שתף קטע נבחר

נשים: נמרוד מיטל מונה למאמן רמת השרון

המאמן שהדריך העונה את זכרון יעקב/מעגל מיכאל והשאיר אותה בליגת העל יחליף בתפקיד את טלי נוי: "זה מועדון משפיע וחשוב בספורט הישראלי בכלל ובכדורסל נשים בפרט". המנהלת המקצועית אורנה אוסטפלד: "יש לו כדורסל מודרני. אני מאמינה מאוד ביכולתנו לשתף פעולה"

נמרוד מיטל מונה למאמן קבוצת הנשים של רמת השרון. המאמן, שהדריך בעונה החולפת את הפועל זכרון/מעגן מיכאל והצליח להישאר איתה בליגת העל ולהינצל מירידה, יחליף בתפקיד את טלי נוי.

 

מיטל אמר לאחר המינוי: "אני מאושר שניתנה לי הזכות לעבוד במועדון הפאר של רמת השרון שתמיד היה בצמרת כדורסל הנשים בישראל, מועדון משפיע וחשוב בספורט הישראלי בכלל ובכדורסל נשים בפרט. עם חזרתי לארץ מארה"ב נתחיל במלאכת התכנון של העונה הבאה. עם הניסיון הרב של אורנה אוסטפלד ועם המעטפת המדהימה של הארגון, אני מאמין שנוכל לקחת את המועדון החשוב הזה צעד אחד קדימה".

 

אורנה אוסטפלד עם יעל אהרונוב (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל) (צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)
אורנה אוסטפלד עם יעל אהרונוב(צילום: עודד קרני, איגוד הכדורסל)

 

אורנה אוסטפלד, המנהלת המקצועית של רמת השרון, אמרה על המאמן החדש: "יש לו כדורסל מודרני, והוא איש שמקפיד בכל דבר ועניין. יש לו ניסיון עם צעירות, הוא טיפח את כל הדור החדש של הכדורסלניות ויש לו תוכניות ארוכות טווח. הוא מתאים לנו גם בזכות הכדורסל שלו וגם בזכות האג'נדה, ואני מאוד מאמינה ביכולת שלנו לשתף פעולה".

 

מיטל הפך למאמן ראשי בליגת העל רק בעונה שעברה, אך נמצא בענף למעלה מעשור. הוא אימן בין השאר במחלקת הנוער של רמת השרון ושל מכבי תל אביב, ומשם עבר לאקדמיה לבנות, שם אימן במשך שלוש שנים. במקביל עבד מיטל לאורך השנים באיגוד הכדורסל ועבר בכל הנבחרות במספר תפקידים, החל מסקאוט, דרך מאמן כושר, עוזר המאמן בנבחרת הבוגרת ומאמן ראשי בנערות ובעתודה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילומים: עודד קרני, מנהלת הנשים
נמרוד מיטל
צילומים: עודד קרני, מנהלת הנשים
מומלצים