שתף קטע נבחר

Gett החלה לחייב נוסעים לציין יעד נסיעה בעת ההזמנה

Gett (לשעבר גט טקסי) מחייבת מעתה למסור מראש את יעדי הנסיעה בעת הזמנה דרך האפליקציה. עד כה – ניתן היה לציין את היעד מראש או עם הכניסה למונית. לפי Gett, מדובר בפיילוט זמני שעשוי להפוך לקבוע

לקוח של חברת Gett (לשעבר, גט טקסי) גילה היום (ה') כי החברה החלה "במפתיע וללא הודעה מראש/ גילוי נאות/ תיבת סימון/ עדכון תנאי שימוש" לחייב את הנוסע לציין את יעד הנסיעה, בנסיעות פרטיות.

 

הנסיעה עם Gett מתייקרת

בקשה לייצוגית נגד גט טקסי: 400 מיליון ש'

 

 (צילום: Gett) (צילום: Gett)
(צילום: Gett)

 

"כידוע, הנורמה היא שנהג או תחנת מוניות אינם אמורים לשאול את הנוסע לאן הנסיעה כדי למנוע מצב שבו נוסע לעולם לא יוכל לתפוס נסיעה ליעד שנתפס כ'לא אטרקטיבי'", כתב לקוח של חברת Gett ל-ynet. "אצלי ביישומון גם אין אפשרות להזיז את מחיר הנסיעה ל'לפי מונה'. זו האחרונה בשורת שינויים לרעה של החברה כלפי נוסעיה הפרטיים, ובהם גביית עמלה על הזמנה בשעות שיא, בסופי שבוע, ואי-אפשרות להזמין מראש נסיעה פרטית ליעדים הקצרים מ-10 קילומטרים".

 

ב-Gett אישרו את הדברים לעיל. "Gett פועלת באופן מתמיד לשיפור הזמינות של נהגי המוניות העושים שימוש באפליקציה ולקיצור זמני ההמתנה (הקצרים ממילא) למונית המזומנת באמצעות האפליקציה.

 

"מבדיקות שביצעה החברה ביחס למשתמשים שכן הזינו את יעד הנסיעה, עולה כי הזנת יעד הנסיעה דווקא מגדילה את זמינות המוניות ומצמצמת את זמני ההגעה. לפיכך, החלה היום החברה בפיילוט קצר שמטרתו לאשש ממצאים אלה, כאשר במידה וממצאים אלה יימצאו כנכונים, יתבקש הלקוח להזין את כתובת היעד בכל נסיעה שתוזמן דרך האפליקציה.

 

"החברה פועלת לפי הוראות הדין ותמשיך לפעול לצורך שיפור וייעול שירותי ההזמנה המסופקים דרך האפליקציה".

 


 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים