שתף קטע נבחר

יד: מכבי ת"א הודחה מאירופה ללא ניצחון

הצהובים הפסידו 36:31 לקולדינג וחתמו את שלב הבתים ללא ניצחון ועם שישה הפסדים. ניבו לוי בלט עם תשעה שערים

מכבי תל אביב נוצחה הערב (שבת) 36:31 (18:14) בחוץ על ידי קולדינג קופנהאגן במסגרת שלב הבתים של גביע האיגוד האירופי - EHF Cup. היה זה המשחק השישי והאחרון בשלב הבתים ומכבי סיימה אותו ללא נקודות.

 

כעת יתמקדו הצהובים בפלייאוף בארץ, כאשר יפגשו את עירוני רחובות ביום שישי הקרוב במשחק הראשון ברבע הגמר, בשאיפה להשלים דאבל היסטורי. ביום שלישי הקרוב (19:30) תארח מכבי בתיכונט את הפועל ראשל"צ במשחק השלמה בליגה.

 

ג'וקיץ'. ללא ניצחון (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
ג'וקיץ'. ללא ניצחון(צילום: ראובן שוורץ)

 

המחצית הראשונה היתה צמודה בתחילתה, קולדינג עלתה ל-8:10, מכבי הצליחה להשוות, אבל קולדינג עלתה ליתרון של שלושה שערים ובשניה האחרונה של המחצית קבעה את יתרון השיא: 14:18. הדנים פתחו טוב יותר את המחצית השניה ועלו ל-15:22, עד הסיום הם שמרו על היתרון בדרך לניצחון 31:36.

 

כובשי השערים למכבי: ניבו לוי 9, חן פומרנץ 8, נובאק בוסקוביץ', דן נתן, גיל פומרנץ ועומר דבדה 3 כל אחד, יוסי אפו 2.

 

מאמן מכבי, דראגן ג'וקיץ', סיכם את הקמפיין האירופי: "מצד אחד אני מאוכזב שלא ניצלנו את ההזדמנות שלנו לשחק טוב יותר הערב, מצד שני אני גאה מאוד בקבוצה על כל מה שעברנו ואיך שהצלחנו להתמודד ב-16 האחרונות באירופה ובליגה. זה היה ניסיון מעולה והשקעה לעתיד של הכדוריד הישראלי ואני מוצא הרבה מהשחקנים שלנו כשחקני העתיד של ישראל. ניסינו לייצג בצורה הטובה ביותר את הכדוריד הישראלי ובשביל יותר מזה, צריך סגל רחב יותר, יותר זרים ולצבור עוד ניסיון.

 

"מכבי היא המובילה בכדוריד הישראלי, הראתה שזה אפשרי להתמודד ברמות האלה ואני מקווה שזה יהיה סימן ומוטיבציה לעוד מועדונים להגיע להישגים האלה ויותר. עשינו כמה דברים יפים, אבל זה לא סוף העונה ואנחנו ממשיכים במירוץ שלנו ועוברים להתמקד בליגה. אין זמן למנוחה, אבל בשביל זה נלחמנו ואחרי שכל המסכים יורדים אנחנו צריכים לזכור את התקופה הזו, כאחת החשובות והמהנות בחיינו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: עודד קרני, מכבי ת"א
ניבו לוי
צילום: עודד קרני, מכבי ת"א
מומלצים