שתף קטע נבחר

הערב: גמר הנשים בכדורעף יוצא לדרך

הדאבליסטית, מכבי חיפה, מגיעה אמנם ללא יתרון הביתיות לכפ"ס (17:00), אבל במומנטום נהדר מאז חילופי המאמנים ועם יתרון פסיכולוגי אחרי שגברה על יריבתה בגמר הגביע

סדרת גמר פלייאוף הנשים בכדורעף (הטוב מחמישה משחקים) תצא הערב (ה', 17:00) לדרך כשהפועל כפר סבא תארח את הדאבליסטית, מכבי חיפה. שתי הקבוצות נפגשו חמש פעמים העונה. את שני המפגשים הראשונים ניצחה כפ"ס, אך את שלושת האחרונים, כולל גמר גביע המדינה, סיימה חיפה כשידה על העליונה.

 

בכלל, השחקניות של אלכסנדר צ'רבייקוב נראות נהדר מאז שמאמן נבחרת אזרבייג'ן הגיע למועדון לפני כחודשיים. למעשה, הפסדה האחרון של חיפה העונה היה לכפ"ס במחזור ה-14 (3:1). זו תהיה הופעה רביעית של חיפה בגמר ומפגש שני במעמד נגד כפ"ס.

 

המפגש האחרון הסתיים בניצחון של מכבי חיפה (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
המפגש האחרון הסתיים בניצחון של מכבי חיפה(צילום: ראובן שוורץ)

 

"שתי הקבוצות מציגות לאחרונה כדורעף ברמה לא רעה", אמר מאמנה של חיפה. "חשוב עבורנו להגיע לסדרת הגמר לא רק ביכולות פיזיות ומקצועיות טובות, אלא גם במוכנות פסיכולוגית. שמרנו על הגביע ועכשיו אנחנו מתכוננים בכל הכוח כדי להגן גם על האליפות. לדעתי, הקבוצה מוכנה לסדרת הגמר וננסה להראות בה כדורעף טוב ואיכותי".

 

בצד השני השחקניות של חן הימלפרב היו היציבות והטובות מבין כל קבוצות הליגה לאורך רוב העונה. את הליגה הסדירה הן סיימו במאזן מושלם (0:14), אך כאמור בפלייאוף העליון חרקו עם שני הפסדים לחיפה.

 

"אנחנו שמחים להיות שוב במעמד הגמר אחרי שבשנה שעברה לא היינו בו. מבחינת כדורעף, נצטרך להיות יציבים לאורך כל המשחק בעיקר במכת הפתיחה ובקבלה, ומצד שני להפעיל לחץ על נקודות התורפה של חיפה. היריבה מתבססת על כוח ולכן החסימה וההגנה שלנו צריכות להיות במיטבן". עבור כפ"ס זו הופעה חמישית בסדרת הגמר. בפעם האחרונה שלה במעמד (2015) היא חגגה זכייה באליפות על חשבון חיפה.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
הפועל כפ"ס מול מכבי חיפה
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים