שתף קטע נבחר

מנצ'סטר יונייטד: וויין רוני ישוב לסגל

מחר (ה') יארחו השדים האדומים את אנדרלכט בגומלין רבע גמר הליגה האירופית (1:1 במשחק הראשון). חואן מאטה, כריס סמולינג ופיל ג'ונס מחוץ לסגל. רוני יחזור מפציעה, אך צפוי לפתוח על הספסל של מוריניו

מספר 10 חוזר, לספסל. ז'וזה מוריניו סיפר לקראת משחק הבית מחר מול אנדרלכט, כי וויין רוני ישוב לסגל לאחר שהחלים מפציעה ממושכת בקרסול. מנצ'סטר יונייטד, שנלחמת בפרמייר ליג על הכרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה, עשויה להיות מודחת כבר מחר מהמפעל המשני באירופה.  

 

וויין רוני החלים מפציעתו, אך צפוי לפתוח על הספסל של "המיוחד" בשל החלמתו האיטית. למרות שרוני דורג העונה במקום השני בטבלת מבקיעי כל הזמנים בליגת האנגלית, הוא כבש בעונת 2016/2017 רק שני שערי ליגה, כשהאחרון בניהם הובקע לפני כשלושה חודשים. מאז, נפצע האנגלי שלוש פעמים וזכה לדקות משחק מעטות תחת ניהולו של מוריניו.

 

ישוב לעמדה המוכרת בספסל. רוני (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ישוב לעמדה המוכרת בספסל. רוני(צילום: רויטרס)

 

מחר, יארחו השדים האדומים את אנדרלכט במפגש הגומלין ברבע גמר הליגה האירופית. המפגש הקודם הסתיים בתוצאה 1:1, למרות שליטה מוחלטת של יונייטד. מוריניו אישר היום כי חואן מאטה, כריס סמולינג ופיל ג'ונס לא יעמדו לרשותו בשל פציעות. המאמן הוסיף ואמר כי גם במשחק הגומלין יעמוד בין הקורות השוער סרחיו רומרו, במקומו של דויד דה חאה הספרדי.

 

המאמן הפורטוגלי של השדים האדומים התייחס גם לביצועיו של אנתוני מרסיאל, שכבש בפעם האחרונה לפני כחודשיים, ואמר: "יש לו פוטנציאל גדול, אבל הוא צריך לתת לי יותר דברים שאני אוהב".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים