שתף קטע נבחר

ברזיל: סאו פאולו עלתה למקום הראשון

האלופה גברה ב'מורומבי' 0:1 על אינטרנסיונל ומחזיקה ביתרון של נקודה על פני פלמייראס, שתארח הלילה את גויאש. קרוזיירו ניצחה את סנטו אנדרה 2:3, פלמנגו הפסידה אחרי 10 משחקים

אלופת ברזיל, סאו פאולו, העפילה לפנות בוקר (ה') למקום הראשון בטבלה כאשר ניצחה באיצטדיון 'מורומבי' 0:1 את אינטרנסיונל במחזור ה-32 משער של וושינגטון בדקה ה-45 (שערו ה-11 העונה). לשחקניו של המאמן ריקארדו גומס יש כעת 55 נקודות, נקודה יותר מפלמייראס, ששיחקה משחק אחד פחות ותארח הלילה את גויאש.

 

אינטרנסיונל מדורגת רביעית (52 נקודות), כאשר השלישית אתלטיקו מניירו (53) תתארח הלילה במשחק חוץ מול האחרונה פלומיננזה. קרוזיירו, הנלחמת על מקום בין ארבע הראשונות (שיעלו למפעל גביע הליברטדורס), תופסת בינתיים את המקום החמישי לאחר ניצחון ביתי 2:3 על סנטו אנדרה, המדורגת מתחת לקו האדום.


אוויר פסגות. שחקני סאו פאולו חוגגים מקום ראשון (צילום: רויטרס)

 

גרון מנדס (58), אליאנדרו (83) וטיאגו ריביירו (90) כבשו לקבוצה מבלו הוריזונטה, לה היה זה ניצחון חמישי רצוף ומשחק שביעי ברציפות ללא הפסד. נונש (62) וג'וניור דוטרה (73) הבקיעו לסנטו אנדרה, הרחוקה שלוש נקודות מחוף המבטחים.

 

פלמנגו ירדה למקום השישי, עם מאזן נקודות זהה לזה של קרוזיירו, בעקבות הפסד חוץ 2:0 לברוארי (ואל ביאנו 45 ואברטון 70). ה'רוברו-נגרו' חסרו את פטקוביץ', ובהיעדר האיש שבונה את ההתקפות ירדו מנוצחים לראשונה מזה עשרה משחקים.

 

הארגנטינאי מתיאס דפדריקו כבש (66) את שער הניצחון של קורינתיאנס 0:1 בחוץ על ויטוריה, אבל הטימאו עדיין במקום התשיעי המאכזב (45 נקודות).

 

במאבק על מקום בגביע הסודאמריקנה ב-2010 סיימו אתלטיקו פרנאנסה וסנטוס בתיקו 1:1. קלבר פריירה כבש (49 בפנדל) לסנטוס, ברונו קוסטה הישווה (52) וסנטוס איבדה את רובסון שהורחק (52). השער של פריירה היה ה-48 שלו במדי סנטוס בליגה ובכך הפך לכובש המצטיין של הקבוצה בהיסטוריה של הטורניר.

 

בוטאפוגו חגגה את הסיכום על צירופו של כריסטיאן ויירי בן ה-36 עם ניצחון ביתי 0:1 על נאוטיקו (ג'וניניו 72 בפנדל). גרמיו, ששיחקה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-32 (פאביו רושמבאק הורחק), ניצחה בבית את אבאי 1:3, משערים של צ'קו (30 בפנדל), מקסי לופס (60) וסוזה (63). אמרסון כבש למפסידים (77). עוד הלילה: ספורט רסיפה - קוריטיבה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים