יום שבת, 18.05.2024 שעה 12:25
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
88%1899-220224מכבי ת"א
76%2030-233025הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
52%1983-202525הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
40%2096-204725עירוני נס ציונה
38%1959-192424הפועל עפולה
29%2036-183324הפועל אילת
28%2220-204625הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל אילת
  • 87 - 77
  • הפועל גליל עליון
  • עירוני נס ציונה
  • 70 - 85
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • הפועל עפולה
  • 65 - 68
  • בני הרצליה
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 19/05, 18:30
  • עירוני קריית אתא
  • הפועל ירושלים
  • רביעי, 22/05, 18:45
  • הפועל חולון
  • עירוני רמת גן
  • שישי, 24/05, 14:00
  • מכבי ת"א

שיבק: אנשי מכבי אמרו לי 'אריק, בוא תעזור לנו'

כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, לצהובים יש מאמן חדש, שהוצג לקראת הפלייאוף: "המצב לא טוב". גיא פניני: "אנחנו יכולים לעשות משהו גדול - ונעשה את זה"

|
שיבק עם צלחת האליפות (איציק בלניצקי)
שיבק עם צלחת האליפות (איציק בלניצקי)

הפועל חולון, הפועל אילת, הפועל ירושלים, מכבי תל אביב, בני הרצליה, עירוני נהריה, מכבי ראשון לציון, מכבי חיפה. אלה שמונה הקבוצות שישחקו בפלייאוף, שייפתח כבר ביום ראשון הקרוב עם המשחק בין הפועל אילת למכבי ראשון לציון.

שיבק: אנשי מכבי אמרו לי 'אריק, בוא תעזור

במסיבת העיתונאים לקראת פתיחת הפלייאוף, אריק שיבק, שמונה למאמן מכבי תל אביב הבוקר (שלישי) כפי שפורסם לראשונה ב-ONE, הוצג, כאשר גם שאר המאמנים והקפטנים של הקבוצות שעלו לפלייאוף דיברו לקראת הישורת האחרונה של העונה.

שיבק אמר: “לא חשבתי שאני אהיה פה כשהתעוררתי בבוקר. צלצלו אליי אנשי מכבי כשקמתי ואמרו לי ‘בוא תעזור לנו’. הייתה לנו שיחה די קצרה ומאוד ממצה. והנה אני פה. חמישה משחקים לאליפות, זה הרבה יותר מורכב. ברור לכולם שהמצב לא פשוט ומורכב אבל אם לא הייתי מאמין שאפשר לעשות את זה לא הייתי יושב פה. גורם הזמן זה משהו שאני לא יכול להשפיע עליו. נעשה את המקסימום במשחק הראשון נגד הרצליה. אני מאמין ומקווה שנצליח לעבור את הסדרה הזאת, בפיינל-פור הכל יכול להיות”.

הסגל שהוא מקבל לפלייאוף: “אני אפגש עם רופא הקבוצה ועם השחקנים, זה היה יום ארוך בשבילי ונראה מה מצב השחקנים. כולם צריכים להפנים שמסתכלים קדימה. אני מאמין שמכבי ת”א תגיע לסדרה עם מירב השחקנים וגם אלה שקצת פצועים יגיעו למשחקים הללו”.

מאמני הקבוצות עם צלחת האליפות (איציק בלניצקי)מאמני הקבוצות עם צלחת האליפות (איציק בלניצקי)

מצב הקבוצה והעונה הבאה: “אני חוזר ואומר שהקבוצה נמצא במצב מורכב, לא נוח ולא טוב. כל המערכת רוצה שהעסק הזה יחזור לתפקד. העונה הבאה? היה לי חוזה בראשון, לציון לקחתי אליפות ופוטרתי אז אי אפשר לדעת מה יהיה בעונה הבאה”.

מעמד המאמן: “אם מכבי תל אביב מתקשרת ומבקשת עזרה אז אתה בא לעזור. אם אצליח וירצו אותי בעונה הבאה אשאר ואם לא ירצו אלך. דבר אחד ברור, בתקופות קצרות אי אפשר לעשות שינוי כזה גדול. צריך לנסות להרים את רמת איכות הביצוע”.

אריק שיבק וגיא פניני (איציק בלניצקי)אריק שיבק וגיא פניני (איציק בלניצקי)

קפטן מכבי תל אביב, גיא פניני: “רשמתי לאריק שאנחנו יכולים לעשות ונעשה משהו גדול העונה. אנחנו בתקופה לא טובה, סיבוב שלישי נוראי, אבל הגענו לפלייאוף. כולם מתחילים בערך מאותה נקודה, אני חושב שאנחנו יכולים לעשות משהו יפה. כולם מפקפקים וחושבים שאנחנו לא מאמינים בעצמנו. יש לנו אתגר להוכיח שמכבי עדיין יכולה לקחת אליפות”.

מאמן הפועל אילת, עודד קטש: “השיטה של הפיינל פור, לפחות לדעתי, טובה. אליפות צריכה להיות מוכרעת בסדרות. לנסות לא לצמצם פערים בשיטות מלאכותיות. אני גדלתי על סדרות. מעולם לא ניהלתי משחק בכדי להפסיד אותו. חטאתי פעם אחת בנושא בתור שחקן ומי שיודע יודע, ניסינו לעשות חישובים וזה הרגיש פחות טוב”.

עודד קטש (איציק בלניצקי)עודד קטש (איציק בלניצקי)

קפטן הפועל אילת, אפיק ניסים: “עשינו סיבוב שלישי טוב. אני שמח על כך. למרות שני ההפסדים האחרונים אני יכול להגיד שהתכוננו כמו שצריך. יכול להיות שזו נפילת מתח, אנחנו מכבדים את ראשון מאוד. שהאוהדים יגיעו וימלאו את ההיכל”.

מאמן הפועל חולון, דן שמיר: “חולון בשבילי זה אחד המקומות המיוחדים. מקום עם אופי, אווירה ומסורת. אנחנו מאוד גאים בעונה הסדירה שעשינו. לעשות כזה מהפך מהעונה שעברה זאת הרגשה מיוחדת. הקרדיט כמו כל דבר בחיים הוא מלמעלה. חוויתי את הצד השני של המטבע בשנה שעברה. יש משהו מאוד בתולי, כולם עושים את העבודה שלהם מקווה שנצליח גם בפלייאוף”.

דן שמיר, שלומי הרוש (איציק בלניצקי)דן שמיר, שלומי הרוש (איציק בלניצקי)

קפטן הפועל חולון, שלומי הרוש: “יש כימיה שנוצרה בינינו, השחקנים, ורואים אותה בסגנון המשחק שלנו. שם רואים את החיבור הזה. אני לא יודע לאן זה יוביל אותנו אנחנו מסתכלים אל סדרת הפלייאוף הקשה ואחרי זה נחשוב הלאה”.

מאמן מכבי חיפה, עופר רחימי, על המפגש מול חולון: “אני מאמין שננצח. נשחק אגרסיבי בהגנה מה שלא עשינו מולם. קלטנו שני שחקנים חדשים. הקבוצה מתקדמת. גם במשחקים שהפסדנו שיחקנו לא רע, אנחנו בהתקדמות אני מאמין בחומר האנושי שלנו, מקווה שנוכל להפתיע”.

אריק שיבק וסימונה פיאנג'יאני (איציק בלניצקי)אריק שיבק וסימונה פיאנג'יאני (איציק בלניצקי)

מאמן בני הרצליה, מיקי גורקה, אמר: “אנחנו בטוחים בעצמנו. נעשה הכל כדי להפתיע. אנחנו לא באים לסדרה כאנדרדוג. אני יודע שאין מקום שישתווה לרעב שלנו אני מודע לאיכויות של מכבי ת”א. אני די נאיבי רוב החיים אבל הפעם אני משתדל לא להיות כזה. אני מתחייב שתראו הרצליה נחושה אחת שתגיע לפיינל-פור כי מגיע לנו להיות שם”.

מאמן מכבי ראשל”צ, שמוליק ברנר: “הכי חשוב זה הבריאות של השחקנים שלנו. יש שלושה שחקני מפתח שאנחנו מקווים שיהיו איתנו ביום ראשון כבר באילת. אני לא זוכר כזו עונה מבחינת פציעות. קל נגד אילת זה לא יהיה. אנחנו עדיין אלופים. מעוניינים לעשות את זה שוב”. 

מאמני הקבוצות עם צלחת האליפות (איציק בלניצקי)מאמני הקבוצות עם צלחת האליפות (איציק בלניצקי)

מאמן הפועל ירושלים, סימונה פיאניג'אני: “אנחנו כל הזמן עובדים. יש לנו יתרון ביתיות. זה חשוב מאוד בסדרה. המטרה שלנו ושל כולם פה היא להגיע לגמר שהוא משחק אחד. כל העונה ראינו שכל הקבוצות איכותיות ומלאות ביטחון. המשחקים האחרונים היו צמודים מאוד יש לנו סיכוי של 25 אחוז. זה יהיה קשה. אנחנו נתכונן למשחק הראשון ולאחר מכן נעשה התאמות. המטרה שלנו היא שכל השחקנים שלנו יהיו כשירים”.

סימונה פיאניג'אני, יותם הלפרין (איציק בלניצקי)סימונה פיאניג'אני, יותם הלפרין (איציק בלניצקי)

קפטם הפועל ירושלים, יותם הלפרין: “יש יתרון ביתיות למרות שאני לא רואה בזה משהו כל כך משמעותי. יש סוג של יתרון בסדרות אבל בפיינל פור אין יתרון”.

מאמן עירוני נהריה, אריק אלפסי: ”אנחנו מגיעים לסדרה במומנטום טוב. זה כבוד גדול בשביל העיר שאנחנו מייצגים להיות פעם שנייה ברבע הגמר. אנחנו לא מגיעים בפחד ובחשש אלא להפך, זו סדרה מעניינת”.

יו”ר מנהלת הליגה, שמוליק פרנקל: “צריך להודות למכבי על הרייטינג שהיא אירגנה לנו לקראת מסיבת העיתונאים. הייתה עונה בלתי רגילה עם דרמות גדולות. הליגה הישראלית נחשבת לאחת התחרותיות באירופה אם לא הכי תחרותית. כל השמונה מועמדות לקחת את האליפות. רבים מבקרים את חוקי המנהלת אבל הם יוצרים עניין בליגה. יש לנו דור המשך מצוין, רוב המאמנים נותנים לצעירים במה אני מקווה לראותם בנבחרת ישראל. כל חמשת הקבוצות הישראליות שהיו באירופה העפילו לפלייאוף זה רק מראה את הרמה וכמה אירופה עוזרת לרמה”.

יו”ר הטוטו ווינר, יוסי פילוס: “הליגה מנפקת עניין רב העונה כולה. אין פייבוריטית ברורה, יש שיאמרו שזה בגלל שמכבי ת”א והפועל ירושלים חלשות יותר”. 

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */