שתף קטע נבחר

ז'וזה מוריניו השאיר את מריו בלוטלי מחוץ לסגל

האיטלקי בן ה-18 לא נכלל בסגל למשחק של אינטר מול לאציו. המאמן: "בלוטלי ישחק עם הנוער ויבין מה ההבדל ביחס לסרייה A". צרפת: ליון תפגוש את נאנט. התקצירים ב-ynet

הנבחרת הצעירה של מוטי איווניר נשארה בבית ולא הצליחה להשיג בפעם השנייה ברציפות מקום באליפות אירופה, בעיקר בגלל איש אחד, מריו בלוטלי. החלוץ בן ה-18 בעל הפוטנציאל הבלתי נגמר כבש פעמיים מול הכחולים-לבנים ונראה היה שבקרוב כוכבו יזרח גם בסרייה A, במדי אינטר.

 

בחודש שעבר כבש בלוטלי את שערו הראשון בצ'מפיונס ליג, אבל ז'וזה מוריניו מיעט לשתפו בליגה, למרות שה'נראזורי' החתימו אותו בתחילת השנה על חוזה לשלוש שנים. היום (ו') החליט מורינו כי בלוטלי ואדריאנו בן ה-26, חלוץ נבחרת ברזיל, לא ייכללו בסגל למשחק מול לאציו בשבת (21:30, ספורט 5, תקציר ב-ynet).


ז'וזה מוריניו. בדרך לאליפות ראשונה באיטליה (צילום: AFP)

 

מאמן המוליכה, שמובילה בשש נקודות על פני יובנטוס ומילאן שדולקות אחריה, לא נתן צ'אנס רב לשני החלוצים הכישרוניים שלו העונה, והבהיר לא

 פעם כי הוא אינו מרוצה מרמת המחויבות שלהם. "בלוטלי ישחק עם קבוצת הנוער בשבת ואולי אז הוא יבין מה ההבדל ביחס לסרייה A", אמר מוריניו במסיבת עיתונאים, בה טען כי אדריאנו סובל משפעת.

 

"הניצחון 1:2 על נאפולי בשבוע שעבר כבר נשכח", הוסיף הפורטוגלי, שכמו הבעלים מאסימו מוראטי טען כי אינטר עדיין רחוקה מאוד מזכייה באליפות נוספת. "בשבת הנוכחית יש משחק לא פחות חשוב, אנחנו עדיין לא בנקודת חצי הדרך". לאציו המארחת מקווה לשמור על הרקורד שלה כבעלת ההתקפה הטובה בליגה ביחד עם אינטר (22 שערים ב-14 משחקים) וכבעלת ההגנה הכי טובה במשחקי הבית (ספגה 3 שערים, גם כן כמו אינטר). במשחק נוסף בשבת בליגה האיטלקית (19:00) תתארח רומא אצל קייבו ורונה.

 

צרפת: נאנט תנסה להפתיע את ליון

בצרפת ליון תנסה להתאושש מה-0:0 המאכזב מול ואלנסיין ולגבור בחוץ על נאנט (21:55, 5+ לייב, תקציר ב-ynet). פרדרריק פיקויון מאמין שלמרות החיסרון של של ז'וניניו וקרים בנזמה ליון תצליח להשיג שלוש נקודות. "ז'וני נותן לנו בגרות והוא מסוכן בבעיטות החופשיות, קרים כבש הרבה שערים מכריעים עבורנו", אומר פיקויון.

 

"למרות זאת", מוסיף פיקויון. "יש לנו את היכולת להחליף אותם בשחקני התקפה וקישור כמוני, כמו פרד, אדרסון וקים קלסטרום. אנחנו לא יכולים לחשוב על ההיעדרות שלהם, אלא להתרכז במשחק ולנסות להצליח".

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים