יום שלישי, 21.05.2024 שעה 11:14
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
7925-7034מכבי ת"א1
7125-7134מכבי חיפה2
6132-5334הפועל ב"ש3
5644-4634הפועל חיפה4
4340-3634מכבי בני ריינה5
4043-3334בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי בני ריינה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • בני סכנין
  • הפועל חיפה
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי ת"א
  • הפועל ב"ש
  • שלישי, 21/05, 20:30
  • מכבי חיפה

גולסה: מרגישים פספוס, אבל נילחם עד הסוף

קשר מכבי ת"א דיבר לקראת מכבי פ"ת והתייחס גם ליריבות: "כולן באות ב-100 אחוז נגדנו, ישר מרגישים". וידיגל: "צריכים לנצח בכל המשחקים שנותרו"

|
אייל גולסה (רדאד ג'בארה)
אייל גולסה (רדאד ג'בארה)

כשהם רחוקים שש נקודות מהפסגה, ערכה היום (חמישי) מכבי תל אביב מסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות מול מכבי פתח תקווה ביום שבת (20:30) באצטדיון נתניה. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50 באיכות HD למנויי HOT, yes וסלקום tv, וכן כאן באתר.

מי שנשלח לצדו של המאמן ליטו וידיגל לדבר עם העיתונאים הוא הקשר אייל גולסה, שלא התאמן כדי לא להעמיס עליו, אלי דסה וארון שוינפלד יצאו באמצע האימון בגלל רגישויות בשרירים, כאשר בקבוצה נזהרים איתם. איתן טיבי מתאמן לבד. בקבוצה אומרים כי הוא עדיין מרגיש כאבים במפשעה ועוד ייקח זמן עד שיהיה כשיר.

ראשית התייחס גולסה לעמדה בה מעדיף לשחק, קשר אחורי או 50:50: “אין לי בעיה, איפה שיגידו לי, אשחק. אני מרגיש מצוין בשתי העמדות, תפקיד של קשר אחורי קצת חדש לי, אבל תמיד טוב לדעת עוד תפקיד, העיקר לעזור לקבוצה”.

גולסה: מרגישים פספוס, אבל נילחם עד הסוף

הפציעות הרבות לאורך הקריירה: “אני יכול להגיד שזה ביש מזל, הייתה לי פציעה טורדנית, שבר בכף הרגל, אני אחד שמשחק חזק ולא חושב פעמיים לאיפה מכניס את הרגל, לפעמים נפצע אבל זה חלק מהכדורגל”.

האמונה בסיכוי לאליפות: “ברור שאנחנו מאמינים, אם לא היינו מאמינים, לא היינו פה, צריכים להסתכל על עצמנו ולהמשיך לשחק בדרך בה שיחקנו מול מכבי חיפה, שם מהשנייה הראשונה כולם ראו שנראינו מצוין, צריכים להמשיך בדרך הזאת ונראה בהמשך לאן היא תוביל”.

אחוזי ההצלחה של ב”ש והאם היריבות מתאמצות יותר מולם: “זה ישמע קלישאתי אבל אנחנו מסתכלים אך ורק על עצמנו, רק יפריע ולא יעזור אם נסתכל עליהם. אנחנו לא רואים את כל המשחקים של ב”ש, אבל כל הקבוצות באות נגדנו במאה אחוז, את זה אתה מרגיש ישר”.

גולסה. "צריכים להמשיך להיראות כמו מול חיפה" (רדאד ג'בארה)גולסה. "צריכים להמשיך להיראות כמו מול חיפה" (רדאד ג'בארה)

החזרה להרכב מול בית”ר: “ידעתי שאני בהרכב במלון כמו לפני כל משחק, קצת הופתעתי, אבל הכנתי את עצמי טוב, היה משחק מצוין לכל השחקנים ושמח שהעפלנו”.

האם מרגישים פספוס בעקבות המצב בטבלה: “ברור שמרגישים פספוס, אבל אין מה לעשות, אם נסתכל אחורה, זה רק יפגע בנו. מסתכלים קדימה איפה להשתפר, אנחנו במצב טוב כרגע. נילחם עד השנייה האחרונה, בסוף נעשה סיכומים”.

וידיגל התייחס ליכולתו של גולסה: “הוא שחקן פנטסטי, אבל הכי חשוב זו הקבוצה, והוא שחקן קבוצתי. הוא היה פצוע, חודשיים בערך בחוץ, אבל עכשיו הוא חזר בתזמון טוב ואני מקווה שהוא ימשיך ללא פציעות, כי אנחנו צריכים את כל השחקנים כשירים. אם הוא ישחק, אני מאמין בו, אם גל אלברמן ישחק, אני מאמין גם בו”. 

ליטו וידיגל ואייל גולסה (רדאד ג'בארה)ליטו וידיגל ואייל גולסה (רדאד ג'בארה)

הקושי לנצח יריבה ארבע פעמים בעונה: “כל המשחקים מאוד קשים, בשבוע שעבר עשינו שלושה משחקים מאוד קשים. השחקנים עשו עבודה טובה, ניצחנו את האחרון על מכבי חיפה ושיחקנו מאוד טוב זו פעם ראשונה שניצחנו אותם השנה. זה לא היה קל, הדרך בה שיחקו עשתה את זה קל”.

היריבה מכבי פ”ת: “הם קבוצה טובה, אבל כל הזמן אנחנו מתמקדים בעבודה שלנו. מכבדים את היריבה, אבל חושבים על עצמנו ועל הדרך בה נשחק, זה מה שאנחנו מדברים עליו, להתמקד במשחק הבא כדי לקחת את שלוש הנקודות.

האם השתפרו כי הלחץ ירד: “אנחנו לא משחקים בקלילות וללא לחץ, אנחנו משחקים קשוח, עובדים הרבה, אם עשינו את זה, זה כי השחקנים עבדו ונלחמו. אנחנו בגמר הגביע, זה חשוב לנו מאוד לנו, ועכשיו ממוקדים בליגה. נצטרך לנצח את כל המשחקים ואחרי זה נראה.

ליטו וידיגל. מחמיא לשחקניו (רדאד ג'בארה)ליטו וידיגל. מחמיא לשחקניו (רדאד ג'בארה)

הסיכוי לאליפות: “אנחנו עובדים כדי לנצח את כל המשחקים. חשוב שנבוא ונאמין בעבודה שלנו. אם נעשה זאת היטב ונהיה ממוקדים ומרוכזים, יש לנו סיכוי לנצח יותר משחקים. בסוף נראה מה יהיה, לא חושבים על הטווח הארוך”.

כשירות השחקנים לשני משחקים בשלושה ימים: “עשינו כבר שלושה משחקים בשבוע, השחקנים במצב טוב, אנחנו צריכים להיזהר, השחקנים שיחקו 60 משחקים בערך העונה, זה הרבה, לפעמים יש בעיות עם פציעות, אבל יש לי שחקנים מקצוענים, וכשיגיעו בעיות כאלה נעבור אותן”.

שחקן השבוע מחזור 29
אסור לפספס
נגןמצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
מצאו שיטה לשבור את השיא במכונת כדורסל
נגןאתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
אתם קלטתם את התרגיל של מירן בוזגלו?
נגןכוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
כוכב הטיקטוק שהקפיץ את זלאטן למספרת
נגןהחצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
החצוצרן של טוטנהאם מנגן על גג האצטדיון
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */