Skip to content

חדש בטלוויזיה: חמישי, 06 באפריל, 2017

בלתי נשכח 2, המקום השלישי המכובד, ההורים הדחפנים בעולם, הנערה שבקופסה, הפשע המושלם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
22:00 בלתי נשכח 2 | Unforgotten 2, ערוץ Yes Oh

דרמת המתח מבית ITV הבריטית חוזרת בעונה חדשה. בתוך מזוודה שנמשתה מן הנהר בלונדון, נמצאים שרידים של שלד ישן. החוקרת קאסי סטיוארט (ניקולה ווקר, "Spooks", "בבילון") ושותפה סאני חאן (רנג'יב בשקר) פותחים בחקירה במטרה לגלות את זהותו של האיש, שנראה שנמצא בתחתית הנהר כבר 25 שנים. החקירה מובילה אל שלושה אנשים שעל פני השטח לא נמצא קשר ביניהם: בברייטון חיים עורך הדין הפלילי קולין אוסבורן (מארק בונאר, "קטסטרופה") ובן זוגו סימון, שנמצאים בשלבים האחרונים לאימוץ ילדה בת 10, בלונדון פוגשים את האחות מריון קלסי (רוזי קוולירו, "יומני הרופא הצעיר", "מרגל"), שנאבקת לשמור על הגבולות בעודה מפתחת יחסים אישיים עם פציינטית צעירה במחלקתה, ובסאלסברי, המורה שרה מחמוד (באדירה טימימי, "איסט אנדרס", "הולבי סיטי") מועמדת לקידום אך מתקשה להציג את חוזקותיה בפני הנהלת בית הספר. החוקרים חושפים סודות נשכחים הקבורים עמוק, שיש להם השפעה דרמטית על החקירה שלהם ועל חייהם של החשודים.

22:00 המקום השלישי המכובד | The Bronze, ערוץ Hot פאן 

דרמה קומית. הופ אן גרגורי (מליסה ראוך, "המפץ הגדול") היתה פעם סלבריטאית אהובה בזכות זכייתה במדליית ארד בהתעמלות קרקע. בהווה היא אישה מתוסכלת עם פה גדול, שבעיקר מתרפקת על גדולתה בעבר. ביום מן הימים היא מקבלת הזדמנות פז להרוויח בגדול אם תאמן מתעמלת צעירה בתחילת דרכה. האפשרות מעוררת בה דילמה אמיתית – האם לקחת את התפקיד ואת הכסף או להמשיך לשמר את תדמית המפורסמת העשירה וחסרת הדאגות של עיר מולדתה. שחקנים נוספים: גרי קול, תומס מידלדיטץ', סבסטיאן סטן. בימוי: בריאן באקלי. ארה"ב, 2015. הסרט אינו נעים לצפייה, לא מצחיק ובעיקר מעצבן. מיותר לחלוטין. ציון: 

22:00 ההורים הדחפנים בעולם | Britain's Pushiest Parents, ערוץ Yes דוקו 

מבט על ההורים הדחפנים ביותר בבריטניה, שיצאו מגדרם בשביל הילדים שלהם. לאירן, מיליונרית מאסיקס, שגרה באחוזה ענקית בת 47 חדרים, הכי חשוב לארגן לביתה בת ה-15 מסיבות מפוארות וראוותניות על אף חוסר שביעות רצונה של הילדה; בובי, ברוקר בן 31, עסוק בלייצר mini-me של עצמו: האב המסור נותן לביתו בת ה-11, לילי, כל מה שיכול להוביל אותה למסלול ההצלחה בחיים. מהשקעה של אלפי ליש"ט על בגדי מעצבי ונעליים, דרך שיעורי גולף והבטחה לרולקס וריינג' רובר – הכל כדי שהנסיכה הקטנה תהיה מוכנה לחיים שהוא מייעד לה. שרה, בת ה-37, דוחפת את ביתה בת ה-11 קירסטי להיות רקדנית מנצחת ועושה הכל כדי שביתה תכבוש את עיני השופטים. אך האם חודשים של אימונים, תפירת תלבושות, מכוני שיזוף ותמיכה קולנית באמת יספיקו כדי לעזור לקירסטי לזכות בתואר השנתי של רקדנית בסגנון חופשי? 60 דקות, אנגליה, 2016.

22:00 הנערה שבקופסה Girl In The Box, ערוץ לייפטיים 

דרמה פסיכולוגית המבוססת על אירוע אמיתי ומצמרר, המגולל את סיפורה הלא ייאמן של קולין סטאן, אשר הוחזקה במשך שבע שנים על ידי טורף מין סדיסטי. אביב 1977, סטאן (אדיסון טימלין, "הדייט שהביך אותי"), בת 22, רוצה להגיע לקליפורניה ולא חושבת פעמיים כשהיא תופסת טרמפ עם זוג צעיר ונשוי בשם קמרון (זיין הולץ, "כמה טוב להיות פרח קיר") וג'אניס (זלדה וויליאמס). אך חייה מקבלים תפנית נוראית, כשבני הזוג חוטפים אותה תחת איומי סכין ולוקחים אותה לביתם, שם קמרון מענה אותה ומתעלל בה מינית. במשך שבע השנים הבאות, קולין נכלאת עד למשך 23 שעות ביום, בתוך קופסה בגודל של ארון קבורה, החבויה מתחת למיטה של בני הזוג. בזמן הנותר מחוץ לקופסה, קולין מתגוררת איתם והופכת לעבד, מטפלת של בתו וקורבן של פנטזיות מיניות חריגות וקיצוניות של קמרון. בימוי: סטיבן קמפ. ארה"ב, 2016.

23:15 הפשע המושלם | Evil Genius, ערוץ ההיסטוריה 

מפבלו אסקובר וחואן אל צ'אפו גוזמן; מברני מיידוף ועד לאנס ארמסטרונג, הסדרה חושפת את התהליכים, הטכנולוגיות, ובעיקר את המורכבות, התושיה והנועזות מאחורי הפשעים שביצעו כמה מהפושעים הגדולים בעידן המודרני. בין אם מדובר על מעשי שוד מתוחכמים של בנקים או פריצות לשדות תעופה, הברחות של חומרים אסורים בכמויות מסחריות מתחת לאף של השלטונות, תרמיות פיננסיות מורכבות או בריחות נועזות מבתי כלא, המשותף לכולם: הפושעים שביצעו עבירות אלו, ניחנו במוח קרימינלי יוצאי דופן – פרט הכרחי בתכנון והוצאה לפועל של מעשיהם העברייניים חסרי התקדים. בזכות גאוניותם הנכלולית, המגה-פושעים הללו היו תמיד צעד אחד לפני רשויות אכיפת החוק, עד אשר נלכדו בסוף. או שלא…


מדור "חדש ב-TV" מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבה? צרו קשר !
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן