שתף קטע נבחר

גביע גרמני: שטוטגרט ודורטמונד הודחו

ההדרדרות של מרקוס באבל ושחקניו נמתחת מהליגה אל שמינית גמר הגביע, בו נוצחה 1:0 על ידי פורט מליגת המשנה. דורטמונד נוצחה 3:2 באוסנברוק. קלן הביסה את טרייר 0:3

רק לפני שנתיים וחצי חגגו בשטוטגרט אליפות, אולם מאז נראה כי הקבוצה מצויה בירידה מתמשכת ובתקופה האחרונה אף נכנס לסחרור של שלושה הפסדי ליגה רצופים. אחרי הפסד החוץ ביום שלישי 1:0 לפורט מליגת המשנה בגרמניה, שגרר הדחה מהגביע, עברה הקבוצה ממצב של ירידה - לכזה של התרסקות.

 

פורט, קבוצת מרכז טבלה מהבונדסליגה ב', אירחה בשלב שמינית הגמר את שטוטגרט וכוכביה - ביניהם השוער יינס להמאן, הקשר תומאס היצלספרגר והחלוץ פאבל פוגרובניאק - אולם לא נבהלה במיוחד. ברנד נהריג הכניע את להמאן הוותיק כבר בדקה ה-32 וחבריו שמרו על היתרון עד הסיום, שבישר גם על סוף קמפיין הגביע של מאמן מרקוס באבל ושחקניו.


סרדאר טאסצ'י משטוטגרט לא מאמין (רויטרס)

 

גם בורוסיה דורטמונד מוצאת את עצמה במצב ביש, אחרי הפסדה 3:2 באוסנברוק לקבוצה המקומית מליגת המשנה. המארחים עלו ליתרון 0:2 במחצית הראשונה מצמד של אנג'לו בארלטה בדקות ה-37 וה-42. נורי סאהין אמנם צימק בדקה ה-55, אך בנג'מין זיגרט פתח מחדש פער של שני שערים בדקה ה-69. שער של לוקאס באריוס בתוספת הזמן היה חסר משמעות.

 

מסע הסינדרלה של איינטראכט טרייר, נציגת הליגה האיזורית בגרמניה, נפסק בבית מול פ.צ. קלן מהבונדסליגה שניצחה 0:3 ושמה סוף למסע של המארחים, אחרי שהדיחו כבר את האנובר 96' וארמיניה בילפלד.

כבשו לקלן: מילובויה נובאקוביץ' (25), יוסוף מוחמד (29) ומאניש (52).

 

 אוגוסבורג הביסה את דואיסבורג 0:5 בקרב של שתי קבוצות בונדסליגה ב', דרך לרבע הגמר. כבשו למארחים: סורן לארסן (45, עצמי), מיכאל טורק (46), אובה מוהרלה (55), שאנדור טורגהלה (74) ומרסל נ'דיינג (76). צאיובי האורח הורחק בדקה ה-51.

 

בינתיים, בוכום מינתה למאמן את חלוץ נבחרת גרמניה לשעבר, הייקו הרליך. ראשי המועדון כנראה לא למדו מהניסיון הכושל של באבל בשטוטגרט והימרו על חברו בן ה-37, בניסיון לחלץ את הקבוצה מהמקום הלפני אחרון.

 

אליניב ברדה הפצוע שוב לא נכלל בסגל ראסינג גנק במשחק הגביע שלה בחוץ מול סנט טרוידן, אך חבריו הצליחו לנצח בלעדיו 0:1 ולהמשיך הלאה משער של מרווין אוגוניימי כבר בדקה הרביעית. 


פורסם לראשונה 27/10/2009 23:15

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
ציפריאן מאריצה, שטוטגרט
צילום: רויטרס
מומלצים