שתף קטע נבחר

ליאור אליהו נזרק מאימון הפועל ירושלים

הפורוורד נקלע לעימות עם סימונה פיאניג'אני, במהלכו טען כי המאמן לא נותן מספיק קרדיט לשחקנים הישראלים. אחרי ההפסד לאשדוד העלו מספר שחקנים ובראשם רוזפלט את האפשרות שהמאמן לא מחלק ביניהם את הדקות בצורה נכונה. האיטלקי נזף בסנטר, אבל סטודמאייר הצדיק אותו

 

 

שמח בהפועל ירושלים רגע לפני הקלאסיקו בשבת (21:00) מול מכבי תל אביב. אתמול (ג') בערב, בעיצומן של ההכנות למפגש, סילק סימונה פיאניג'אני את ליאור אליהו מאימון הקבוצה אחרי שהשניים נקלעו לוויכוח. יש לציין שאליהו חזר היום להתאמן.

 

השניים נקלעו לעימות מילולי עוד לפני תחילת האימון אמש. אליהו התלונן בפני פיאניג'אני והטיח בו שהוא לא נותן מספיק קרדיט לשחקנים הישראלים. כתוצאה מכך החליט האיטלקי שהפורוורד לא ישתתף באימון.

 

כזכור, בין אליהו לפיאניג'אני אין יותר מדי אהבה בזמן האחרון. המאמן לא העניק לישראלי תפקיד מרכזי ברוטציה ולא נתן לו יותר מדי דקות משחק ביורוקאפ. אליהו עצמו שוקל את עתידו בירושלים בעונה הבאה ולא מן הנמנע כי אם פיאניג'אני יישאר בתפקידו, השחקן יעזוב.

 

זה לא היה העימות היחיד שהתרחש לאחרונה בקבוצה מאחורי הקלעים. אחרי ההפסד למכבי אשדוד ביום ראשון הייתה שיחה טעונה בין המאמן לשחקני ירושלים. השחקנים, ובראשם אייזיק רוזפלט שלא זוכה העונה לדקות רבות, אמרו לפיאניג'אני שאולי הבעיה היא שהחמישייה לא מגיעה טרייה ברבע אחרון כי הוא לא מחלק את הדקות בצורה נכונה ויש שחקנים שלא משחקים. האיטלקי נזף ברוזפלט על הדברים, אבל אמארה סטודמאייר הצדיק את חברו לקבוצה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: אוהד צויגנברג
ליאור אליהו
צילום: אוהד צויגנברג
מומלצים