הגר”י קארפ מ’כנסת יצחק-קרית ספר’ ימונה לראש ישיבת ‘קרית מלך’ בב”ב

לאחר פטירת ראש הישיבה הגרש"י בורנשטיין זצ"ל: הגאון רבי יעקב קארפ עומד להתמנות כראש הישיבה החדש של 'קרית מלך' בבני ברק • הגרי"ג אדלשטיין בירך על המהלך • גורמים בישיבת 'כנסת יצחק קרית ספר': ההסכם שנחתם לפני 'זמן קיץ' יחייב גם ראש ישיבה חדש שימונה
איתמר זינגר
י"ב סיון התשע"ז / 06.06.2017 17:07

ראש ישיבת ‘כנסת יצחק-קרית ספר’, הגאון רבי יעקב  קארפ, עומד לקבל מינוי כראש ישיבת קרית מלך בבני ברק, במקומו של ראש הישיבה הגרש”י בורנשטיין זצ”ל שנפטר בל”ג בעומר.

לפי גורמים בישיבת קרית מלך, המינוי צפוי לצאת אל הפועל כבר בשבוע הבא.

לחרדים 10 נודע, כי אמש נועד הגר”י קארפ לשיחה ממושכת בעניין המינוי עם הגרי”ג אדלשטיין. הגרי”ג בירכו והביע תמיכה.

בישיבת ‘כנסת יצחק קרית ספר’ דבר המינוי טרם פורסם אך משיחה עם צוות הישיבה הם מאשרים זאת ברמיזה. לעומת זאת בישיבת קרית מלך הדבר כבר נודע לבחורי הישיבה והפך לשיחת היום מרגע ההודעה על הבשורה.

בישיבת ‘כנסת יצחק קרית ספר’ מוסיפים כי הסיכום שנחתם לפני תחילת ‘זמן קיץ’ בין ראש הישיבה להנהלת הישיבה על הניהול ההשקפתי בישיבה עומד בעינו, וכי הוא יתנהל גם לאחר מינוי ראש ישיבה חדש – על פי הסכם אותו הצליח להשיג ראש ישיבת ‘תורת זאב’, הגאון רבי ברוך סולבייצי’ק, שתיווך בין הצדדים, כפי שהיה עד היום.

כמו כן מינוי ראש ישיבה חדש בישיבת ‘כנסת יצחק’ יצטרך לעמוד בהסכם לפיו הוא כפוף לגדולי ישראל.

כפי שדווח בחרדים 10, הגר”י קארפ עמד במהלך בין הזמנים  במוקד הסערה שאיימה על פיצול ‘כנסת יצחק-קרית ספר’– על רקע הפילוג בציבור הליטאי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות