סכסוך משפחתי אלים. האחים לבית פליסיאן בבית המשפט // צילום ארכיון: יהושע יוסף

אחותם של חגי ויעקב פליסיאן נעצרה

כספי הפיצויים שקיבלו מהמדינה גרמו לסכסוך אלים במשפחת פליסיאן • האחים חגי ויעקב נעצרו בחשד לתקיפות הדדיות • פרקליטתה: "החשודה הודתה בגרמית נזק לרכב, מכחישה כי תקפה את אשתו של אחיה"

הסכסוך במשפחת פליסיאן עולה מדרגה. לאחר מעצרם אמש (ראשון) של האחים, יעקב וחגי פליסיאן בחשד לתקיפות הדדיות, גם הודיה, אחות נוספת, נעצרה בחשד לתקיפה וגרימת נזק למכונית של בת זוגו של יעקב פליסיאן. 

כזכור, בסוף השבוע האחרון נעצרו האחים פליסיאן, לאחר שהפיצויים, אותם קיבלו במשפחת פליסיאן בשל המחדלים בחקירת פרשת ה"ברנוער", גרמו לסכסוך עמוק בתוך המשפחה, על תנאי חלוקת הכסף. הדבר הוביל על פי החשד להשלכת בקבוק התבערה על ידי האח יעקב לביתו של חגי ברמת גן. בעקבות כך, חגי פליסיאן, יצא לנקום ונעצר בחשד לתקיפה וגרימת נזק לרכב של בת זוגו של יעקב וכן תקיפתה. 

אתמול בערב נעצרה גם האחות הצעירה הודיה בת ה-29, שחשודה כעת גם בתקיפת את חברתו של יעקב, גרמה לנזק לרכבה ואיימה עליה בטלפון. במשטרה מעריכים כי הודיה ביצעה את המעשים על רקע תמיכתה באחיה חגי בסכסוך. 

הודיה הובאה להארכת מעצר בבית המשפט השלום בתל אביב שם אמר נציג המשטרה גיא קלדרון כי במשטרה יודעים היטב את הרקע למעשים. פרקליטתה של הודיה אמרה כי היא הודתה שגרמה נזק לרכב אך טענה שלא נעשתה תקיפה ולא פגעה בגופה של המתלוננת. בסופו של דבר השופטת רונית פוזננסקי כץ האריכה את מעצרה ביממה ומחר אמורים שלושת האחים להיפגש בבית המשפט.

 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו