שתף קטע נבחר

בדקה ה-94 יונייטד חילצה 1:1 מול אברטון

הקבוצה של ז'וזה מוריניו הייתה בדרך להפסד ליגה ראשון אחרי 19 מחזורים אבל פנדל של זלאטן עמוק בתוך תוספת הזמן קבע חלוקת נקודות. פיל ג'אגיילקה כבש ראשון (22), שער חוקי של זלאטן נפסל (71). ניצחון חמישי ברצף ללסטר

ז'וזה מוריניו אוהב להתלונן אז הנה יש לו סיבה מצוינת. מנצ'סטר יונייטד עדיין לא מצליחה לחזור לכושר הטוב שהציגה לפני פגרת הנבחרות ורשמה משחק שני בתוך שלושה ימים ללא ניצחון, בתיקו הביתי 1:1 לאברטון.

 

 

אבל מוריניו יודע שלקבוצתו היה הרבה מזל ורק פנדל בתוספת הזמן של זלאטן איברהימוביץ' מנע הפסד ליגה ראשון מאז אוקטובר ואת אובדן המקום החמישי. השוודי דייק מהנקודה הלבנה אחרי שאשלי וויליאמס נגע בידו ברחבה. קודם לכן, פיל ג'אגיילקה הצליח לכבוש עם הגב לשער (22) בכדור שנכנס בין רגליו של דויד דה חאה. 

 

ז'וזה מוריניו. סיבות לדאגה (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ז'וזה מוריניו. סיבות לדאגה(צילום: רויטרס)

 

מהלך המשחק

16': הזדמנות טובה ליונייטד אבל זלאטן מסר באיחור לרשפורד שכבר נכנס לנבדל. בכל מקרה הבעיטה שלו לא הייתה למסגרת.

 

22': שער! 0:1 לאברטון. שער מוזר של פיל ג'אגיילקה אבל לאוהדי אברטון זה ממש לא משנה. קרן של מיראלס ננגחה על ידי אשלי וויליאמס וג'אגיילקה שהמתין בפינה הרחוקה בעט עם הגב לשער כדור חלש שחמק בין רגליו של דה חאה.

 

תאמינו או לא, הבעיטה הזאת הסתיימה ברשת (צילום: גטי אימג'ס) (צילום: גטי אימג'ס)
תאמינו או לא, הבעיטה הזאת הסתיימה ברשת(צילום: גטי אימג'ס)

 

30': דיילי בלינד סובב כדור חופשי לחיבורים, ג'ואל רובלס הגיע בזמן והדף, תוך כדי שהוא נכנס בקורה. אנדר הררה היה ראשון לכדור החוזר ובעט מזווית קשה למשקוף.

 

55': הגבהה מסוכנת בכדור חופשי של אשלי יאנג ננגחה על ידי פול פוגבה למשקוף. מסגרת השער הצילה את אברטון פעם נוספת.

 

71': זלאטן כבר ראה את הנגיחה שלו חודרת לרשת אבל הקוון הניף את דגל הנבדל והשער נפסל בגלל החלטה מעוררת מחלוקת.

 

זלאטן חזר לאולד טראפורד (צילום: AFP) (צילום: AFP)
זלאטן חזר לאולד טראפורד(צילום: AFP)

 

90+4': שער! יונייטד השוותה ל-1:1. נגיעת יד של אשלי וויליאמס עצרה בעיטה של לוק שואו ולא הותירו לשופט ברירה - פנדל ואדום. זלאטן ניגש לבעיטה ולא נכשל מול ג'ואל רובלס

 

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה; אשלי יאנג (לוק שואו, 65), אריק באיי, מרקוס רוחו, דיילי בלינד (פול פוגבה, 46); מייקל קאריק (הנריק מחיטריאן, 65), מרואן פלאיני, אנדר הררה; ג'סי לינגארד, מרקוס רשפורד, זלאטן איברהימוביץ'.

 

אברטון: ג'ואל רובלס; מייסון הולגייט, פיל ג'אגיילקה, אשלי וויליאמס, לייטון ביינס; אידריסה גיי, גארת' בארי, טום דייויס, רוס בארקלי (דומיניק קלברט-לווין, 81); קווין מיראלס (מת'יו פנינגטון, 67), רומלו לוקאקו.

 

שייקספיר עדיין מושלם

הריצה המופלאה של לסטר סיטי נמשכה בניצחון ליגה חמישי ברצף מאז מינוי של קרייג שייקספיר למאמן במקום קלאודיו ראניירי. הפעם האלופה גברה 0:2 על סנדרלנד האחרונה בטבלה. מארק אולברייטון בישל פעמיים: לאסלאם סלימאני שנגח פנימה (69) ולג'יימי וארדי שהפציץ בשמאל את הרשת הגבוהה (78). עוד הערב, ווטפורד גברה 0:2 על ווסט ברומיץ' וסטוק סיטי הפסידה 1:0 בחוץ מול ברנלי.

 

סלימאני ומחרז. מי יעצור את לסטר? (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
סלימאני ומחרז. מי יעצור את לסטר?(צילום: רויטרס)


פורסם לראשונה 04/04/2017 21:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: AFP
זלאטן איברהימוביץ'
צילום: AFP
מומלצים