שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

60 אלף שקלים לנעליים של יצחקי

מנטבר שוברת שיא פילאטיס ישראלי, מוטי רייף מלמד על אושר, סנדרה רינגלר משווקת יהלומים, הגליל קופץ מדרגה וסמסונג מציגה את החדש. רכילות עסקית

בסיומו של ערב הגאלה השנתי של מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, שהתקיים בגני התערוכה בתל אביב, נאספו 365 אלף שקלים, שיועברו לתמיכה בחיילים בודדים, חינוך לפסגות ועמותת ספיישל אולימפיקס.

 

אחד משיאי הערב נרשם כשנעל חתומה של ברק יצחקי, איתה כבש שער מול מכבי חיפה, נמכרה למיקי קופל ב-30 אלף שקלים. הבעלים של פרופיט מקבוצת פסגות שלומי אלברג ביקש את הנעל השניה - וקיבל, בתמורה ל-30 אלף שקלים נוספים. ביחד עם מנכ"ל פרופיט, רן צדיקריו השלימו השלושה 100 אלף שקלים. בנוסף, במהלך הערב קיבל לוני הרציקוביץ פרס לשם כבוד.

 

מלבד השחקנים וצוות המועדון הפגינו נוכחות גם נציגו של הבעלים המיליארדר הקנדי מיץ' גולדהאר ג׳ק אנגלידיס, סמנכ"לית השיווק והסחר שרון תמם, עו"ד מורן מאירי ומנהל הקרן של המועדון ג׳וש הליקמן.

 

אמן החושים ליאור סושרד היה אחראי על ההנחיה וגיוס הכספים. בין התורמים הנוספים: עמוס גבאי (hp), רונן שמיר (אלפא קוסמטיקס), אבשלום נוריאל (fritz), מיקי קופל (קופל גרופ), יוסי אירני (פקטורי 54), אלון סהר וניקי אריה (פיצה פרגו), אלי שמריך (יורודרייב), שלום מוליוב (אדידס), רענן סובול, אילן בירנפלד, יורם באומן, עו"ד שמעון מזרחי ואבי מסינג (לאן), שגם העניק חסות לאירוע.

שלומי אלברג, אלי דסה רן צדיקריו  (צילום: רמי גרדיש) (צילום: רמי גרדיש)
שלומי אלברג, אלי דסה רן צדיקריו (צילום: רמי גרדיש)

מיקי קופל ודור מיכה (צילום: רמי גרדיש) (צילום: רמי גרדיש)
מיקי קופל ודור מיכה(צילום: רמי גרדיש)

 

מנטבר שוברת שיא ישראלי

שיא עולמי היא אמנם לא הצליחה לשבור כפי שקיוותה, אבל שיא ישראלי כן. אשת הפילאטיס, דליה מנטבר, קיימה בשישי האחרון בספורטק בת"א את אירוע לציון 40 שנות פילאטיס בישראל. כ-3,400 מתאמנים הגיעו לאירוע, מספר שכאמור לא שבר את השיא העולמי שנקבע בטורקיה, בו השתתפו 3,486 מתאמנים.

 

ובכל זאת, מנטבר שלמה עם הכרזתה לפיה "ישראל היא מעצמת פילאטיס", ושיתפה בה את מנכ"ל דלתא ישראל, צביקה שווימר, מעניק החסות הראשית לאירוע, וגם את מנכ"לית מרכזי רונית רפאל בישראל, יפית רפאל, שגם העניקה את חסותה לאירוע.

 

.

דליה מנטבר וצביקה שווימר (צילום: אריאל שרוסטר) (צילום: אריאל שרוסטר)
דליה מנטבר וצביקה שווימר(צילום: אריאל שרוסטר)
 

 

רינגלר בעד יהלומים

הסטייליסטית סנדרה רינגלר השיקה קולקציית קפסולה של תכשיטי זהב משובצי יהלומים עבור רשת התכשיטים אימפרס מבית רולטיים. לקידום הקולקציה, תככב ריגלר בקמפיין שיעלה השבוע בעיתונות הכתובה, שלטי חוצות וברשתות החברתיות. "אין אישה שלא חפצה בזוג עגילים קלאסי או בטבעת זהב משובצת יהלומים", אמרה רינגלר.

סנדרה רינגלר (צילום: ז'אן כהן) (צילום: ז'אן כהן)
סנדרה רינגלר(צילום: ז'אן כהן)
 

ישראלים יקרים בלאס וגאס

ראשי ארגון הקהילה הישראלית אמריקנית IAC בלאס וגאס הוזמנו לבירת נבדה, קרסון סיטי, ובמעמד כל חברי המחוקקים הוענק להם אות הוקרה על פועלם ותרומתם לקהילה בתחומי המדע, תרבות, חינוך ויזמות. עוד במסגרת האירוע המרגש נחתם הסכם memorandum of understanding בתחום טכנולוגית המים בין מדינת ישראל לנבדה.

הוקרה לישראלים בלאס וגאס (צילום: IAC) (צילום: IAC)
הוקרה לישראלים בלאס וגאס(צילום: IAC)
 

רייף מלמד על אושר

40 מעצבים מתחומים שונים השתתפו באירוע הלייפסטייל, ABOUT US, בהפקתם של עמית רונאל-שליו, מבעלי אולם האירועים "סטואה" שבגעש, וקארין לאופר דיין. מפיק האופנה, מוטי רייף, היה אחראי על התוכן כשהרצה בנושא מודל היופי, וסיפק תובנות על המרדף אחרי האושר.

קארין לאופר-דיין ומוטי רייף (צילום: חן) (צילום: חן)
קארין לאופר-דיין ומוטי רייף(צילום: חן)
 

הגליל קופץ מדרגה

כ-100 חברים במיזם "רוח הגליל", שאת חזונו מובילה אשת העסקים, רעיה שטראוס בן דרור, השתתפו בכנס קידום איכות החיים של תושבי הגליל המערבי. במזים חברים כ-200 מתנדבים מאזור הגליל המערבי, אשר חלקם הם ממראשי התעשייה, תיירות, תשתיות וחינוך, וראשי רשויות מקומיות. במשך שנתיים הם שקדו על הכנת התכניות ליצירת קפיצת מדרגה באזור. בין היוזמים והמתנדבים: מנכ"ל טבע נאות ויו"ר המיזם, מיכאל אילוז ופרופ' ראסם חמאיסי.

רעיה שטראוס, מיכאל אילוז, ראסם חמאיסי (צילום: קובי דונר) (צילום: קובי דונר)
רעיה שטראוס, מיכאל אילוז, ראסם חמאיסי(צילום: קובי דונר)

 

משיקים חנויות וקולקציה

בכירי חברת SBN, יבואנית מותגי האופנה נאוטיקה וטימברלנד, השיקו חנויות חדשות וקולקציית קיץ חדשה בקניון עזריאלי ראשונים בראשון לציון. לאירוע הגיעו מבעלי קבוצת סקאל קובי סקאל, מנכ"ל טימברלנד ישראל דיוויד בידרמן, מנהלת מותג נאוטיקה אירינה זימנקוב-נדב, מנהלת השיווק של נאוטיקה וטימברלנד יפעת וייצמן ומנכ"לית הקניון עדי קרום.

דיוויד בידרמן, עדי קרום, קובי סקאל (צילום: דנה הנגלר) (צילום: דנה הנגלר)
דיוויד בידרמן, עדי קרום, קובי סקאל(צילום: דנה הנגלר)

 

סמסונג רוקדים ומשיקים

אלפי מוזמנים של סמסונג ישראל הגיעו לגני התערוכה בתל אביב להשקת דגם ה-Galaxy S8. מלבד להתבונן במכשירים, נהנו האורחים מקולינאריה עשירה והופעה של עדן בן זקן והבלקן ביט בוקס.

 

השתתפו באווירה השמחה: מנכ"ל סמסונג ישראל קריין קו, מנכ"ל חטיבת הפרטיות בכלמוביל דוידי פיאמנטה, המנהל העסקי בחטיבת המובייל בסמסונג ישראל דניאל ריי ובעל השליטה בסאני, יבואנית סמסונג לישראל, יעקב (לוקסי) לוקסנבורג.

דניאל ריי ויעקב (לוקסי) לוקסנבורג (צילום: ארז עוזיר) (צילום: ארז עוזיר)
דניאל ריי ויעקב (לוקסי) לוקסנבורג(צילום: ארז עוזיר)
 

המושל והפורט

מושל ארקנסו לשעבר, הרפובליקאי מייק האקבי, ביקר שוב במלון חוף גיא בטבריה. כחלק מהבעת התודה שלו על הפינוקים הוא עלה לבמה ושיתף את הנוכחים בגינה בגיטרה. מנהל השיווק של המלון, שי גרינבוים, התחבר למושל ולצלילים.

מייק האקבי ושי גרינבוים (צילום: חוף גיא) (צילום: חוף גיא)
מייק האקבי ושי גרינבוים(צילום: חוף גיא)
 

ובקיצור...

לקראת חגיגות 150 שנה לקנדה הודיעה הממשלה המקומית כי תשיק בול עליו יתנוסס פרויקט המגורים בית הביטאט 67' שתיכנן ועיצב האדריכל הישראלי הבינלאומי, משה ספדיה, שסיפר, כי היה בן 24 כשהגיש את הצעה עיצוב הבניין ובן 29 כשהבניין היה גמור.

נשיאת המרכז האקדמי אחווה, פרופ' שוש ארד, פגשה את שר המדע אופיר אקוניס, שהחמיא לה על היכללותה בספר מדעי חדש, שסוקר את התגליות הישראליות ששינו את העולם.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים