שתף קטע נבחר

הרומנטיקה ממשיכה: הוד השרון מובילה 0:1 בגמר הפלייאוף

קבוצתו של אבישי טרייבנד גברה בבית 1:3 על מכבי תל אביב. המשחק השני - בשישי הבא. קווין פוייר בלט עם 26 נקודות. בר נצר: "מאוכזב שלא הגענו למערכה חמישית"

אם מישהו חשב שהדחת מטה אשר/עכו על ידי מכבי הוד השרון בחצי גמר הפלייאוף הייתה מקרית, אחר הצהריים (ו') הוא התבדה כשראה ניצחון מרשים של אבישי טרייבנד ושחקניו 1:3 (21:25, 22:25, 25:22, 23:25) על מכבי תל אביב במשחק הראשון של סדרת גמר הפלייאוף.

 

יכולת נהדרת של קווין פוייר שסיים עם 26 נקודות (4 חסימות), פליפה מריאנו (20) וזיו גוטמן (10 מתוכן 6 חסימות), סייעו למקומיים לנצח. "זו הפעם הראשונה שלי בסדרת הגמר כשחקן שישייה", אמר בסיום גוטמן שישב על ספסל מכבי תל אביב בסדרת הגמר הראשונה בין הקבוצות ב-2007, "כל אחד בקבוצה נותן מעצמו וכיף לנו לשחק יחד. ניצחנו משחק אחד אבל עדיין לא עשינו כלום. אני אומר בצורה ברורה: 'אנחנו באים לקחת אליפות'".

 

הוד השרון. ממשיכה להפתיע (צילום: פרטי) (צילום: פרטי)
הוד השרון. ממשיכה להפתיע(צילום: פרטי)

 

מכבי תל אביב סבלה מיום זוועתי של המוסר, ריקרדו פריני, שהוחלף בסט השלישי על ידי יוסי בן נון. אנג'לו צ'וק בלט בשורות המפסידה עם 25 נקודות. עומרי שוורץ אמר בסיום: "לא הופתעתי מהוד השרון. חשבתי שננצח אבל הם הגיעו עם ביטחון מסדרת חצי הגמר". זוהר בר נצר הוסיף: "אני מאוכזב שלא הגענו למערכה חמישית. קשה לרדוף אחרי קבוצה כמו הוד השרון, אבל נתכונן למשחק השני אצלנו בבית. המשחק היום נגמר". המפגש השני בסדרה ייערך ביום שישי הבא (13:45) בהדר יוסף.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: פרטי
הוד השרון בכדורעף
צילום: פרטי
מומלצים