שתף קטע נבחר

מויס איים על כתבת: "תקבלי סטירה", והתנצל

מנג'ר סנדרלנד לא אהב שאלה של כתבת BBC ויקי ספרקס ואמר לה: "את עלולה לקבל סטירה, למרות העובדה שאת אישה". אחרי שההערה עוררה זעם רב, המנג'ר התנצל: "אני מצטער מעומק הלב. זה נאמר בלהט הרגע ובהחלט לא מייצג את האדם שאני"

אם לא מספיקות הצרות של סנדרלנד על המגרש (מדורגת במקום האחרון בפרמייר-ליג ), המנג'ר הסקוטי דייויד מויס הסתבך לאחרונה בהתבטאות בעייתית. ויקי ספרקס, כתבת BBC, שאלה אותו ב-18 במארס האם נוכחותו של הבעלים, אליס שורט, מוסיפה עליו לחץ. מאמנה של סנדרלנד השיב: "לא", ואחרי סיום הראיון אמר: "את עלולה לקבל סטירה, למרות העובדה שאת אישה". מויס אף אמר לספרקס להיזהר בפעם הבאה.

 

לטבלת הפרמייר-ליג

 

על אף שנראה כי הדברים נאמרו בנימה של הומור, בהתאחדות הכדורגל האנגלית ראו אותם בחומרה ודרשו מהמנג'ר לפרסם הבהרה. היום (ב') התנצל מויס על ההערה. "אני מצטער מעומק הלב. זה נאמר בלהט הרגע", אמר מויס במסיבת עיתונאים. "זה בהחלט לא מייצג את האדם שאני. זו הייתה טעות, דיברתי עם הכתבת והיא קיבלה את התנצלותי".

 

ההערה של דייויד מויס גררה האשמות בסקסיזם ועוררה זעם בקרב ארגוני נשים בבריטניה. שחקן העבר גארי ליניקר, שמועסק כפרשן ב-BBC, גינה גם הוא את התנהגותו של המנג'ר.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים