יום שלישי, 21.05.2024 שעה 13:11
לוח משחקים
  • אטאלנטה
  • רביעי, 22/05, 22:00
  • באייר לברקוזן

1:1 ליונייטד באנדרלכט, סלטה ניצחה 2:3 את גנק

רבע גמר הליגה האירופית, משחק 1: האנגלים ספגו שער שוויון 4 דקות לסיום מרגלי דנדונקר, הנריך מחיטריאן כבש קודם לכן (36). ליון - בשיקטאש 1:2

|
איברהימוביץ' ופלאיני מאוכזבים אחרי השוויון (רויטרס)
איברהימוביץ' ופלאיני מאוכזבים אחרי השוויון (רויטרס)

אחרי ליגת האלופות, גם הליגה האירופית הגיעה לשלב רבע הגמר והערב (חמישי) שמונה האחרונות עשו צעד נוסף בדרך לחצי הגמר. מנצ’סטר יונייטד סיימה ב-1:1 מול אנדרלכט  בבריסל, במשחק הראשון מבין שניים. סלטה ויגו ניצחה 2:3 את גנק הבלגית, אייאקס גברה בביתה 0:2 על שאלקה. משחקי הגומלין יתקיימו בשבוע הבא.

אנדרלכט – מנצ’סטר יונייטד 1:1

החניכים של זו’זה מוריניו חיפשו שער חוץ חשוב במפגש מול הבלגים ומצאו אותו (36), כשהתקפה נפלאה התחילה אצל אנטוניו ולנסיה מצד ימין והסתיימה בכדור רוחב למרקוס רשפורד, שבעט חזק לשער, הכדור שנהדף נדחק מקרוב פנימה על ידי הנריך מחיטריאן. השדים האדומים היו דומינטיים לאורך כל המשחק אך לא השכילו לכבוש גול נוסף שהיה גומר את הסיפור. ארבע דקות לסיום היה זה לאנדר דנדונקר שהעניש עם שער שוויון חשוב. 

דקה 36, מנצ’סטר יונייטד עלתה ל-0:1: האנגלים השיגו את השער לו פיללו. אנטוניו ולנסיה מסר כדור רוחב מצד ימין לתוך הרחבה, מרקוס רשפורד בעט חזק למסגרת אך השוער הדף לא טוב וממטר אחד הנריך מחיטריאן כבש.

הנריך מחיטריאן כובש (רויטרס)הנריך מחיטריאן כובש (רויטרס)
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים (רויטרס)שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים (רויטרס)

דקה 86, אנדרלכט השוותה ל-1:1: האנגלים נותרו בהלם. ארבע דקות לסיום המשחק לאנדר דנדונקר העניש בשער משלו וכפה תוצאה רעה מאוד לאדומים.

 לאנדר דנדונקר כובש (רויטרס) לאנדר דנדונקר כובש (רויטרס)

סלטה ויגו – גנק 2:3

איזה משחק קיבלנו באצטדיון הבאלאידוס, האורחת הפתיעה את הספרדים עם שער חוץ מוקדם כבר בדקה העשירית כשז’אן פול בואטיוס נגח כדור מדויק ישר לרשת של סרחיו אלברס. התכולים התעוררו כבר לאחר חמש דקות כאשר פיונה סיסטו קיבל כדור נהדר מג'ון גידטי ולא התבלבל מול השוער, 1:1. הטירוף נמשך מבחינת סלטה שחיפשה את המהפך אותו השיגה שלוש דקות לאחר מכן, יאגו אספאס הנפלא בעט חזק לפינה השמאלית והפך ל-1:2. בדקה ה-38 היה זה  ג'ון גידטי שהתכבד בשער נוסף למארחת והתוצאה הייתה 1:3. האורחים עשו קולות של חזרה כאשר בדקה ה-67 תומאס בופל צימק את התוצאה אך לא מעבר.

דקה 10, גנק עלתה ל-0:1: ז’אן פול בואטיוס קיבל כדור גובה נהדר לתוך הרחבה ומול סרחיו אלברס הוא לא התבלבל ונגח ישר לרשת. 

שחקני גנק חוגגים (רויטרס)שחקני גנק חוגגים (רויטרס)

דקה 15, סלטה ויגו השוותה ל-1:1: החזרה הייתה מהירה מבחינת המארחת. פיונה סיסטו קיבל את הכדור מג'ון גידטי ומול מת’יו ראיין מצא את השער המשווה.

שחקני סלטה חוגגים (רויטרס)שחקני סלטה חוגגים (רויטרס)

דקה 18, סלטה ויגו עלתה ל-1:2: המהפך הושלם מבחינת התכולים. מי אם לא יאגו אספאס היה אחראי על השער השני לזכות קבוצתו, זאת לאחר שבעט כדור נהדר מ-16 מטרים ישר לפינה השמאלית של השער.

דקה 38, סלטה ויגו עלתה ל-1:3: הספרדים המשיכו בשלהם. ג'ון גידטי ויאגו אספאס במסירות קצרות ליד נקודת הפנדל, הראשון בעט מדויק וקבע יתרון מבטיח למארחים.

ג'ון גידטי חוגג (רויטרס)ג'ון גידטי חוגג (רויטרס)

דקה 67, גנק צימקה ל-2:3: הבלגים עשו קולות של חזרה למשחק. תומאס בופל היה זה שכבש לזכות האורחת וצימק את התוצאה לאחר שקיבל כדור נהדר מלאנדרו טרוסארד. השוער עצר את הבעיטה הראשונה אך הריבאונד היה בלתי נמנע.

תומאס בופל חוגג (רויטרס)תומאס בופל חוגג (רויטרס)

ליון – בשיקטאש 1:2

המשחק יצא לדרך לאחר עיכוב של כמעט שעה בגלל התפרעות אוהדים. ראיין באבל פתח טוב לטורקים אבל אז בדקה ה-82 החל הטירוף, קורנטן טוליסו וג'רמי מורל הפכו את התוצאה תוך שלוש דקות בדרך לניצחון גדול. בהר הגעש באיסטנבול הצרפתים יאלצו להתמודד עם הקהל המקומי הדוחף בתקווה לשמור על היתרון.

דקה 15, בשיקטאש עלתה ל-0:1: לאחר דחיות חוזרות ונשנות של המשחק. ראיין באבל היה זה שהעניק את השער הראשון לאחר שהכניע את אנתוני לופס.

ראיין באבל חוגג (רויטרס)ראיין באבל חוגג (רויטרס)

דקה 83, ליון השוותה ל-1:1: סופסוף הקהל הביתי יכול היה לשמוח. מת'יו ואלבואנה שחרר בעיטה חופשית חזקה שפגעה בדרך בקורנטן טוליסו והכדור מצא את דרכו לרשת הטורקית.

קורנטן טוליסו חוגג (רויטרס)קורנטן טוליסו חוגג (רויטרס)

דקה 85, ליון עלתה ל-1:2: מהפך! איזו טעות גדולה של פאברי שהשתהה עם הכדור בתיבת החמש, ג'רמי מורל עט על השוער ששגה ומקרוב דחק את היתרון מול הקהל הביתי.

שחקני ליון חוגגים את השער השני (רויטרס)שחקני ליון חוגגים את השער השני (רויטרס)

אייאקס – שאלקה 0:2

החניכים של פיטר בוס הגיעו בכושר מצוין ובדקה ה-23 הם קיבלו פנדל לאחר עבירה בתוך הרחבה על אמין יונס. דייבי קלאסן לקח את הבעיטה והעניק את היתרון להולנדים שנראו נהדר במחצית הראשונה. אותו קלאסן כבש גם את השער השני בדקה ה-52 ונתן מקדמה נפלאה לקראת הגומלין בגרמניה. 

דקה 23, אייקאס עלתה ל-0:1: ההולנדים קיבלו פנדל לאחר הכשלה על אמין יונס. את האחריות על בעיטת הכדור לקח דייבי קלאסן שמצא את הרשת.

קלאסן במקיע את הפנדל (רויטרס)קלאסן במקיע את הפנדל (רויטרס)

דקה 52, אייאקס עלתה ל-0:2: שוב דייבי קלאסן היה במקום. ההולנדי הכפיל את התוצאה, והחניכים של פיטר בוס במשחק נהדר. ג'סטין קלוייברט העביר כדור נפלא לקלאסן הלוהט שבבעיטת יעף מצא את הרשת.

אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */