שתף קטע נבחר

מימר לשחקנים: "אל תהרסו לעצמכם"

בבית"ר ירושלים שמו מאחור את בעיות המשמעת באימון ומוכנים לקראת המפגש מחר (ב', 21:00) עם הפועל באר שבע. איינבינדר יחזור להרכב, סאבו צפוי להיות כשיר. קבוצת הנוער של המועדון חזרה לליגה הבכירה

בית"ר ירושלים סיימה את הכנותיה לקראת המשחק מחר (ב', 21:00) מול הפועל באר שבע. במועדון מבינים כי ניצחון על האלופה יאפשר לקבוצה לחלוף על פני מכבי פ"ת בדרך למקום השלישי - משימה שעד לא מזמן נראתה כבלתי אפשרית.

 

לטבלת ליגת העל

 

בבירה רוצים להיות הראשונים שינחילו לאלופה הפסד ליגה באצטדיון טרנר. המאמן שרון מימר שוחח עם השחקנים והתייחס גם לעימותים שהיו באימון ביום שישי. "אל תהרסו לעצמכם את מה שבניתם בעבודה קשה העונה", אמר לשחקניו, "אמוציות הן דבר טוב באימונים, אבל תשמרו על הכבוד אחד של השני. לא יכול להיות ששחקנים יקללו אחד את השני, צריך לשים פה גבולות. יש לנו משימה חשובה וצריך להתרכז רק בה".

 

איינבינדר. יחזור להרכב של מימר (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
איינבינדר. יחזור להרכב של מימר(צילום: עוז מועלם)

 

כזכור, בתום האימון נקבע כי סתיו שושן, אריק סאבו וחן עזרא יזמינו את שחקני הקבוצה לארוחה. באשר לבוריס קליימן, שהתעמת עם עזרא ועזב את האימון, העונש ייקבע מאוחר יותר. סאבו, שנטש את האימון בשל התכווצויות בשריר, ככל הנראה יהיה כשיר למשחק לאחר שחל שיפור במצבו. מימר צפוי לעשות שינוי בודד בהרכב שהביס 0:3 את בני סכנין. אנטואן קונט לא ישחק בשל צבירת כרטיסים צהובים, בעוד שדן איינבינדר, שלא פתח מול סכנין, יחזור להרכב. דוד קלטינס ישובץ בעמדת המגן הימני.

 

הרכב משוער: בוריס קליימן; דוד קלטינס, דן מורי, חסוס רואדה, מרסל הייסטר; קלאודמיר פריירה, דן איינבינדר, עידן ורד; אריק סאבו, חן עזרא, איתי שכטר.

 

קבוצת הנוער חזרה לליגת העל

קבוצת הנוער של בית"ר ירושלים שבה אתמול לליגת העל אחרי עונה אחת בלבד בליגת המשנה. הקבוצה, בהדרכתו של יואב תבריזי, גברה 0:1 על הפועל בני לוד בזכות שער של עדן עזורי והגדילה את הפער בפסגה ל-12 נקודות, כשנותרו שלושה מחזורים בלבד לסיום העונה.

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
שרון מימר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים