וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחשש לפיגוע: פסטיבל מוסיקה ענק פונה בגרמניה

3.6.2017 / 6:31

משתתפי אירוע "רוק אם רינג" שבסמוך לעיר נירנברג התבקשו על ידי המשטרה המקומית לעזוב את המקום, וההופעות הופסקו לאחר שהתקבלה התראה ממוקדת. כוחות הביטחון המקומיים תיגברו את נוכחותם במקום

פינוי פסטיבל מוסיקה בנירנברג, גרמניה. רויטרס
התראה ממוקדת. המונים מתפנים ממתחם הפסטיבל בנירנברג, הלילה/רויטרס

משטרת גרמניה עצרה הלילה (שבת) את פעילותו של פסטיבל המוסיקה "רוק אם רינג" שהתקיים בסמוך לעיר נירנברג בעקבות איום נקודתי על פיגוע במקום. "בגלל איום טרור מקומי, נאלצנו לבקש ממפיקי הפסטיבל להפסיק את המופעים במקום כאמצעי זהירות", מסר גורם משטרתי במדינה. משתתפי הפסטיבל נאלצו להתפנות מן המקום ולעבור לאתר מחנאות סמוך. מארגני הפסטיבל הודיעו שהם עובדים בצורה הדוקה עם כוחות הביטחון וכי ההופעות התבטלו עד להודעה חדשה.

משטרת גרמניה לא מסרה מספר מדוייק של משתתפים בפסטיבל, אך לפי הערכות כלי התקשורת במדינה, צפויים היו להגיע למקום כ-90 אלף צופים, רבים מהם בני נוער וצעירים. משטרת גרמניה הודיעה כי לאור הכוננות העלתה את מספר השוטרים במקום ל1,200.

ההתראה על פיגוע אפשרי בפסטיבל המוזיקה הגיעה על רקע הפיגוע בהופעתה של הזמרת אריאנה גראנדה ב-26 במאי בסוף הופעתה במנצ'סטר. הפיגוע בבריטניה, שבו נרצחו 22 בני אדם ונפצעו עוד עשרות רבות, רבים מהם בני נוער, העלה באופן משמעותי את רמת הכוננות בכל רחבי אירופה. החשש בקרב כוחות הביטחון הגרמנים הוא מפעולה דומה של פעיל טרור בשטח המדינה.

עוד בוואלה! NEWS:
שיתוף פעולה אמריקני-סיני: האו"ם הרחיב את הסנקציות על קוריאה הצפונית
דיווח: ממשל טראמפ פועל לגניזת דוח על חקירות בעינויים של ה-CIA
יום קטלני בדרכים: שלושה הרוגים בתאונות בצפון וביהודה ושומרון

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully