שתף קטע נבחר

סמפאולי מתקרב לארגנטינה, סביליה זועמת

ב"אס" הספרדי דווח שהמאמן כבר הסכים להצעה להתמנות למאמן הנבחרת של מולדתו. הקבוצה האנדלוסית שיגרה מכתב חריף להתאחדות הארגנטינאית: "זה חוסר כבוד, סמפאולי חתום אצלנו עד יוני 2018"

חורחה סמפאולי מסתמן כמועמד המוביל לאימון נבחרת ארגנטינה. על פי דיווח ב"אס" הספרדי, המאמן הארגנטינאי כבר החזיר תשובה חיובית להצעה של התאחדות הכדורגל במולדתו להחליף את אדגרדו באוסה שפוטר. קלאודיו טאפיה, נשיא ההתאחדות, כבר הודיע מוקדם יותר שהוא נוסע לספרד להיפגש עם שני המועמדים לתפקיד - סמפאולי ודייגו סימאונה. מי שלא מרוצים מהתנהלות ההתאחדות הארגנטינאית הם אנשי המועדון שבו עובד סמפאולי בימים אלה, סביליה.

 

הקבוצה האנדלוסית שלחה מכתב זועם להתאחדות בארגנטינה שבו היא מאיימת לנקוט הליכים משפטיים נגדה. במכתב מודגש שסמפאולי חתום על חוזה בסביליה עד 30 ביוני 2018.

 

סמפאולי עם לאו מסי. ישתפו פעולה בנבחרת? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סמפאולי עם לאו מסי. ישתפו פעולה בנבחרת?(צילום: רויטרס)

 

בהודעת המועדון הספרדי נכתב: "סביליה שלחה היום מכתב ל-AFA שבו היא קובעת כי במקרה שהדיווחים בתקשורת נכונים, המועדון מחשיב את ההתנהגות הזאת כחוסר כבוד. כל מפגש או מגע עם המאמן שאמור להוביל להפרה של החוזה שלו עם המועדון הוא בלתי מקובל".

 

ב-2015 הוביל סמפאולי את נבחרת צ'ילה לזכייה בקופה אמריקה, אחרי ניצחון בגמר על ארגנטינה בפנדלים. נבחרת ארגנטינה מדורגת כרגע רק במקום החמישי (המוביל לפלייאוף) במוקדמות גביע העולם 2018 בדרום אמריקה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
חורחה סמפאולי
צילום: רויטרס
מומלצים