שתף קטע נבחר

ספרד: אתלטיקו ניצחה את מלאגה; 2:3 לאייבר על ויאריאל

הקבוצה של דייגו סימאונה גברה 0:2 בחוץ על מלאגה משערים של קוקה (26) ופליפה לואיז (74). הצוללת הצהובה הפסידה בזכות מהפך של הבאסקים משערים של פדרו ליאון, קיקה ואינוי. אתלטיק בילבאו ניצחה 1:2 בחוץ את אוסאסונה. סוסיאדד נפרדה בתיקו 1:1 נגד לגאנס ועלתה למקום החמישי

אתלטיקו מדריד ניצחה היום (ש') את מלאגה 0:2 במסגרת המחזור ה-29 בליגה הספרדית משערים של קוקה (26) ופליפה לואיז (74) ועברו את סביליה זמנית שתשחק מחר (א') נגד גיחון. מאבקי המיקום של ויאריאל ספגו במשחק המוקדם מכה קשה אחרי הפסד 3:2 לאייבר. הצוללת הצהובה ירדה למקום השישי אחרי תוצאת התיקו (1:1) של סוסיאדד נגד לגאנס.

 

לטבלת הליגה הספרדית

 

הקבוצה של סימאונה עלתה ליתרון בדקה ה-26 משער של קוקה מבישול של פרננדו טורס. אתלטיקו עלתה ל-0:2 בדקה ה-74 מבישול נוסף של טורס, הפעם לפליפה לואיז וכך גם הסתיים המשחק שהעלה את הקולצ'ונרוס באופן זמני למקום השלישי על חשבון סביליה.

 

ויאריאל הייתה דווקא זו שעלתה ליתרון בדקה ה-18 מנגיחה נהדרת של רוברטו סוריאנו. שלוש דקות מפתיחת המחצית השנייה אייבר השוותה אחרי שפדרו ליאון כבש מהנקודה הלבנה. אייבר קיבלה את הפנדל אחרי שאוקון אראיס הכשיל ברחבה את קיקה.

 

אייבר השלימה את המהפך עם שער של קיקה (54). אינוי קבע 1:3 בדקה ה-78 בסיומו מבצע אישי יפה. ויאריאל הצליחה רק לצמק בדקה ה-89 בעקבות ערבוביה ברחבה ושער של רוברטו סוריאנו.

 

אתלטיק בילבאו שיפרה את מצבה במאבק על מקום במפעלים האירופים כשגברה 1:2 בחוץ על האחרונה אוסאסונה, אשר נותרה עם ניצחון בלבד העונה וקרובה לירידה לליגה השנייה. אריץ אדוריס (12, שערו ה-100 בליגה במדי קבוצתו) ואיניאקי וויליאמס (44) הבקיעו לקבוצה הבאסקית, סרחיו ליאון צימק (79).

 

ריאל סוסיאדד ניצלה את הפסדה של ויאריאל כדי לעבור אותה בטבלה כאשר נפרדה בתיקו ביתי (1:1) נגד לגאנס מהתחתית. הקבוצה האורחת עלתה ליתרון משער של אלכסנדר סימנובסקי (29). חואנמי השווה בפתיחת המחצית השנייה (53).


פורסם לראשונה 01/04/2017 16:36

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: רויטרס
קוקה ולואיס פליפה
צילום: רויטרס
מומלצים