שתף קטע נבחר

תמוז: "כבר גמרו לי את הקריירה"

החלוץ, שכבש שער ראשון בישראל אחרי ארבע שנים ב-0:2 של הפועל תל אביב על בני יהודה, יצא נגד המבקרים: "אוהבים לדבר הרבה וללכלך". מנחם קורצקי: "הקהל שלנו מספר 1 בארץ". ניסן יחזקאל: "אנחנו לא מסובכים בטבלה"

הפועל תל אביב סוף סוף רשמה ניצחון (0:2 על בני יהודה) ועלתה מעל לקו האדום. אחד מגיבורי הניצחון היה טוטו תמוז, שכבש לראשונה בליגה זה ארבע שנים. בסיום, תמוז היה כהרגלו אמוציונלי: "כיף גדול לנצח. השגנו ניצחון חשוב בשביל הקהל שדחף אותנו. כבר הספידו אותי וגמרו לי את הקריירה, אני שומע את כל מה שמדברים מסביב, אנשים אוהבים לדבר הרבה וללכלך עליי, אבל אני נותן את הכל".

 

לטבלת ליגת העל בכדורגל

 

"המצב שלנו טוב, אנחנו רק צריכים לעבוד קשה ולהאמין בעצמנו. אני מקווה שנעשה את זה, כי הפועל תל אביב חשובה לליגה", אמר החלוץ, שחגג היום יום הולדת 29.

 

תמוז. גיבור היום (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
תמוז. גיבור היום(צילום: ראובן שוורץ)

 

מנחם קורצקי הוסיף: "הקהל שלנו מספר 1 בארץ ואני מצדיע לו, כיף להיות במועדון כזה. יכולנו לעשות את זה יותר קל, אבל קשה זה מתוק. שיחקנו יוצא מהכלל, היינו בטוחים בעצמנו ואני שמח שניצחנו, אבל זו רק ההתחלה. המשימה קשה והראש האמיתי כבר נמצא במשחק נגד הפועל חיפה".

 

"רצינו לעלות יותר מוקדם מעל לקו האדום, אבל זו פעם ראשונה שמלבד רייכרט כל הסגל עומד לרשותי. ידענו שבני יהודה קבוצה איכותית שתשלח שחקנים קדימה. גם נגד הפועל חיפה יהיה לנו קשה", ציין המאמן.

 

מאמן בני יהודה, ניסן יחזקאל, סיכם: "יש ימים כאלה, זה קורה. אני לא חושב ששיחקנו רע. הפועל תל אביב כבשה משני מצבים ואנחנו אפס משישה. היינו אנמיים, לא חדים ולא מדויקים, אבל אנחנו חזקים ואני משוכנע שנשיג את הניצחונות שאנחנו צריכים ונישאר בליגה. השחקנים נתנו הכל והכל לא הספיק. מצבנו לא גרוע בטבלה, אנחנו לא מסובכים עד כדי כך. צריך לחשוב על יום שלישי ונצטרך להרים את השחקנים לחצי הגמר".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ראובן שוורץ
טוטו תמוז
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים