"סקס עם אחרים עשוי להציל נישואים"

בריטניה: לואיס ואן דר ולדה, אם לשניים המוכרת בממלכה כ"פרופסור לתשוקה" ומארגנת מסיבות חילופי זוגות ("סווינגרס"), ממליצה בחום על נאמנות לדחפים שלנו • מה דעתכם בנושא?

"הגוף שלי שייך רק לי", לואיס ואן דר ולדה // צילום: מתוך פייסבוק // "הגוף שלי שייך רק לי", לואיס ואן דר ולדה // צילום: מתוך פייסבוק

"מונוגמיה זה לפראיירים": רובנו מכירים את טענה שסקס טוב הוא חלק בלתי נפרד מנישואים מאושרים, וגיוון בחיי המין הוא דבר מקובל ואף מומלץ על ידי מומחים רבים לזוגיות. האם יחסים פתוחים נכללים בגיוון, או שמדובר בחציית קו אדום?

אם תשאלו את לואיס ואן דר ולדה (42), אלמנה ואם לשניים, תושבת העיירה הרוגייט אנגליה, הרי מי ששוכב עם אותו פרטנר במשך שנים הוא "לא פחות מאידיוט". כבר 13 שנה, מאז נפטר בעלה, מנהלת לואיס יחסים פתוחים עם גברים.

ה"פרופסורית לתשוקה" // צילום: מתוך פייסבוק

"כדאי מאד לשכב עם פרטנרים נוספים כדי לשמור על זוגיות לטווח ארוך", ציינה בנחרצות לואיס, הידועה בבריטניה גם כ"פרופסורית לענייני תשוקה", ומשמשת בין היתר כיועצת לזוגות נשואים. לואיס מקיימת "סמינרים" במלון בלונדון שנמשכים יומיים ברציפות ומארחת זוגות עשירים ומצודדים שנבחרים בקפידה – למעשה מדובר במסיבות סקס גרנדיוזיות, עם עשרות אנשים.

לדברי לואיס, "יצא לזה שם רע – לשכב עם אנשים זרים, כאילו מדובר במשהו דוחה או סוטה, אבל בעצם מדובר במעין הצהרה שהגוף שלי שייך רק לי. אנחנו לא הרכוש של אף אחד. בנוסף, זה פותר את בעיית הקנאה ומחליף פחדים באהבה".

לואיס ואן דר ולדה // צילום: טוויטר

טענת המחץ של לואיס – "סקס עם זרים יוצר למעשה חיי נישואים שאיש לא רוצה לעזוב", די ממצה את הגישה שלה. מה אתם חושבים? האם דווקא סקס עם אותו אדם למשך שנים, הוא גורם מרכזי לסיום הקשר, או גרוע יותר, לבגידות? 

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר