שתף קטע נבחר

יובנטוס: דיבאלה יישאר עד 2022

החלוץ שכבש צמד בניצחון 0:3 על ברצלונה ברבע גמר ליגת האלופות, תוגמל בחוזה לחמש שנים נוספות בשורות אלופת איטליה. שכרו יעלה לשבעה מיליון אירו לעונה. "זה שבוע מלא רגשות עבורי", אמר אחרי החתימה

חלוץ יובנטוס, פאולו דיבאלה, חתם בקבוצה לחמש שנים נוספות ושכרו ישודרג לשבעה מיליון אירו לעונה. החתמה זו מגיעה אחרי התצוגה הנפלאה שלו שלשום (ג') נגד ברצלונה (0:3) במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות, בו כבש צמד עבור הביאנקונרי.

 

"ביחד להרבה זמן, תמיד עם החולצה הזו", צייץ דיבאלה לאחר ההודעה הרשמית של הקבוצה, כשהוא משאיר מאחור את השמועות על אפשרות שיעבור לברצלונה ויחבור לקבוצה אותה הוא עשוי להדיח ברבע גמר הצ'מפיונס.

 

ירוויח שבעה מיליון אירו לעונה. פאולו דיבאלה  (צילום: AFP) (צילום: AFP)
ירוויח שבעה מיליון אירו לעונה. פאולו דיבאלה (צילום: AFP)
 

 

"אני גאה ושמח להיות חלק מהמועדון הזה", המשיך דיבאלה, "קשה לדמיין שכל כך הרבה דברים חיוביים קורים בבת אחת. זה שבוע מלא רגשות עבורי. הרגע הכי טוב שלי? זה היה כשחתמתי על החוזה הראשון ביובנטוס, כשידעתי שאהיה חלק מהמועדון הזה. לשחק ביובה זה משהו שאתה חולם עליו כילד. אלגרי שילב אותי בקבוצה בצורה נהדרת".

 

הארגנטינאי בן ה-23 כבש העונה שמונה שערים ובישל שישה בסרייה A והוסיף ארבעה שערים בליגת האלופות, כולל הצמד בשלישי. הוא כבש 39 שערים מאז שהצטרף ליובה ב-2015 מפאלרמו, שאמורה להרוויח בונוס של 8 מיליון אירו כתוצאה מהארכת חוזהו, כך על פי ההסכם שחתמו הקבוצות בעת ההעברה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים