שתף קטע נבחר

צמד לזאזה: 1:3 לוולנסיה בגרנדה

ליגה ספרדית, מחזור 31: החלוץ האיטלקי כבש צמד בחוץ ועזר לעטלפים לרשום ניצחון שלישי ברציפות. עומר אצילי לא נכלל בסגל של המארחת, שנותרה מסובכת מתחת לקו האדום

ולנסיה מתרחקת מהתחתית. הקבוצה שעברה תקופה קשה העונה השיגה היום (א') ניצחון שלישי ברציפות - 1:3 בחוץ על גרנדה. החלוץ האיטלקי סימונה זאזה כבש שני שערים בדקות 19 (בנגיחה) ו-21.

 

 

סנטי מינה הוסיף (55) את השלישי ואסקיאל פונסה צימק (65), מה שלא מנע את ההפסד של גרנדה, שנותרה מסובכת מתחת לקו האדום. עומר אצילי לא נכלל בסגל של המארחת. מוניר אל חדאדי מוולנסיה הגיע להזדמנויות להבקיע שערים נוספים במחצית השנייה, אבל החמיץ.

 

 

אייבר שישית אחרי 0:2 על סלטה ויגו

סלטה ויגו, שכבר סיימה את העונה, אירחה את אייבר ונכנעה 2:0. בדקה ה-13 העלה קיקה את האורחים ליתרון, לפני שפדרו לאון הכפיל בדקה ה-51 עם בעיטה מדויקת מחוץ לרחבה. בעקבות הניצחון חלפה אייבר על פני ריאל סוסיאדד ואתלטיק בילבאו ועלתה למקום השישי בטבלה.

 

 

אוסאסונה - לגאנס 1:2

לגאנס פספסה הזדמנות לברוח מהתחתית הבוערת לאחר שנכנעה 2:1 לנועלת הטבלה אוססונה. האורחת עלתה ראשונה ליתרון (16) אחרי שכדור קרן של טיטו הגיע לדימיטריס סיובאס, שדחק פנימה מתוך רחבת החמש. 20 דקות מאוחר יותר (36) פנדל של סרחיו לאון איזן את התוצאה, לפני שבעיטת יעף אדירה שלו בדקה ה-71 השאירה את הנקודות בבית.
 
 

לא פלמאס - בטיס 1:4

תצוגת תכלית של לאס פלמאס הסתיימה בניצחון 0:4 מוחץ על בטיס. עד לדקה ה-44 התוצאה עוד הייתה 0:0, אלא שאז התחיל הבליץ של המקומיים. דקה לפני הירידה להפסקה פתח ויסנטה גומס את מסכת השערים, כשדחק את הכדור לרשת מתוך רחבת החמש. עם פתיחת המחצית השנייה (49) הכפיל קווין פרינס בואטנג את התוצאה, כשמצא עצמו לבדו מול השוער ולא התבלבל.

 

סלאלום נהדר של ג'ונתן ויירה (62) העלה את המקומיים ל-0:3 קליל, לפני שחסה רודריגס הצטרף לחגיגה וכבש מהנקודה הלבנה (83). בעיטת יעף אדירה של רפא נבארו בדקה ה-88 רק המתיקה את הגלולה המרה של האורחים.

 

 

 


פורסם לראשונה 09/04/2017 14:49

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים