שתף קטע נבחר

עדיין בחלום: פדרר מול נדאל בגמר מיאמי

שני הטניסאים האגדיים יתמודדו ביום ראשון בגמר שלישי ב-2017, במקום שבו נפגשו בפעם הראשונה לפני 13 שנים. הפנומן התגבר על תצוגת שיא של ניק קיריוס וניצח במותחן ענק 6:7, 7:6, 6:7, אחרי שלוש שעות ורבע

רוג'ר פדרר ורפאל נדאל בלתי ניתנים להפרדה. מה לא נאמר על היריבות המיתולוגית שכבר הייתה בדרך לסופה וקמה לתחייה בשנת 2017. ביום ראשון (20:00) השניים ייפגשו לגמר שלישי השנה אחרי שהשווייצרי גבר על ניק קיריוס בחצי הגמר במיאמי 6:7, 7:6, 6:7.

 

 

פדרר (שישי בעולם) נדרש לתצוגת שיא מול יכולת מצוינת של האוסטרלי המדורג 16, במותחן שארך 3:15 שעות ונגרר לשלושה שוברי שוויון. זה היה מפגש בין הטניסאי הכי אהוב בסבב לאחד המושמצים ביותר והקהל בהחלט שיחק תפקיד מכריע.

 

פדרר. מתעלה כל פעם מחדש (צילום: EPA) (צילום: EPA)
פדרר. מתעלה כל פעם מחדש(צילום: EPA)

 

קיריוס הגיש במצב של 4:5 לזכותו בשובר השוויון השלישי, מרחק שתי נקודות מניצחון, אבל הצעקות מהקהל הוציאו אותו משלוותו. לאחר הטעות הבלתי מחויבת הוא החל לצרוח על אחד האוהדים.

 

מזה הוא לא הצליח להתאושש. קיריוס רשם שגיאה כפולה ופדרר השלים את העבודה על ההגשות שלו. האוסטרלי ניפץ את המחבט שלו בזמן שהשווייצרי חגג בהפגנתיות עלייה לגמר וחזרה למקום שבו הכל התחיל - המפגש הראשון עם נדאל במיאמי לפני 13 שנים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים