יום שלישי, 28.05.2024 שעה 14:52
ליגה לאומית 23-24
 פלייאוף עליון 
7623-6637עירוני ק"ש1
7234-6237עירוני טבריה2
7245-7137בני יהודה3
6339-6237הפועל נוף הגליל4
5162-6837מכבי יפו5
5064-6437הפועל ניר רמה"ש6
5061-4337מכבי הרצליה7
4651-4737הפועל א.א. פאחם8
 פלייאוף תחתון 
5049-5437הפועל עכו1
4750-4437מ.ס כפר קאסם2
4443-4737הפועל ר"ג3
4354-4437הפועל עפולה4
4348-3737הפועל ראשל"צ5
4247-3637הפועל כפ"ס6
4063-4437סקציה נס ציונה7
2093-3737איחוד בני שפרעם8
לוח משחקים
  • מכבי יפו
  • 2 - 2
  • הפועל נוף הגליל
  • מכבי הרצליה
  • 4 - 1
  • עירוני טבריה
  • הפועל ניר רמה"ש
  • 4 - 1
  • עירוני ק"ש
  • הפועל א.א. פאחם
  • 6 - 1
  • בני יהודה
  • הפועל ר"ג
  • 1 - 3
  • סקציה נס ציונה
  • איחוד בני שפרעם
  • 5 - 0
  • הפועל ראשל"צ
  • הפועל כפ"ס
  • 0 - 0
  • מ.ס כפר קאסם
  • הפועל עפולה
  • 1 - 1
  • הפועל עכו

החגיגות יחכו: עכו הובסה 5:0 מול ת"א/רמלה

הצפוניים רצו להבטיח עלייה, אך הובסו משערים של ג'אן, לוקסה מרגוליס שרם וברסקי. ר"ג פספסה הזדמנות לצמק את הפער עם 5:1 ללוד, 1:1 לפ"ת עם נתניה

|
שחקני עכו מאוכזבים (נעם מורנו)
שחקני עכו מאוכזבים (נעם מורנו)

המחזור ה-35 במסגרת הפלייאוף העליון של הליגה הלאומית הגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים שנערכו במקביל. מי שעמדה במוקד היא הפועל עכו שהגיעה למשחק חוץ מול בית”ר תל אביב/רמלה, במטרה לנצח ולהבטיח את החזרה לליגת העל עונה אחת בלבד לאחר שירדה. בפועל, החבורה מהצפון הציגה את משחקה החלש ביותר העונה ונחלה תבוסה משפילה, כשנכנעה 5:0 לחבורה התוססת של עמיר תורג’מן.

שחקני ת"א/רמלה חוגגים (נעם מורנו)שחקני ת"א/רמלה חוגגים (נעם מורנו)

למזלם של הכחולים, הפועל רמת גן שיכלה לצמק את הפער ל-3 נקודות, הובסה גם היא, 5:1 לבני לוד וכנראה הניפה דגל לבן בכל הנוגע לקרב על הכרטיס לליגת העל. במשחק נוסף, מכבי נתניה שכבר הבטיחה את עלייתה, כפתה שוויון 1:1 מול הפועל פתח תקווה בדקה ה-95.

בית"ר תל אביב/רמלה - הפועל עכו 0:5

הקבוצה של שלומי דורה רצתה ניצחון שהיה מבטיח לה את עליית הליגה מהמקום ה-2, אבל השלימה משחק שני רצוף ללא ניצחון, לאחר 90 הדקות החלשות ביותר שהציגו השחקנים מהצפון העונה. בעקבות ההפסד, נותרו דורה ושחקניו עם 61 נקודות, שש יותר מלר”ג השנייה, כאשר שש נקודות נותרו בקופה. בצד השני, החבורה הצעירה של עמיר תורג’מן רשמה את ניצחונה השלישי בארבעת משחקיה האחרונים והתבססה במקום ה-4, עם 53 נקודות. מי שניצחו על החגיגה בלבן היו דור ז’אן (5), אנתוני לוקסה (36), גאל מרגוליס (39), עדן שרם (68) ורוסלן ברסקי שקבע את תוצאת המשחק (80).

שלומי דורה: “נצטרך לנצח את שני המשחקים שנותרו ולעלות בסטייל”

תגובות ל-0:5 של ת"א/רמלה על עכו

בתום 90 הדקות על הדשא באצטדיון ברמלה האיש המתוסכל ביותר היה שלומי דורה, מאמן עכו שאמר: "לא היינו טובים היום וגם השער שספגנו בשלב מוקדם של המשחק שיבש לנו את תכנית המשחק. רצינו לגמור את הסיפור היום, אבל נצטרך לעשות זאת בסטייל ולנצח את שני המשחקים שנותרו”. בכל מקרה המטרה מראש הייתה לעלות ליגה ואני חושב שעמדנו בה, למרות שעדיין לא עלינו מעשית”. אמר דורה שגם התייחס לעתידו לקראת העונה הבאה: “די לי בהסכם להמשיך כאן אם אנחנו עולים".

שלומי דורה ועמיר תורג'מן (נעם מורנו)שלומי דורה ועמיר תורג'מן (נעם מורנו)

לעומתו של דורה, נראה עמיר תורג’מן שככל הנראה לא ימשיך בעונה הבאה במועדון מחויך ומרוצה: “אחד המשחקים הכי טובים שלנו. אני שמח מאד על התוצאה ורק יכול להיות גאה בשחקנים שלי. יש לי סיכום עם ההנהלה שאכין את העונה הבאה ואם תהיה הצעה מליגת העל אוכל לעזוב".

עמיר תורג'מן (נעם מורנו)עמיר תורג'מן (נעם מורנו)
אוהדי הפועל עכו (נעם מורנו)אוהדי הפועל עכו (נעם מורנו)

דקה 5, ת”א/רמלה עלתה ל-0:1: התקוות של האורחת להבטיח כבר הערב את החזרה לליגת העל ספגו מכה כבר בדקות הפתיחה. כדור עומק של גאל מרגוליס תפס את ההגנה הכחולה לא מוכנה ומצא את דור ג’אן. החלוץ חלף בקלות על פני ירדן קרישטול ומזווית לא פשוטה הצליח למצוא את הרשת.

דור ג'אן חוגג (נעם מורנו)דור ג'אן חוגג (נעם מורנו)

דקה 36, ת”א/רמלה עלתה ל-0:2: כדור גובה של מרגוליס שעלה מהאגף השמאלי, חלף מעל כל הגנת האורחת והגיע לקצה השמאלי של רחבת ה-5, שם חיכה אנתוני לוקסה שדחק פנימה מקרוב. 

לוקסה חוגג, קרישטול על הדשא (נעם מורנו)לוקסה חוגג, קרישטול על הדשא (נעם מורנו)

דקה 39, ת”א/רמלה עלתה ל-0:3: מרגוליס הנפלא שבישל את שני השערים הראשונים, בא על שכרו עם השער השלישי לזכות החבורה של תורג’מן, שפשוט מתעללת באורחים. רוסלן ברסקי חדר לרחבה מצד ימין ורגע לפני שהכדור עבר את הקו הוא הצליח להעביר מסירה למרכז הרחבה, שם חיכה הקשר שנותר לגמרי לבדו ולא התקשה להכניע את קרישטול האומלל.

מרגוליס חוגג עם לוקסה (נעם מורנו)מרגוליס חוגג עם לוקסה (נעם מורנו)

דקה 64, הפועל עכו נותרה ב-10 שחקנים: קווין ריינשטיין ביצע עבירה ברוטלית על לוקוסה במרכז המגרש וראה מיד את הכרטיס האדום הישיר ששלח אותו למקלחת מוקדמת.

ריינשטיין מורחק (נעם מורנו)ריינשטיין מורחק (נעם מורנו)

דקה 68, ת”א רמלה עלתה ל-0:4: תצוגת הנפל של הצפוניים המשיכה. עדן שרם המחליף קיבל את הכדור 20 מטרים מהשער, כששום שחקן הגנה לא קרוב אליו. החלוץ הסתובב באין מפריע, הניףף את רגל שמאל ושלח בעיטה שלא הותירה סיכוי לקרישטול, שרק הסתכל על הכדור בדרכו אל הרשת.

שחקני ת"א/רמלה חוגגים את הרביעי (נעם מורנו)שחקני ת"א/רמלה חוגגים את הרביעי (נעם מורנו)

דקה 80, ת”א רמלה עלתה ל-0:5: החבורה בלבן המשיכה להשפיל את דורה ושחקניו. ברסקי שבישל את השער השלישי עבר לתפקיד הכובש, כשקיבל את הכדור על קו ה-16 וברגל ימין מצא את הפינה הימנית של קרישטול, שנותר חסר אונים בפעם החמישית הערב.

שחקני ת"א/רמלה חוגגים את החמישי (נעם מורנו)שחקני ת"א/רמלה חוגגים את החמישי (נעם מורנו)
ירדן קרישטול עצבני (נעם מורנו)ירדן קרישטול עצבני (נעם מורנו)

הפועל פתח תקווה - מכבי נתניה 1:1

גם לאחר שהיא כבר הבטיחה את עלייתה, הקבוצה מעיר היהלומים פשוט לא הייתה מוכנה לרדת מכר הדשא במושבה עם הפסדה השני העונה. הצהובים אומנם נעצרו לאחר ארבעה ניצחונות רצופים, אבל יכולים להיות מעודדים מכך שהשלימו משחק שביעי ללא הפסד ובכך העלו את מאזנם ל-67 נקודות. לעומתם, הקבוצה מהמלאבס רשמה את תוצאת התיקו הראשונה שלה בפלייאוף העליון והיא נותרה חמישית עם 49 נקודות. גבי קניקובסקי העלה את ירון הוכנבוים ליתרון (53), אך רגע לפני שריקת הסיום, מי אם לא ערן לוי, מנע הפסד מהחבורה של סלובודאן דראפיץ’, בצורה הכי דרמטית שיש (95). סייף פאדול מתניה, הורחק בדקה ה-78.

ערן לוי חוגג צמד (אחמד מוררה)ערן לוי חוגג צמד (אחמד מוררה)

דקה 53, הפועל פ”ת עלתה ל-0:1: איבוד כדור של הקישור הצהוב אפשר לגבי קניקובסקי לעלות את המארחת ליתרון, כאשר הוא היה הראשון להגיע לכדור חוזר בתוך הרחיבה ולכבוש מול השער החשוף.

דקה 78, מכבי נתניה נותרה ב-10 שחקנים: האורחים ירדו לחיסרון מספרי, בעקבות כרטיס אדום שנזקף לחובתו של פאדול.

דקה 95, מכבי נתניה השוותה ל-1:1: רגע לפני שריקת הסיום הצהובים זכו לבעיטה חופשית כ-20 מטרים מהשער וכמו בתסריט כתוב מראש, היה זה ערן לוי שסובב באומנות עם רגל שמאל היישר אל הרשת וכפה חלוקת נקודות וקבע את תוצאת המשחק.  

הפועל רמת גן  - בני לוד 5:1 

האורדונים שיכלו לצמק את הפער מהמקום השני ל-3 נקודות בלבד, בעטו בדלי פעם נוספת, כשהשלימו משחק שישי ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות. החבורה של זאדה כנראה לא מעוניינת לעלות ליגה, אחרת אין הסבר להופעה המבישה שלה על הדשא באצטדיון ר”ג מול קבוצה שלה המשחק לא היה בעל חשיבות. האדומים שחורים, נותרו במקום ה-3 עם 55 נקודות במאזנם. מהעבר השני, האורחים השיגו את ניצחונם השני בחמשת המחזורים האחרונים ונותרו במקום ה-7, עם 47 נקודות.

ליאור זאדה (איתי כהן)ליאור זאדה (איתי כהן)

דקה 30, בני לוד עלתה ל-0:1: חן ראובני התפנה כדי לקבל מסירת עומק גבוהה והמשיך בבעיטה מהאוויר ברגל שמאל, שמצאה את הפינה הימנית של אלדר פשכצקי. יופי של שער לזכות חלוץ האורחת.

דקה 32, בני לוד עלתה ל-0:2: האורחים השלימו צמד בזק. והיל מריסאת קיבל כדור בתוך הרחבה, עצר בנגיעה הראשונה ומיד לאחר מכן שלח בעיטה חדה לפינה הרחוקה ולא הותיר סיכוי לפשכצקי שהופקר בפעם השנייה בתוך שתי דקות על ידי ההגנה שלו. 

דקה, 47, הפועל ר”ג צימקה ל-2:1: כדור חוץ מצד שמאל עלה לתוך הרחבה והגיע עד לעוז פרץ שהתגבר על הגנת האורחת ושלח בעיטה חזקה משלושה מטרים היישר אל הרשת הגבוהה. האורדונים ישלימו את הקאמבק?

דקה 62, בני לוד עלתה ל-1:3: ההגנה של האורדונים המשיכה בהופעה המביכה שלה, כאשר כדור עומק נוסף הותיר את מריסאת לבדו מול פשכצקי. החלוץ לא התרגש והכניע את השוער בדרך לצמד אישי.

דקה 74, בני לוד עלתה ל-1:4: כנראה שהחבורה של ליאור זאדה לא רוצה לעלות ליגה. ההגנה באדום שחור המשיכה לתת לאורחת לעשות ככל העולה על רוחה, כשהפעם היה זה אנס דאבור שכבש באין מפריע ממרכז הרחבה.

דקה 89, בני לוד עלתה ל-1:5: בדיוק כמו בכל השערים הקודמים, גם הפעם נוותר פשכצקי בודד מול שחקן התקפה אורח, כשהפעם היה זה אנואר מורד, שלא התקשה להכניע את שוער האורדונים במצב של אחד על אחד מולו.
 

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */