יום חמישי, 16.05.2024 שעה 06:34

דייב מארש: אני לא מודע למצבו של גל נבו

היועץ של איגוד השחייה הופתע לגלות אודות הסכסוך של השחיין עם אגודתו במהלך גביע האיגוד: "לגל תרומה אדירה לספורט בישראל". טומרקין קבע קריטריון

|
יעקב טומרקין ודייב מארש (איציק בלניצקי)
יעקב טומרקין ודייב מארש (איציק בלניצקי)

גביע האיגוד בשחייה נפתח היום (רביעי) במכון וינגייט עם לא מעט משחים מעניינים וקרבות מרתקים, כאשר במוקד יעקב טומרקין קבע קריטריון לאליפות העולם ב-200 מטר מעורב אישי, קרן זיבנר ועמית עברי סיפקו משחה משובח שהוכרע על חודה של מאית ולא מעט שחיינים צעירים זרחו עם שיאי גילאים איכותיים.

יחד עם זאת, סיפור מעניין לא פחות עדיין מתרחש מחוץ למים, כאשר גם ביציעים דיברו על הסכסוך של גל נבו עם הפועל ירושלים. נבו מימש את האיום שלו ולא הופיע לתחרות, אך מפתיעה לא פחות היא העובדה שדייב מארש, היועץ המקצועי של איגוד השחייה, כלל אינו מודע לעניין והופתע לגלות אודותיו לראשונה במהלך התחרות. "אני לא ממש מכיר את הסיפור, כל מה שאני יודע זה שאני לא רואה אותו כאן". אמר מארש ל-ONE, "זאת החלטה מאוד אישית. הוא עשה תרומה אדירה לספורט בישראל ואני מקווה שהתרבות של השחייה בישראל תאפשר לשחיינים לשחות גם בגילאים מאוחרים יותר".

מארש: לגל נבו תרומה אדירה לספורט

מארש, ששב יחד עם כמה מהשחיינים הבכירים של ישראל ממחנה אימונים באגודת SWIM-MAC בארה"ב בה הוא מאמן, נשמע מרוצה מהשחיינים הישראלים: "האימונים כאן ובארה"ב היו מאוד טובים. היו לא מעט התאמות שהשחיינים עשו, כמו שראינו לדוגמה בסגנון החזה של יעקב (טומרקין – ג.ד). הגל הראשון של השינויים הוא לעבוד על הטכניקה ולשנות קצת את המנטאליות של האימונים, להיות אגרסיביים באימון ולהתייחס אליו יותר כמו תחרות. אני חושב שזה הולך ומשתפר וגם יום התחרויות הראשון היה טוב מאוד באופן כללי ואני בטוח שהם גם ילכו וישתפרו ככל שייכנסו לתחרות".

דייב מארש (איציק בלניצקי)דייב מארש (איציק בלניצקי)

בחזרה לבריכה, טומרקין כאמור קבע את התוצאה האיכותית של היום עם 1:59.20 דקות והשיג את הקריטריון המיוחל לאליפות העולם, שתיערך הקיץ בהונגריה, כאשר גל כהן גרומי קבע שיא לגילאי 15 באותו משחה וסיים שלישי. במשחה המקביל לנשים קיבלנו שני שיאי גילאים, כאשר לאה פולונסקי ניצחה עם שיא גילאי 15, 2:17.78 ואנסטסיה גורבנקו סיימה שלישית בשיא גילאי 14, 2:19.15, כאשר בתווך שחר מנחם סיימה שנייה.

קרן זיבנר (איציק בלניצקי)קרן זיבנר (איציק בלניצקי)

את הקרב הגדול קיבלנו במשחה ל-50 מטר פרפר, שם קרן זיבנר ניצחה על חודה של מאית את עמית עברי (27.37 שניות לעומת 27.38) בתום משחה נהדר בו השתתפו כל ארבע השחייניות האולימפיות מריו. אנדי מורז הגיעה שלישית וזוהר שיקלר רביעי. מרקוס שלזינגר ניצח במשחה המקביל לגברים עם 24.05 ואשרור הקריטריון לאליפות העולם גם עבורו, 25 מאיות לפני השיאן הישראלי מירון חרותי.

עמית עברי (איציק בלניצקי)עמית עברי (איציק בלניצקי)

עמית עברי כיפרה על ההפסד עם ניצחון ב-50 מטר חזה (32.32 שניות), כאשר איליה גלדישב ניצח במשחה המקביל לגברים (28.95), בו דוד מנשר קבע שיא גילאי 15 (30.07). שיא גילאים נוסף קיבלנו במשחה ל-400 חופשי נשים, בו בקי בוזדנר אמנם הגיעה רביעית אך קבעה 4:26.62 ושיפרה את שיא גילאי 13. חיה סימון זבלודוף ניצחה במשחה, כאשר יונתן בטשא ניצח במשחה המקביל לגברים (3:54.06).

אסור לפספס
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
נגןהרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
הרגע המביך שהשאיר את לוקה דונצ'יץ' בהלם
נגןויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
ויניסיוס הפרנזטור של פפסי בפרסומת חדשה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */