במובנים של הארץ. מכבי הייתה ותישאר הקבוצה הכי מפוארת במדינה, גם אם כבר 13 שנה היא לא פוגעת.
השב   •  12
אילן האדום02/11/09, 17:41
בגלל זה לא דוד רביבו משחק בבאר שבע, שכטר ובן דיין אצלנו ובנאדו בביתר ואפילו  את תומר תייר, (אני מקווה שאני לא טועה בשם) לא הצלחתם להחתים.
השב   •  00
ירמצ''וק!02/11/09, 19:03
מכבי זה מותג בארץ ולא משנה מה תגיד וכמה הם זבלים תמיד זה ריגוש לנצח אותם.
למה?
כי הם מועדון גדול בארץ יותר מחיפה !
וזה נכון אם נרצה או לא נרצה!
השב   •  00
22
צדוק02/11/09, 15:26
ולא עם ייני שבכל פעם שעוברים אותו הוא מרים ידים. שפונגין לדעתי עשה עבודה די טובה מול שכטר אבל לבד זה קשה
השב   •  10
אריק02/11/09, 15:58
סגר אותו כמו שכתוב בספר.
נקי, חכם, שכטר לא היה אתמול כמו שהיה בשבועות האחרונים.
הבעיה היתה בכל הפינות האחרות.
כשיש לך שחקן אחד ששומר אישית זה יוצר יופי של בור.
השב   •  10
21
מישהו02/11/09, 15:18
מכבי פשוט קבוצה אפורה.יש הרגשה ששחקנים, כבר מהנוער, באים לשם "כדי לעשות את העבודה". עצוב אבל זה כבר שנים ככה.
השב   •  00
20
איתי שכטר נשמה!02/11/09, 15:17
השב   •  61
19
RED02/11/09, 15:12
השב   •  71
JohnnyB02/11/09, 15:59
השב   •  10
18
מישהו02/11/09, 15:12
שכטר ורמוט ודה סילבה לא יותר מחויבים או משהו כזה, הם פשוט יותר טובים.חלאס עם הקלישאות.
ומילה לנמני.תמשיך לבנות קבוצה ,רק תודיע מתי תאריך סיום ,כי כמה אפשר לתרץ?
השב   •  10
17
נירו הקוף02/11/09, 15:09
השב   •  40
16
דאגלס המלך02/11/09, 15:08
סמארס החלוץ של סלטיק
קופי
השב   •  30
15
aאדום02/11/09, 14:58
השב   •  01
14
אלון02/11/09, 14:56
הגיע הזמן לקרוע את הפועל ? מה קרה שינית דעה פתאום ? עלוב ביותר.
השב   •  100
13
אדום עתיק02/11/09, 14:52
עדיף לכם שתהמרו על ברווזים באגם ולא על מכבי שאני יזכיר לכם מה כתבתם לפני ימים אחדים "מכבי יכולה לנצח." אז ככה את העולות מהליגה השניה היא יכולה ולא יותר, פרשנים בשקל לקבוצה בשקל.
השב   •  40
12
גל "יום טוב" לב02/11/09, 14:49
הוא לא יצליח.
הרעיון לחשוב לעתיד,ולבסס את הקבוצה על שחקנים מבטיחים הוא נכון,יכול להיות הרה אסון,ובמקרה של מכבי תל אביב זה מה שהוא יהיה.גם לא יצליח וגם מבזבז זמן.
הרעיון הוא נכון,כשבאמת יש על מה לבנות.מכבי תל אביב רוצה לבנות לעתיד,אבל על מה?על מי?בזמן האחרון הבנו שאין דבר כזה "שחקן מבטיח" כמו שנהגו לחשוב..הבינו שאם שחקן כמו רפאלוב לא פורץ אחרי 5 עונות בבוגרים,הוא גם לא יפרוץ.רק שחקנים שטובים עכשיו,יהיו עוד יותר טובים בעתיד.גאדיר,גולסה..בני 17 ו18 וכבר מסתכלים בגובה העיניים לקבוצות בצ''מפיונס.
אז על מי בונים במכבי תל אביב?שירן ייני?בן 23..שחקן גדול הוא לא יהיה,בטח לא לקבוצה גדולה.יש עוד כמה שחקנים סבירים,אבל לא כאלה שיגיעו אי פעם לרמה של אליפות..אז מה יקרה?העונה האוהדים יתנו חסד..אבל בעונה הבאה כשלא ילך?ובעונה אחרי זה?הרי ברור מה יקרה..הזרים כבר יספיקו להתחלף פעמיים וגם את הצעירים יחליפו,ואז שוב,אותו סיפור כמו ב20 שנים האחרונות,יתחילו הכל מחדש.
תבנו על צעירים ששווה לבנות עליהם!
השב   •  110
אחד שמבין02/11/09, 17:12
כמה שלא תסביר ולכולם, הם לא יבינו שהמועדון האירופאי היחידי בארץ, זה רק מכבי חיפה. לעולם לא הייה פה מועדון שמתנהל כמונו. לכן הם כל הזמן מתוסכלים, אבל זה מה יש!
השב   •  11
11
רוני02/11/09, 14:41
נמני מבסוט אחרי הפסד בדרבי וזו רק אחת הבעיות. הבעיה הגדולה שהוא משחק אותה מאמן ואין לו מושג ובכל זאת האוהדים נותנים לו גב. הדרך שלו לא ברורה, החילופים תמוהים ואנחנו כבר שנים מתבזים בכל עונה בכלל ובמשחקי דרבי בפרט. אין מי שיכול להזיז את נמני וחייבים להודות שבמצב כזה יענק''לה שחר
בחיפה היה נושך לנמני את הצוואר.
כל מה שמשדרים לשחקנים זה שזה בסדר להפסיד - הכל טוב. תחזירו לנו את המכביזם.
מילה בצד לאדומים ולירוקים: אנחנו מכבי ת"א ואנחנו נחזור וכשנחזור ננשך את כולם כמו אמסטף - זה רק עניין של זמן. בסוף נמני יעוף
השב   •  81
10
תמיר02/11/09, 14:38
רק שנימני ישים כבר את ייני בספסל הוא לא צריך להיות בהרכב !
השב   •  50
אורן02/11/09, 15:34
השב   •  10
9
אדום02/11/09, 14:35
תחכה תמיד יש עוד דרבי ח
השב   •  21
8
שי02/11/09, 14:30
הפועל כקבוצה הרבה יותר טובה ממכבי תל אביב רק הגרלה הנוחה שיקבלו ננתנה להם את המקום השני עד המחזור הנוכחי
השב   •  25
7
ערן02/11/09, 14:30
טוב  אז מר שלום לוי  ..אם לא התרגלת להפסדים בדרבי  בסוף תתרגל..מה עוד שגולדהאר מרוצה ממההפסד בכבוד ונמני מרוצה מפרקים נרחבים מהמשחק אז כולם מרוצים! ולחשוב שזה משחק חלש של הפועל..אח איזה תענוג!!
השב   •  63
מכביסט אורגינל ( הזהרו מחיקויים ! )02/11/09, 20:21
אתם זבלים רק אנחנו לא ידענו מה לעשות עם הכדור שהיה אצלינו רוב הזמן
השב   •  10
6
יוני02/11/09, 14:26
מה קרה שכחת את הטור השחצני שלך לפני המשחק אנחנו הולכים להשתיק את הפועל וכל זה.. שוב הפסדת אולי תפסיק לכתוב טורים.
השב   •  194
5
זרג אנליטי02/11/09, 14:26
אחד שלא מבין את הקונפליקט שבאימרה "עד מתי תמשיכו להראות מפוחדים ומתי תבינו שזה המשחק הכי חשוב בליגה מבחינתנו", גם לא יבין אף פעם שאבי נימני הוא הטרגדיה של הקבוצה שלו כבר מעל לעשור.

אחד כזה גם לא יבין שה''מכביזם'' שלו הוא מי מי זמן בדיחה פתטית במקרה הטוב ולעג לאינטילגנציה במקרה הפחות טוב.

אחד כזה גם לא יבין שהפועל היא לא רק קבוצה יותר טובה, אלא גם מועדון יותר טוב ויציב, שמנוהל בצורה מסודרת עם ראייה לטווח ארוך. מכבי כבר מזמן רחוקה כמה דרגות מאחותה העירונית, ואפילו אליפות מקרית (כמו זו של 2003) לא תשנה את זה.

מכבי היא קבוצת עבר מפוארת, זה הכל. בלי תקווה, בלי עתיד, אבל עם הרבה חלומות. ראה ערך ליברפול (שלצערי אותה אני אוהד).
השב   •  123
אבי נמני מטייבה המשולש02/11/09, 18:19
איך בלי תקווה ועם הרבה חלומות
חח זה אבסורד
השב   •  00
זרג אנליטי02/11/09, 19:26
גיסנו, החלומות שלכם הם פנטזיות.
השב   •  00
4
מה זה ליגה אירופית?02/11/09, 14:22
על מי אתה עובד?

יש אצלכם שחקנים בהרכב שאפילו בלואמית אין להם מקום יא ליצן.

"עאלק קבוצה לא רעה בכלל".
השב   •  11
3
דרוזי צהוב כחול בנשמה02/11/09, 14:22
כל מילה אחרת מיותרת לגמרי
השב   •  30
2
קוקו02/11/09, 14:20
יאללה להסתכל קדימה
השב   •  10
1
מכביסט02/11/09, 14:19
סליחה, למה אתה לא מאוכזב מקצועית? ניהול המשחק של נמני מעורר הרבה סימני שאלה. להוציא את שני השחקנים היחידים שלך שמסכנים את השער ולהשאיר את שבחון על המגרש שאלוהים יודע מה הוא מחפש שם.
חלוצים? הרג אצ ירוביאן עם המשחקים שלו, שחרר את מלך שערי הקבוצה שנה שעברה לאחר שגם אותו ייבש. בעוד בקבוצה החדשה בטורקיה הוא כבש צמדים כל שבוע.
סליחה, נמני מדבר על דרך ואני לא רואה אותה. מה בדיוק הוא משנה?
השב   •  92
אסור לפספס
נגןמה היה קורה אם כוכבי הכדורגל היו נשים?
מה היה קורה אם כוכבי הכדורגל היו נשים?
נגןכמה פעמים אפשר להקיף אצטדיון ב-90 דקות?
כמה פעמים אפשר להקיף אצטדיון ב-90 דקות?
נגןהוא רק בן 6: הבן של מסי כובש שער כמו אבא
מסי גאה: הילד שיחזר את הגול המפורסם שלו
נגןאנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
אנגליה: השחקן הלך מכות עם האוהדים ביציע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל Winner
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
וולה נוער וילדים
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים
ONE CHAMPIONSHIP