יום שישי, 17.05.2024 שעה 16:45
ליגת ווינר סל 23-24
 בית עליון 
88%1899-220224מכבי ת"א
76%2030-233025הפועל ת"א
72%2021-211825עירוני רמת גן
62%1903-199524הפועל ירושלים
52%1983-202525הפועל חולון
50%2030-198724עירוני קריית אתא
 בית תחתון 
46%2004-197124בני הרצליה
46%2152-199724הפועל חיפה
40%2096-204725עירוני נס ציונה
38%1959-192424הפועל עפולה
29%2036-183324הפועל אילת
28%2220-204625הפועל גליל עליון
24%2215-207325הפועל ב"ש/דימונה
לוח משחקים
  • הפועל אילת
  • 87 - 77
  • הפועל גליל עליון
  • עירוני נס ציונה
  • 70 - 85
  • הפועל ב"ש/דימונה
  • הפועל עפולה
  • 65 - 68
  • בני הרצליה
  • הפועל ת"א
  • ראשון, 19/05, 18:30
  • עירוני קריית אתא
  • הפועל ירושלים
  • רביעי, 22/05, 18:45
  • הפועל חולון
  • עירוני רמת גן
  • שישי, 24/05, 14:00
  • מכבי ת"א

פיאניג'אני: אשמח שהאוול יגיע, אליהו? זה נורמלי

מאמן ירושלים ערך מסע"ת לקראת המשחק מול מכבי ת"א בשבת, התייחס להגעת הסנטר ולהשעיית הפורוורד והוסיף: "יש לנו הרבה פצועים", "לא זלזלזנו בליגה"

|
סימונה פיאניג'אני (רדאד ג'בארה)
סימונה פיאניג'אני (רדאד ג'בארה)

הפועל ירושלים ומאמנה סימונה פיאניג’אני נמצאים בתקופה רעה מאוד והפסידו בכל ארבעת משחקיהם האחרונים. בשבת (21:00), הם ינסו להימנע מהפסד נוסף כשיארחו את מכבי תל אביב לקלאסיקו הישראלי. היום (חמישי) ערך מאמן הקבוצה סימונה פיאניג’אני מסיבת עיתונאים לקראת המשחק, בוא התייחס גם לעסקת ריצ’ארד האוול ולהשעייתו של ליאור אליהו. מסיבת העיתונאים מועברת בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50 באיכות HD למנויי HOT, yes וסלקום tv, וכן כאן באתר.

בנוגע לסנטר של הפועל ת”א, שעומדת בוררות בעניינו, אמר המאמן: “אנחנו מנסים מאוקטובר לחפש שחקנים ישראלים, גם מתוך מחשבה לעתיד. הוא כמובן עניין אותנו, הוא אופציה טובה, אז אני חושב שזה מהלך טוב להחתים אותו, אבל כמאמן אני לא מאוכזב ממשהו שטרם קרה, אני עובד עם מה שיש. הוא לא בא, אם הוא יבוא אשמח מאוד, הוא יתרום לאיכות הסגל. אני יודע שחתמו איתו כבר, אבל לא מכיר את כל ההליך, כשאראה אותו אהיה שמח מכך”.

פיאניג'אני: "אשמח שהאוול יגיע אלינו"

השעייתו של אליהו מאימון: “אין מה להגיד על זה, המועדון אמר לו לא להגיע לאימון אחד כי הוא עצר באימון שלפניו, זה עניין של התנהגות כללית, אבל אין שום בעיה אישית איתו. זה נורמלי וקורה בכל קבוצה. יש חוקים שצריך לכבד, אבל אין בעיה איתו. בשבילי זה לא רגיל שמתעסקים בזה כל כך הרבה, אנחנו קבוצת כדורסל ויש רגש”.

על אלסנדרו ג’נטילה: דיברנו הרבה העונה על הפועל ירושלים כמותג, שצריך להיות חשוב יותר באירופה. אני חושב שהעונה זה צעד שעשינו. אם שחקן כזה, מהמעניינים באירופה, על אף עונה קשה אבל באיכות וברמה מאוד גבוהה, בא לפה, זה משהו שמאוד חשוב לנו. הוא יודע שהמועדון ברמה גבוהה. הוא לא בכושר כמובן, אבל עובד קשה פעמיים ביום. אנחנו לא יודעים מתי יהיה מוכן לשחק, לא מפעילים עליו לחץ, אבל הוא כבר עוזר לאנרגיה חדשה ולמשהו אחר באימונים. אם כקבוצה נהיה מוכנים וטובים תוך כמה שבועות, הוא ירים אותנו ברמה בוודאות. אני חושב שזה יהיה קשה שישחק כבר בשבת, אבל אם יהיה מישהו פחות כשיר ממנו, הוא יהיה בפנים”.

אלסנדרו ג'נטילה (רדאד ג'בארה)אלסנדרו ג'נטילה (רדאד ג'בארה)

המשחק מול מכבי ת”א: “אנחנו צריכים ניצחון כמובן, במיוחד כשבאים לאחר כמה הפסדים. מול מכבי זה בכל פעם משחק מיוחד, אבל עבורנו מאוד חשוב עכשיו להתמקד בעצמנו ולנסות להשתפר. עובדים קשה בשביל זה, אנחנו יודעים שעלינו להשתמש במשחקים האלה כי מצפה לנו לו”ז קשה ומשחקים מול כל הקבוצות שמעלינו ובאות עם ביטחון. המטרה הראשונה היא להשיג קצת ניצחונות, ננסה בכל משחק ונתחיל משבת, כי משחקים בבית. אסור לנו להשתגע גם בהפסדים, אלא לעבוד כל יום ולהשתפר.

הקושי בליגה: “ידענו מתחילת העונה שיש לנו בעיות בליגה, ניסינו להשתפר במהלך העונה הארוכה באירופה, ניסינו לשפר את הסגל, יותר ישראלים אולי, המועדון הזה מסתכל בכל פעם לעתיד. לא זלזלנו באף משחק, אבל עלינו להסתכל על התמונה הגדולה, לא זלזלנו בליגה ידענו מאוקטובר שזה יהיה קשה עבורנו. המגרש לא משקר, באירופה הרקורד טוב יותר משמע יש הבדל. יש שם קבוצות טובות יותר, אבל משהו לא רץ לנו כאן. ניסינו לפתור את זה, להרחיב רוטציה, אנחנו לא במצב שאנחנו אוהבים להיות בליגה. טעות שלי אולי שנתתי חשיבות גבוהה לכל משחק, והשחקנים הם לא מכונות”.

ליאור אליהו (רדאד ג'בארה)ליאור אליהו (רדאד ג'בארה)

“אנחנו רוצים להשתפר כי זו ליגה קשה. שניים שלושה ניצחונות יכולים להעלות קבוצה ממקום שמיני לשני. אם נהיה טיפה טובים יותר אנחנו יכולים להתמודד עם כל קבוצה עד הסוף. הרמה כאן טובה, אמריקאים טובים, ישראלים שנלחמים עם הרבה גאווה בכל קבוצה, יש סיכוי לכולם וכולם מרגישים את זה”.

פתרון הבעיות: “עלינו למצוא איזון על המגרש, יש שחקנים לא בכושר הכי טוב, יש לנו לא מעט פציעות, צריך לאזן את הסגל בצורה שונה מאירופה, להיות טובים יותר בדברים הקטנים. עכשיו הבעיה היא גם מנטאלית. מפסידים, יש עצבים, זה קורה וכשזה באמצע אפריל זה משהו שצריך לשנות תוך כמה ימים. משחק כזה יכול לתת לנו ביטחון, אבל זה לא יהיה קל, כי מכבי צריכים גם להחזיר לעצמה את הביטחון. לא נפתור הכל במשחק הזה”. 

בר טימור ויותם הלפרין (רדאד ג'בארה)בר טימור ויותם הלפרין (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */