שבטה ורמה בת ה-29 הייתה בטוחה שאיבדה לפני כשבועיים את בנה בן ה-6 חודשים, כשראתה את הרכבת חולפת מעליו - בעודו על הפסים. היא ניסתה למשוך את העגלה שבה ישב התינוק, אך העגלה נשמטה מידיה והתגלגלה היישר לפסי הרכבת. שניות לאחר מכן נסעה הרכבת והחסירה פעימה מהנוסעים שעמדו סמוך לפסים.

למרבה המזל, בתום שניות שהרגישו כמו נצח, נמצא הבן סאוריש ללא פגע. "ראיתי הכל לבן", מתארת האם את רגעי הבעתה בראיון ראשון ל"סאן" הבריטי. אך מספר שניות לאחר מכן, היא מספרת איך שמעה לפתע קול בכי חלש של בנה הפעוט.

"פתאום ראיתי אותו מידרדר מהרציף"

שבטה ורמה ובנה סאוריש (צילום: The Sun)
סאוריש בר המזל ואמו שבטה | צילום: The Sun

לדבריה של האם, היא שמעה את הרכבת מגיעה ושיחררה את הבלם של העגלה על מנת לקפל אותה. את השאר מתעד הסרטון שהפך לפופולרי מאד ברחבי העולם. "זו הייתה הפעם הראשונה שתכננתי לנסוע עם בני ברכבת וחשבתי שיהיה בסדר", סיפרה האם. "לפתע ראיתי את בני מידרדר לכיוון הרציף".

נראה שבסיפור הזה יש הרבה יותר מסתם מזל, והתקרית הסתיימה בנס רק בשריטות קלות בראשו של סאוריש. האירוע הבלתי נתפס התרחש לפני כשבועיים בתחנת רכבת במלבורן, ותועד במצלמות האבטחה של התחנה.

נהג הקטר בלם בזמן

התינוק והעגלה נגררו כ-35 מטרים כתוצאה מהפגיעה. "למרבה המזל נהג הקטר לחץ על הבלמים בזמן, וגרם לכך שהפגיעה תהיה כמה שפחות קטלנית", הסביר דובר רשת הרכבות במלבורן ג'ון ריס, "הפעוט נשרט במצח ותו לא".

"העגלה עמדה בשיפוע והעגלה הידרדרה במהירות ממש גבוה", תיארה ורמה. "ניסיתי למשוך את העגלה, אך היא התרחקה ממני במהירות". האם אומרת כי היא למדה את הלקח, ובפעם הבאה - לא תעזוב את בנה הקטן אף לא לרגע קט.

הצטרפו לחדשות 2 בפייסבוק