יום שבת, 08.06.2024 שעה 08:06

לא נגמרים: נדאל ופדרר ייפגשו בגמר מיאמי

השוויצרי גבר על ניק קיריוס בתום מרתון של שלוש שעות, 6:7(9), 7:6(9) ו-6:7(5) ויפגוש את הספרדי שגבר על פאביו פוניני ומחפש זכייה ראשונה בטורניר

|
רוג'ר פדרר חובט (רויטרס)
רוג'ר פדרר חובט (רויטרס)

אחרי אחד המשחקים המרתקים והדרמטיים של 2017 נקבע לפנות בוקר (אור לשבת), כי נקבל  סופר קלאסיקו בגמר טורניר מיאמי , אחרי שרוג'ר פדרר ניצח את ניק קיריוס במרתון של יותר שלוש שעות עם שלושה שוברי שוויון, 6:7(9), 7:6(9) ו-6:7(5).

זה יהיה המפגש  שלישי בין פדרר ונדאל העונה בתוך שלושה חודשים, אחרי שפדרר ניצח בגמר אליפות אוסטרליה בחמש מערכות והביס את נדאל לפני שבועיים בשמינית גמר האינדיאן וולס. ומה היה במשחק הזה?הכל. קיריוס שבר ראשון ל-3:4, אבל כשהגיש למשחק ביתרון 4:5, איבד רכוז ופדרר עלה לשתי נקודות שבירה, ואז עוד לפני שהמשחקון הוכרע, האוסטרלי ניפץ את המחבט שלו מתסכול על הקרקע, הקהל הגיב בבוז, קיריוס ביצע טעות כפולה ופדרר שבר חזרה ל-5:5.

המערכה הגיעה לשובר שוייון ראשון ואחרי נדנדה ענקית של נקודות מערכה לכל צד הסתיים שובר השוויון עם 9:11 לפדרר. במערכה השנייה ההגשות נשמרו עד למותחן הבא, שובר השוויון, בו הציל קיריוס שתי נקודות משחק עם סרב אדיר, והצליח לבסוף להשיג 9:11 משלו ולקחת את המותחן למערכה שלישית, בה לא היתה אפילו נקודת שבירה אחת. שני השחקנים הגישו בקלות והגיעו בפעם השלישית לשובר שוויון בו קיריוס הוליך 1:3 ו-4:5, אבל בשוויון 5:5 ביצע האוסטרלי בן ה-21 את הטעות של המשחק כשהגיש טעות כפולה והעניק לפדרר נקודת משחק שלישית אותה הפנומן השוויצרי לא החמיץ.

אמש, רפאל נדאל עלה בפעם החמישית בקריירה לגמר טורניר מיאמי, לאחר שגבר בחצי הגמר על הפתעת הטורניר פאביו פוניני האיטלקי (40), 1:6 ו-5:7 בתוך כשעה וחצי. נדאל שמעולם לא זכה בטורניר היוקרתי מסדרת המאסטרס ימתין כעת למנצח בקרב המסקרן בין רוג'ר פדרר לניק קריוס האוסטרלי. 

רפא, שעבר בסיבוב השני את דודי סלע, הפסיד מספר פעמים לפוניני בשנים האחרונות והפעם פתח באופן מוחץ את המערכה הראשונה כששבר ל-1:3 ושוב ל-1:5 וסיים את המערכה בתוך 26 דקות. במערכה השנייה פוניני הציל כמה נקודות שבירה קריטיות במשחקון השלישי והצליח להישאר עם נדאל עד 5:5, אבל אז נדאל שבר ולא התקשה להגיש לניצחון ולמקום בגמר. 

לשם בטקס הפרסים (מרכזי הטניס בישראל)לשם בטקס הפרסים (מרכזי הטניס בישראל)

בגזרה הישראלית, עידן לשם זכה הבוקר בפיוצ'ר תל אביב (15,000 דולר) כשניצח בגמר את הארגנטיני פרנקו מטיאס דסקוטי (780), 4:6 ו-1:6. לשם בן ה-20 הכריע את המשחק כששבר במשחקון העשירי של המערכה הראשונה ל-4:6. במערכה השנייה הארגנטיני נאבק אבל לשם הכריע את המשחקונים הארוכים וברח ל-0:5 בדרך לנצחון. התואר הזה מגיע אחרי שני הפסדים בגמרים בשבועיים האחרונים ברמת השרון.

טורניר הילדים (מרכז הטניס בישראל)טורניר הילדים (מרכז הטניס בישראל)

איתן מיכאלי מהמרכז לטניס בישראל - באר שבע זכה בתחרות הבינלאומית לגילאי 14, לזכרו של מוריס גולדסמית, שהתקיימה במרכז לטניס בישראל - ירושלים. מיכאלי ניצח בגמר 1:6 1:6 את רון אלוק, שחקן נבחרת דוד מהמרכז לטניס בישראל - רמה"ש. לאחר מכן השלים מיכאלי דאבל כשזכה בגמר הזוגות יחד עם עדי דגן, חברו למרכז בב"ש, עם ניצחון 5:7 ו-6:7 על הצמד השבדי - לאו בורג, בנו של אגדת הטניס ביורן בורג, ואלן קרוגר.

בגמר הבנות ליחידות נוצחה שחף ליברמן מראשל"צ 1:6, 6:3 6:1 ע"י קלרה מיליסביץ' משבדיה. בטורניר הזוגות לבנות נוצחו לורין טיליפמן, מהמרכז לטניס בישראל - תל אביב, ומיקה דגן פרוכטמן מרעננה 6:2 7:6 (8) ע"י צמד משבדיה. בטורניר לגילאי 12 זכה איתן שקורי מהמרכז לטניס בישראל - ירושלים לאחר ניצחון בגמר 4:6 3:6 על עמית שמש מהמרכז לטניס בישראל - יפו.

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */